Menurut Ketua Pendakwa Raya, Nestor Humberto Martinez, tangkapan tersebut dibuat hasil siasatan selama dua tahun terhadap pengeksploitasian wanita sebagai hamba seks di negara ini.

“Mafia ini menjual pakej pelancongan kepada warga Israel ke beberapa bandar di sini sebagai samaran kepada perkhidmatan seks dengan gadis bawah umur.
“Antara mereka yang ditangkap termasuk dipercayai ketua kumpulan itu, Mor Zohar dan seorang pegawai polis Columbia yang membantu melindungi mereka,” katanya kepada pemberita di sini semalam.

Kesemua warga Israel yang ditangkap juga mempunyai notis merah Interpol dan rangkaian kegiatan itu didakwa didalangi warga Israel, Benyamin Mush.
Tambahnya, pihak berkuasa berjaya merampas aset dimiliki suspek-suspek bernilai AS$45 juta dolar (RM187.5 juta).
Sementara itu, menurut keterangan mangsa-mangsa, bagi gadis bawah umur akan menerima bayaran sebanyak AS$65 (RM270) hingga AS$126 (RM525). - AFP

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Adakah semua serangan dari dunia lucah ke seluruh dunia ini hanya kebetulan? Tidak, memang ada senario besar di belakangnya, memandangkan ZIonis-Yahudi berada di belakang semua industri seks di dunia. 

Jika kita menjejaki sejarah semua benda yang berbau industri seks, maka kita akan dapati, orang-orang Yahudi yang dikutuk oleh Allah SWT selalu berada di belakang mereka. Contohnya, beberapa tahun lalu rakyat negara jiran kita Indonesia, terkejut dengan tindakan Arifinto, ahli DPR dari Suruhanjaya V, kononnya puak PKS didedahkan melalui kamera sedang menonton filem lucah dari PC. 

Tabletnya di tengah sesi pleno. Dilaporkan kilang pengeluaran Production K2K yang diperintahkan oleh KK Dheraaj membawa artis-artis lucah Hollywood Shasha Gray untuk memainkan filem-filem di Indonesia. Ini adalah kali kedua Dheraaj telah membawa seniman lucah selepas sebelum ini membawa Terra Patrick.

Di Malaysia bagaimana?

Lihat sebelum ini..

Dari 
E Buku IH-122: Cuci Otak Yahudi..
E Buku IH-122: Cuci Otak Yahudi..