Wednesday, March 22, 2017

PAS Pembangkang Unggul, Akan Tanding Semua DUN T'ganu -Subky Latif


PAS akan menjadi pembangkang yang unggul dan dilihat sebagai sebagai parti yang layak bertanding semua kerusi di Terengganu pada Pilihan raya Umum ke-14 (PRU14).
Tokoh wartawan dan veteran PAS, Haji Subky Abdul Latif berkata, PAS tiada pilihan yang banyak buat masa ini tetapi yakin PAS akan menjadi pembangkang yang kuat, lapor Buletin Online semalam.
“PAS akan menjadi pembangkang yang tunggal yang kuat kerana PAS dengan bersendirian dia dapat mengemukakan pendapatnya.
“Mungkin pada masa ini PAS tidak mendapat kejayaan yang besar, tetapi pada jangka panjangnya PAS akan menjadi kuat,” ujarnya pada sesi temubual dengan Harap TV di Kuala Terengganu, kelmarin.
Beliau berpendapat, adalah ‘membuang masa’ berbincang dengan parti-parti lain kerana mereka tidak bersedia menerima syarat yang dikemukakan PAS.
“Sepatutnya PAS bertanding semua. Dulupun, dua tiga PRU yang lepas sepatutnya, PAS bertanding semua tapi kerana wujudnya Pakatan jadi kita bahagi-bahagikan kerusi.
“Parti-parti yang ada itu memaksa PAS untuk bersedirian, maka pilihan kita tiada. Sepatutnya apabila mereka telah berpecah dengan Umno, mereka mengikut PAS kerana PAS telah ada dasar ‘PAS Ganti Umno’,” jelasnya.

PERHATIAN:

Info, Rakyat Indonesia Bisa Kerja Di Korea Selatan, Gaji Hampir 1 Juta Rp Sehari.

klik di sini....

11 comments:

Anonymous said...

MAKIN BONGKAK PUAK LEBAI NI..MAKIN MENYAMPAH LAK AKU LIHAT

Unknown said...

Maharaja lawak.. pru 13.. bertanding 72 kerusi... menang 21 kerusi.. skg tinggal 15.. dap tanding 50.. menang 35 kalau tak salah.. cuba tgk nisbah.. tanding berapa.. menang berapa.. aku rasa parti pas ni ada "BADI".. cuba tgk sejarah parti pas .. setiap kali.. sudah hampir kemuncak.. mesti presiden atau tim presiden buat perangai...menjadikan parti pas jadi lemah. yg mana hendak membetulkan keadaan.. perlukan masa bertahun2..rasa tuang presiden skg lupa akan "BADI" yg sentiasa ada dlm parti pas..

Anonymous said...

MAKIN BONGKAK PUAK TENTERA KACANG MERAH (RBA) NI..MAKIN MENYAMPAH AKU LIHAT RBA PEMAKAN DEDAK BABI ROKET MENGHINA ULAMA ISLAM!

MAKA TIDAK HAIRANLAH KITA MELIHAT RBA TERNAKAN SIFU ROKET TIDAK MEMPERDULIKAN KEJAHATAN, KEZALIMAN DAN JENAYAH PEMIMPIN-PEMIMPIN ROKET YANG GILA WANG DAN KUASA!

Anonymous said...

PARTI ROKET Maharaja lawak.. pru 13.. PUAK KAFIR HARBI ROKET bertanding 50 kerusi MENGGUNAKAN BANTUAN JENTERA PILIHARAYA PAS DAN PENGUNDI PAS... ROKET menang 35 kerusi BERLAGAK SEPERTI PESAKIT MENTAL SEOLAH-OLAH DUNIA ROKET YG PUNYA.. AKAN tinggal 15 SELEPAS PRU 14.. ..

aku rasa parti ROKET ni ada "BADI".. cuba tgk sejarah parti ROKET .. setiap kali MENANG.. sudah hampir kemuncak.. mesti SIFU DAN PENASIHAT ROKET buat perangai...MEMECAH-BELAHKAN PR...menjadikan PR jadi lemah.... yg mana hendak membetulkan keadaan.. perlukan masa bertahun2..rasa SIFU DAN PENASIHAT ROKET skrg lupa akan "BADI" yg sentiasa ada dlm parti ROKET...

SIFU DAN PENASIHAT ROKET GILA KUASA DAN GILA WANG....KERTAS KERJA BERHARGA RM300 JUTA ...BANGLO TERLAJAK MURAH.. . TANAH KERAJAAN DIJUAL KEPADA SYARIKAT ASING...PROJEK UNTUK KRONI DAN BINI.....AKIBATNYA SEMAKIN RAMAI AHLI DAN ADUN ROKET MENINGGALKAN ROKET SEBAB ROKET AKAN KALAH TERUK DALAM PRU 14 !

UMAT ISLAM TELAH MELIHAT BAGAIMANA PARTI ROKET MEMUSUHI, MENGHINA DAN MEMUSUHI AGAMA ISLAM DAN MENAFIKAN HAK UMAT ISLAM.

MAKA UMAT ISLAM AKAN MENOLAK PARTI KAFIR HARBI ROKET DAN PARTI MUNAFIK LIBERAL YANG MENJADI BALACI KAFIR HARBI.

MARILAH KITA SEMUA UMAT ISLAM MENYOKONG DAN MENGUNDI PAS DALAM PRU 14 SUPAYA PAS BOLEH MEMBELA AGAMA ISLAM DAN HAK UMAT ISLAM.

mohd shahran said...

hahaha.. pru pun trngganu dan kedah sepenggal

Anonymous said...

shah-ran (away),

Lu memang raja lawak ! Hahahaha....Berapa penggal parti roket telah memerintah kelantan, terengganu dan kedah? Berapa lama roket memerintah Perak dengan menggunakan boneka PANda? Berapa bulan? ....ha....ha....ha....ha...

Anonymous said...

Tuang presideng hamPAS dah lama kena tendang dgn org melayu Tganu. MB sepenggal..

ha..ha..ha..ha

Anonymous said...

Puak kafir libral sekuler dan munafik makin meroyang kerana setiap fitnah ditaburkan tak menjadi dan meraka cipta fitnah hari2 untuk menghancurkan islam. Marilah kita berdoa moga allah membuka kebenaran kepada mereka dan menerima islam sebagai agama mereka. Ameeeeen

Anonymous said...

Di Terengganu ramai kafir harbi dan puak sekular ke sampai tuang presideng PA$ kena tendang dari kerusi MB sepenggal?

ha..ha..ha..ha

Unknown said...

Islam ker pas skrng ni...nampak mcm kafir jer..bawa usul pun umno yg punya..mcm la hj hadi tu x der salah langsung...teruk gila penyokong pas skrng..sembrono jer cra berfkr...ulama apa kalau kencing rakyat ru355 tuk islam..bodoh giler..

Unknown said...

Islam ker pas skrng ni...nampak mcm kafir jer..bawa usul pun umno yg punya..mcm la hj hadi tu x der salah langsung...teruk gila penyokong pas skrng..sembrono jer cra berfkr...ulama apa kalau kencing rakyat ru355 tuk islam..bodoh giler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails