Wednesday, November 07, 2018

Ikhlas Tapi Bodoh Politik.. Siapa?



Patut puak PH tak kisah kena kencing kerana ahli dan penyokong bodoh. Mereka percaya kononnya sebelum ini lantikan TGHH adalah cadangan Anwar kepada Qardawi. Mereka tak tahu bagaimana Anwar pergunakan perjumpaan dengan Qardawi kononnya Qardawi kata itu dan ini, sebagaimana Anwar juga ambil kesempatan atas pengampunan Agong. 

Mereka tak baca pendedahan oleh Ezam Mohd Noor. Malah bukan Ezam sahaja, ramai pimpinan PKR yang pergi kerana politik persepsi dan manipulasi.


Ada cerita tersebar kononnya Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini dianugerahi “Grand Cordon of the Order of the Paulownia Flowers” daripada Maharaja Akihito dari Jepun pun atas persetujuan Anwar Ibrahim.

Hebat benor Anwar ni.
Hingga Maharaja Akihito pun tanya dia.

MR :  Aku kesian kepada kawan-kawan IKRAM yang benar-benar ikhlas dalam perjuangan tapi bodoh dalam politik 

MINDARAKYAT

1 comment:

Anonymous said...

Kasihan pengikut-pengikut pakatan syiah-liberal-kafir dikencing hancing oleh barua-barua pakatan yang sibuk menjilat pemimpin liberal dan pemimpin kafir harbi!!!

Kepala bapak parti liberal mata iluminati menganut liberalisme yang bertentangan dengan ajaran Islam maka kepala bapak liberal tidak mempunyai sebarang pengaruh ke atas Kesatuan Ulama Islam Sedunia (KUIS) yang menentang liberalisme.

Tuan Guru Haji Hadi dilantik oleh ulama-ulama KUIS untuk memegang jawatang penting dalam KUIS kerana ulama-ulama KUIS mengiktiraf Tuan Guru Haji Hadi sebagai ulama Islam yang mempunyai integriti dan akhlak yang mulia !!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails