Thursday, November 22, 2018

ICERD Agenda Freemason. Lobangi Dinding Beri Laluan Aedes. -A.Hadi.


SHAH ALAM – Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) adalah agenda Freemason yang bertujuan merosakkan agama, bangsa dan negara, demikian kata Datuk Seri Abdul Hadi Awang. 
Presiden PAS itu berkata, mengiktiraf ICERD ibarat ‘menebuk lubang dinding rumah bagi memberi laluan kepada nyamuk aedes masuk ke dalam rumah kerana hanya melihat pembiakannya daripada air yang bersih, tanpa menyedari terhadap bahayanya yang boleh membawa maut’.
“Ini bukan sekadar menyelamatkan rumah yang kecil, tetapi menyelamatkan kedaulatan umat dan negara. Anggaplah mereka daripada kalangan yang membawa dan memperjuangkannya adalah petualang yang wajib disanggah dan ditentang.
“Akhirnya, ICERD adalah agenda Freemason yang bertujuan merosakkan agama, bangsa dan negara,”katanya dalam satu kenyataan yang disiarkan di Facebook.
Ahli Parlimen Marang itu bertegas, ketetapan agama Islam sebagai agama rasmi dalam Perlembagaan Persekutuan tidak tersasul seperti teori Barat yang dibanggakan pengikutnya sehingga memelihara hak asasi binatang dengan melupakan hak asasi manusia.
Menurutnya, peruntukan dalam Perlembagaan sudah memenuhi keperluan masyarakat majmuk di Malaysia yang ternyata lebih baik berbanding daripada ICERD.
“Kita sudah merasai betapa keamanan telah wujud di negara ini tanpa peduli terhadap perakus yang sentiasa mahu memuaskan hawa nafsunya sahaja sehingga mengganas dengan sifat fanatik yang melampau.
“Apa yang berlaku adanya kelemahan dalam aspek pelaksanaan boleh diselesaikan dengan cara kita tersendiri, tidak memerlukan kita mengubah perkara dasar.
“Islam adalah agama rasmi bagi Persekutuan dan hak beragama lain telah menjadi kontrak sosial yang sudah mencukupi mengikut nalurinya,” katanya.
Imej yang berkaitan
Imej yang berkaitan
Justeru kata Hadi, Malaysia tidak usah terikut-ikut atau terpengaruh dengan Barat yang sudah meninggalkan agama dan etika kemanusiaan yang sebenarnya.
“Maka umat Islam, umat yang beragama, kaum Bumiputera dan semua bangsa hendaklah bersatu menentang agenda ICERD, kerana konsepnya yang sebenar tidak beragama dan berkemanusiaan. 
“Jangan terpengaruh dengan Barat yang sudah meninggalkan agama dan etika kemanusiaan yang sebenarnya,” katanya lagi. -SuaraTv 

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Apa itu Freemason?

Lambang Freemason

Freemason ialah pertubuhan persaudaraan yang muncul dengan asal usul yang kabur antara akhir abad ke-16 hingga awal abad ke-17. Pertubuhan ini kini wujud dalam berbagai-bagai bentuk di seluruh dunia, dengan keahliannya dianggarkan sebanyak sekitar lima juta (termasuk sekitar 480,000 orang di England, Scotland dan Ireland sahaja, serta lebih kurang dua juta orang di Amerika Syarikat).
Pertubuhan Freemason yang wujud dalam pelbagai bentuk berkongsi prinsip dan pandangan moral dan metafizik yang sama, lazimnya mereka berkongsi kepercayaan kepada satu "Supreme Being".
Asas, unit organisasi tempatan Freemasonry adalah Lodge. The Lodges biasanya diselia dan dikawal di peringkat serantau (biasanya serentak dengan sama ada negeri, wilayah, atau sempadan negara) oleh Grand Lodge atau Grand Orient. 
Tiada antarabangsa, di seluruh dunia Lodge Grand yang menyelia semua Freemasonry; setiap Grand Lodge adalah bebas, dan mereka tidak semestinya mengenali antara satu sama lain sebagai sah.
Freemason Moden meluas terdiri daripada dua kumpulan pengiktirafan utama. Freemason Biasa menegaskan bahawa jumlah kitab terbuka di rumah persinggahan bekerja, bahawa setiap ahli yang menganut kepercayaan Dewa, bahawa tidak ada wanita dimasukkan ke wad, dan perbincangan mengenai agama dan politik adalah dilarang. sekarang Freemason Benua adalah istilah umum untuk bidang kuasa "liberal" yang telah membuang beberapa, atau semua, sekatan ini.


Lihat sebelum ini..

13 comments:

Anonymous said...

bagaimana aik! nik abduh yg mengaku dia agen CIA?dlm audio tape yg disahkan AUTENTIC itu.

pas sekang dah bercerlaru kenatipu dek umno...

Anonymous said...

oi anon 1040, pi BERAMBOS jilat JAMBAN madey PAR*A/DAPbangkai ANJING-KULI puaka2 Zionis FREEMASON CIA/MOSSAD-IS(IS)rael/SOROS tu!!

Tok Terkedu.

Anonymous said...

Sebenaqnya Ibnu H, FREEMASON ni bukan pertubuhan biasa tetapi setelah diSERAP oleh kumpulan pemuja IBLIS, berdasrkan fahaman SIHIR HITAM Kabalah/Cabala, sebelum kedatangan Kitab TORAH kepada penganut yahudi, yg. mana Cabala ni skrg. diPUJA mulanya oleh puak Knights Templar, kemudian Freemason dan kemudiannya pengikut ZIONIS!

Pertubuhan Pertukangan, Mason, berubah menjadi pertubuhan berasaskan Cabala ni, Freemason, apabila diserap kumpulan Knights Templar, yg. melarikan diri ke Scotland (yg. berjaya MENIPU Raja Scotland pertama, King de Brus), di abad ke 14, setelah dari 1307, dihukum bunuh dan diburu oleh Raja Katolik Peranchis, Philip the Fair, King of France, and Pope Clement V - setelah disedari oleh Gereja Katolik betapa dajalnya puak night templar ni yg. sebenaqnya puak HOMO yg. memuja IBLIS/SYAITAN (dipanggil tuhan depa, Baphomet, imej berkepala kambing, separuh manusia dan bersifat homo), dan mahu menguasai Vatican dan Raja-Raja Katolik Eropah!

Pada abad ke 16, pertubuhan Freemason ni diserap masuk pula oleh kumpulan Illuminati, yang ditaja dan ditubuhkan Empayar Zionis Rothschild, di Jerman, yg. mahu menubuhkan Order Dunia Baru /New World Order, yang juga bertuhankan Iblis dan berdasarkan fahaman Cabala ni juga. Akhirnya, melalui Perang 30 tahun di Jerman, antara puak Katolik-Protestant, antara 1688-1648, yang menyaksikan beribu Paderi2/Bairawati2 dan penganut2 Katolik Jerman dibunuh, dan Raja-Raja/bangsawan-Bangsawan Katolik Jerman serta Empayar Roman Katolik Eropah, ditumpaskan oleh Raja-raja Protestant Eropah, dan kemudian diikuti Perang Revolusi Peranchis, di mana puak keturunan Knights Templar Freemason ni yg. ditaja Empayar Rothschild - akhirnya dapat membalas dendam membunuh Raja Katolik Peranchis yang terakhir, Raja Louis XVI dan Permaisurinya, para Bangsawan serta Paderi2/Biarawati2 Gereja Katolik Peranchis, serta BERIBU penganut2 Katolik Peranchis.

Ini dikuti, pembunuhan hampir 2 juta penganut Katolik Irish, antara tahun 1845 – 1850, oleh puak Freemason/Empayar Rothschild yang menguasai Permaisuri Victoria, yg. Protestant.

Akhirnya ini dikuti pembunuhan2 Paderi2/Biarawati2 dan berjuta penganut2 Katolik oleh puak Freemason Hitler dan Nazi, di seluruh Eropah [yg. sebenarnya bukan hanya membunuh puak Yahudi (bukan Zionis)]!

Lihat buku "Knights Templar" yang dikarang oleh penulis/aktivis Islam Turki terkemuka, Harun Yahya (@ Adnan Oktar), yg. disyaki dibunuh selepas menulis bukunya ini, dan digantikan dgn. disyaki Harun Yahya PALSU (CLONE dia - yang berperangai tidak bermoral sekarang, utk. menjatuhkan imej dan penulisaan2 amat berharga Harun Yahya, serta mensabotaj laman webnya) dan buku ini juga dah diharamkan secara rahsia di kebanyakan kedai2 buku di seluruh Eropah.

Sila baca buku ini di (sebelum dihilangkan juga oleh puak Freemason) -

1. THE DARK HISTORY OF THE TEMPLARS

CHAPTER I

Bibliotecapleyades, dan di -

FROM TEMPLARS TO FREEMASONRY

CHAPTER II

Bibliotecapleyades


Anonymous said...

Lihat pertubuhan IBLIS/ZIONIS Freemason ni di MALAYSIA, yg. bermula dr. PENJAJAHAN British-Zionis Freemason, di -

https://muslimvillage.wordpress.com/2009/07/20/ufree/

Muslim & Freemason

ED
20/07/2009

Tok Terkedu.


Anonymous said...

PEMBETULAN:

Sebenaqnya Ibnu H, FREEMASON ni bukan pertubuhan biasa tetapi setelah diSERAP oleh kumpulan pemuja IBLIS, berdasrkan fahaman SIHIR HITAM Kabalah/Cabala, sebelum kedatangan Kitab TORAH kepada penganut Yahudi, yg. mana Cabala ni skrg. diPUJA mulanya oleh puak Knights Templar, kemudian Freemason dan kemudiannya pengikut ZIONIS!

Pertubuhan Pertukangan, Mason, berubah menjadi pertubuhan berasaskan Cabala ni, FREEMASON, apabila diserap kumpulan KNIGHTS TEMPLAR, yg. melarikan diri ke Scotland (yg. berjaya MENIPU Raja Scotland pertama, King de Brus), di abad ke 14, setelah dari 1307, dihukum bunuh dan diburu oleh Raja Katolik Peranchis, Philip the Fair, King of France, and Pope Clement V - setelah disedari oleh Gereja Katolik betapa dajalnya puak Knights Templar ni yg. sebenaqnya puak HOMO yg. memuja IBLIS/SYAITAN (dipanggil tuhan depa, Baphomet, imej berkepala kambing, separuh manusia dan bersifat homo), dan mahu menguasai Vatican dan Raja-Raja Katolik Eropah!

Pada abad ke 16, pertubuhan Freemason ni diserap masuk pula oleh kumpulan ILLUMINATI, yang ditaja dan ditubuhkan Empayar Zionis Rothschild, di Jerman, yg. mahu menubuhkan ORDER DUNIA BARU (NEW WORLD ORDER - yang akan bermula sejarah baru NWO ni dari PENJAJAHAN amat BUAS puak ZIONIS Freemason ni ke atas PALESTIN)- di mana kump. ILLUMINATI ini juga bertuhankan Iblis dan berdasarkan fahaman Cabala ni juga. Akhirnya, melalui Perang 30 tahun di Jerman, antara puak Katolik-Protestant, antara 1688-1648, yang menyaksikan beribu Paderi2/Baiarawati2(Nuns) dan penganut2 Katolik Jerman dibunuh dlm. GENOSID, dan Raja-Raja/Bangsawan-Bangsawan Katolik Jerman serta Empayar Roman Katolik Eropah, ditumpaskan oleh Raja-Raja Protestant Eropah, dan kemudian diikuti Perang Revolusi Peranchis, di mana puak keturunan Knights Templar Freemason ni yg. ditaja Empayar Rothschild - akhirnya dapat membalas dendam membunuh Raja Katolik Peranchis yang terakhir, Raja Louis XVI dan Permaisurinya, para Bangsawan serta Paderi2/Biarawati2 Gereja Katolik Peranchis, serta BERIBU penganut2 Katolik Peranchis, juga dlm. GENOSID.

Ini dikuti, GeENOSID ke atas hampir 2 juta penganut Katolik Irish, antara tahun 1845 – 1850, oleh puak Freemason/Empayar Rothschild yang menguasai Permaisuri Victoria, yg. Protestant, kononnya disebabkan kekurangan kentang dlm. "Irish Famine" (semua hasil tanaman rakyat Irish miskin, termsk. kentang dibawa ke England sebenaqnya)

Akhirnya ini dikuti GENOSID ke atas Paderi2/Biarawati2 dan berjuta penganut2 Katolik oleh puak Freemason Hitler dan Nazi, di seluruh Eropah [yg. sebenarnya bukan hanya membunuh puak Yahudi (tapi bukan puak Zionis)]!

Lihat buku "Knights Templar" yang dikarang oleh penulis/cendiakawan/aktivis Islam Turki terkemuka, Harun Yahya (@ Adnan Oktar), yg. disyaki dibunuh selepas menulis bukunya ini, dan digantikan dgn. disyaki Harun Yahya PALSU (CLONE dia - yang berperangai tidak bermoral sekarang, utk. menjatuhkan imej dan penulisaan2 amat berharga Harun Yahya, serta mensabotaj laman webnya) dan buku ini juga dah diharamkan secara rahsia di kebanyakan kedai2 buku di seluruh Eropah.

Sila baca buku ini di (sebelum diLESAPkan juga oleh puak Freemason) -

1. THE DARK HISTORY OF THE TEMPLARS

CHAPTER I

Bibliotecapleyades, dan di -

FROM TEMPLARS TO FREEMASONRY

CHAPTER II

Bibliotecapleyades

(Tok Terkedu).

Anonymous said...

Juag kebanyakan ARTIKEL psl. FREEMASON/ILLUMINATI di GoogleZionis adalah PALSU - sbb. tu puaka2 Zionis FREEMASON ni amat BENCI tulisan Harun Yahya ni psl. SEJARAH sebenar Knights Templar dan Freemason ni!!

Tok Terkedu.

Anonymous said...

Orang melayu tukar kerajaan kerana nak icerd. Orang melayu tukar kerajaan kerana nak hak asasi manusia bebas seperti hak asasi lgbt. Orang melayu nak tukaq kerajaan kerana nak bahasa cina letak kat papan tanda jalan. Sbb itulah kot kenapa benda ni antara perkara2 awal yg dibuat ph setelah berkuasa hehe..

Punya jahat la dap ni kan? Dap sure tahu perkara2 yg diorang buat ni memang confirm2 melayu tak suka...logiknya sebangang bangang mana pun manusia, dia takkan pilih untuk rosakkan bangsa dan kepercayaan dia. Dan pastinya dap juga tahu kerajaan tak akan boleh berubah tanpa sokongan melayu.

Jadi apa kesimpulannya? Kesimpulannya dap sebenarnya pandang orang melayu ni macam sampah je termasuklah orang2 melayu yang beria ia lah membela dan sokong dia. Dap cuma perlukan undi melayu sahaja dgn taktik tabur janji manifesto palsu. Realitinya, benda2 yg menjahanamkan melayu inilah manifesto dap yg sebenar. Sebab itulah baru dua tiga bulan memerintah, terus dibuatnya perkara2 yg merosakkan sensitiviti orang melayu. Walhal dap tahu sokongan melayu pada ph bukan sedikit tapi dap tak peduli...

Orang melayu menukar kerajaan kerana mahukan melayu itu lebih dibela setelah umno gagal jalankan amanahnya utk peruntukan 153. Umno cuma ambil kesempatan 153 tu untuk kepentingan peribadi dan kroni. Jadi orang melayu tukar kerajaan dengan harapan peruntukan 153 tu diperkukuhkan. Tapi malangnya apa yang berlaku ialah terbalik 100%. Kita ditipu dengan secara terang terangan...

Ibnu Hasyim said...

Terima kasih kepada pengomen-pengomen budiman. Al-hamdulillah dapat kita berkongsi ilmu..

Anonymous said...

Good post, well written. Many thanks. I will be back soon to check out for updates. Cheers

aladinqq

bandar poker online terpercaya di indonesia

Anonymous said...

Maaf Ibnu H, ini dia link2 utk. baca tulisan Harun Yahya (TULEN) dlm. "The Knighs Templars" (2003) - baca sebelum dipadam oleh GoogleZIONIS Freemason!

1. https://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/templars/knights_templars01.htm

THE DARK HISTORY OF THE TEMPLARS

CHAPTER I

2. https://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/templars/knights_templars02.htm

FROM TEMPLARS TO FREEMASONRY

CHAPTER II

(Tok Terkedu)

Anonymous said...

khawarijsm dn takfiri juga racun freemason utk rosak islam dr dalam. apatah lg mnyusupnya cia dlm gerakan islam

Anonymous said...

sapa dn berapa ramai melayu sokong ph sbb nk lgbt. lgbt dh lama ujud tkperlu kerajaan baru pun. jgn lbh2 memusuhi sesama islam. dangkal dn khawarij

Anonymous said...

12:18
Baca smpi habis baru komen. Faham betul2 dulu. Ayat tu kan perli dap.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails