Saturday, January 06, 2018

Model Mempolitikkan Oral Seks, Kini Terima Padah..

Model


SEORANG model Itali yang menjanjikan oral seks kepada lelaki yang mengundi menentang Perdana Menteri negara itu dalam proses pungutan suara pada 2016, terpaksa melupakan hasratnya untuk mengadakan siri jelajah oral seks selepas mukanya digigit anjing.

Paola Saulino, 28, membuat janji berkenaan kepada penduduk Itali bagi menentang pindaan perlembagaan yang dicadangkan oleh Perdana Menteri Matteo Renzi, ketika itu.
Sejak keputusan itu menyebelahi Paola, dia mendakwa telah melakukan memuaskan 400 lelaki. Manakala Renzi telah meletak jawatan.
Namun selepas digigit anjing, doktor menasihatkan dia supaya berehat daripada mengadakan jelalah `Pompa Tour’ itu.
“Doktor nasihatkan saya supaya tidak menggerakkan mulut saya untuk beberapa bulan,’’ katanya.
Muka Paola mengalami kecederaan yang teruk selepas anjing milik kawannya telah melompat dan menggigit mukanya. Ia mengakibatkan hidung dan bibirnya luka.
Tidakan Paola yang menjanjikan oral seks itu telah dikecam sebagai tidak bermoral dan sekadar mencari publisiti. Mereka juga meminta Paola menunjukkan bukti bahawa dia berjaya memuaskan 400 lelaki.
Namun Paola bercadang untuk melawat Rome, Florence. Bologna, Verona, Milan, Turin, Naples, Bari, Lecce dan Palermo bagi tujuan berkenaan dan turut meminta lelaki mengisi borang untuk membuat tempahan. 
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Seorang model Itali telah menjanjikan oral seks kepada lelaki yang mengundi pembangkang menentang PM negara itu pada 2016 hingga kini... Itulah rasuah seks atau kebendaan.
Dalam politik Malaysia adakah begitu? Itulah yang ditentang oleh Islam. Dalam sejarah politik parti Islam se Malaysia atau PAS, belum ada lagi jenayah begitu.. Kalau dikatakan ada sila buktikan, bila, di mana, siapa dan bagaimana? (IH)

Lihat sebelum ini..
Hasil carian imej untuk undi siapa


19 comments:

Anonymous said...

Parti kafir harbi dan parti liberal memang suka oral seks, zina, pesta arak dll maka tidak hairanlah puak bodoh bertingkat ini mempromosi kebebasan melakukan maksiat, kesesatan dan murtad.

Kita telah mengetahui sepasang kekasih gelap yang menjadi pemimpin parti kafir harbi bebas minum arak, menari dan ....

Mungkin parti kafir harbi dan parti munafik akan menjanjikan oral seks untuk orang yang mengundi mereka dalam PRU.

Selepas itu aka keluar berita muka sifu roket digigit anjing Mike Sabun.

Anonymous said...

Spender putih tu apa? Jenayah zina geng sendiri tau pulak tutup mata. Munafik giler!

Anonymous said...

Wah spender putih kamu. Munafik giler kamu.

Tinta Mohd Yusri said...

Pas lebih hina dari paola..sekurangnya paola tidak menyokong pemimpin rasuah..hadi boleh berpeluk mesra dgn pemerintah rasuah.. Hadi lebih hina dari paola

Anonymous said...

Macai ternakan sifu banglo terlajak diskaun,

Sila tunjukkan bukti untuk menyokong dakwaan kamu. Tanpa bukti, dakwaan kamu adalah fitnah dan kamu adalah penjaja fitnah.

Maka dakwaan dongeng kamu itu telah kembali kepada kamu:

kamu berpeluk cium mesra dengan peimpin kafir harbi roket yang memusuhi agama Islam dan umat Islam. Maka kamu lebih hina dari babi ternakan

Anonymous said...

Nabi Muhammad s.a.w. telah memuliakan ulama Islam sebagai Pewaris Nabi.

Puak munafik liberal dan puak kafir harbi pula mendewa-dewakan pemimpin-pemimpin kafir harbi yang menghina , menentang dan memfitnah agama Islam dan menafikan hak umat Islam.

Dan puak sesat dan menyesatkan ini menghina ulama Islam, parti Islam dan ajaran Islam kerana puak sesat ini amat membenci kebenaran dan akhlak mulia.

Anonymous said...

Wah kalau macam ni ramai lebai PAS nak tumpang sekaki,begitu juga penulis blog ni entah2 dah boking dan hantar nama awal2 lagi takut kempunan nak rasa orang putih.

Anonymous said...

Setelah penyokong PAS terbaca cerita dari Pak Ibnu Hasyim mungkin ramai teringin nak cuba layanan percuma dari perempuan ini.Tetapi hajat tak kesampaian kerana tempat jauh,jadi terpaksalah melepas gian di sungai Golok atau kawasan sempada Thailand yang terdekat.
kah...kah...kah......

Anonymous said...

Macai 7:46pm ternakan parti ultra kiasu adalah pesakit gila seks yang merbahaya. Pastikan pesakit mental ini tidak menghampiri kanak-kanak dan wanita.

Anonymous said...

Sebenarnya barua dedak 8:08pm ternakan sifu banglo terlajak diskaun menceritakan tentang pengalaman barua ini sendiri melepas gian di Sungai Kolok dan kawasan sempadan Thailand yang terdekat.

Bapak-bapak ayam Thailand memang mengenali barua ini yang tidak mampu mengawal penyakit gila seks tahap gila meroyan.

Anonymous said...

1 undi untuk parti kuali, Parti Kencing Rakyat atau parti MahaFiraun
= 1 undi untuk parti kafir harbi roket
= 1 undi untuk menindas agama Islam dan umat Islam

Muslim tulen akan menyokong dan mengundi parti Islam dan menolak semua parti sekular, liberal dan kafir harbi.

Anonymous said...

Ramai penghidap Aids di kelantan adalah akibat dadah dan pelacur dari Thailand . Ini disebabkan Kelantan dekat dengan Thailand dan diharap Pemimpin PAS tidak lupa dengan masalah mereka ini.Penyokong PAS janganlah menganggap perkara ini sebagai fitnah saja.

Anonymous said...

Lanun Bugis + Wak Zahid Komidi+ Bomoh Mah + Hadi maka terkenalah Malaysia sebagai negara rasuah di mata dunia.Sayangnya pemimpin PAS dan penyoong mereka menganggap ia suatu yang dibuat2 atau fitnah.Mereka buta dan tuli.

Anonymous said...

Anda mahu membesarkan konek dan memanjangkannya.Saya ada pil herba yang boleh mencapai impian anda.Hubungi ambo 01166688899,Pasir Mas. Diskaun 10% pembeli dari Kelantan.

Anonymous said...

Anon 8:56pm bersikap prejudis @ pilih kasih kerana memfokuskan Kelantan sahaja menunjukkan dakwaan bermotif politik untuk memburuk-burukkan Kelantan.

Mengapa kamu tidak menunjukkan stastistik AIDs setiap negeri? Ramai manusia dijangkiti HIV @ AIDs melalui hubungan seks di Kedah, Johor, Kelantan, KL, Selangor dan Johor dll.

Anonymous said...

Macai bodoh bertingkat 9:01pm ternakan Sifu roket banglo terlajak murah telah membuktikan macai dan sifunya sama bangang dan dungu kerana menyalahkan parti Islam sedangkan parti Islam tidak terlibat dengan parti lain.

Nampaknya parti liberal dan parti kafir harbi semakin terdesak ke tahap gila babi sekarang.

Anonymous said...

NGO dan parti liberal dan parti kafir menyumbang peningkatan kes AIDs @ HIV melalui sokongan, galakan dan promosi LGBT, kebebasan melakukan seks rambang (zina), homoseks dll konon kerana manusia mempunyai hak kebebasan individu untuk melakukan kemungkaran, kesesatan dan murtad.

Anonymous said...

Barua dedak roket 9:01pm mengidap penyakit mental yang kronik kerana barua ini akan high setiap kali baham dedak roket dan imiginasi karutnya sangat dahsyat melampaui batas manusia siuman.

Akhirnya barua ini akan bersembunyi bawah katil sambil menjerit histeria.

Anonymous said...

Kita jual ubat herba kuasa 10 khas untuk pemimpin parti kuali cap buaya yang kelihatan semakin pucat apabila PRU semakin hampir kerana hilang selera makan dan selera lain.

Ubat herba ini akan menghasilkan banyak air kencing dengan bau petai yang power ranger sesuai untuk kencing rakyat.

Amaran persatuan bomoh teropong buluh: Ubat herba ini tidak boleh dimakan bersama dedak cap roket kerana ia boleh menyebabkan manusia menjadi zombi kematian otak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails