Sunday, December 11, 2016

Imam Mahdi Perintah Negara, Bukan Tunggu Aje. Kuliah Jumaat Abd Hadi 9 Dis 2016

Hasil carian imej untuk imam mahdi perintah negara
Video 10/38: Kuliah Jumaat 09 Rabiul Awal 1438 / 09 Dis 2016
Hasil carian imej untuk masjid madinah
Masjid al-Nabawi, atau "Masjid Nabi". Di sini juga terdapat Makam Rasullullah SAW. 
KULIAH JUMAAT 09 RABIUL AWAL 1438 / 09 DISEMBER 2016

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-112: Kuliah Jumaat Abd Hadi Presiden PAS.
Ikuti selanjutnya..

16 comments:

kampong lad said...

yahudi dok tunggu depa punya the promised messiah, nasrani dgn the 2nd coming of isa ibn maryam & muslims pulak cerita imam mahadi. same difference.

Anonymous said...

Bukan ke PAS tidak berminat untuk memerintah? Cukup sekadar jadi Penasihat...

Anonymous said...

Istaqamah dlm islam ja itu yg sepatutnya.
DAn
Bukannya kemestian istiqamah dlm PAS sbb mengunakan islam utk servival politik.
Pas tu cuma badan politik bukannya suatu agama.
Serupa macam badan2 politik lain.
Nnt ada pulak yg nak kafirkan org yg tak berada dlm Pas.
Atau
Ngaku parti dia lah yg paling islam
Jgn jd siul mcm sesetengah lobai2 tu
..taksub sangat sampai tak tahu beza antara politik dan agama.

Anonymous said...

tiga pengomen di atas tu bangang, tak paham agama Islam.

Anonymous said...

pas mmg dah lama dah perasan pas tu islam dan islam tu pas, dan meyakinkan penganut penganut pas, bahawa aljamaah yg dimaksudkan dlm hadis Nabi saw tu adalah pas. tu yg dituduh sape sape yg tak sokong pas tu dah mcm dah tak islam lg tu. la ni pun kalau dgr ceramah ceramah ust ust pas kat youtube, pahaman ni masih lg menebal.

Anonymous said...

Parti Ajaran Sesat..PAS

Anonymous said...

Walaun tolol Pas mmg bangang..samakan parti politik dgn agama.

Anonymous said...

FBI sebut di m.sia ada penyamun MO1...ini fakta dan akan menjadi sejarah negara...

persolannya....

Kenapa parti pas tidak ikut sama protes di parlimen.??

Apakah ini satu fitnah.???

Anonymous said...

Lobai2 yg ada ni terutamanya tuan yg mengemudinya dah jd ayam pencen. Dah tak larat dah. Dah tak segagah dan garang masa dia muda. Lihatlah..asyik keluar masuk hospital ja. Memonteng memanjang. Pemikiran pun dah tak setajam dulu. Tak inovative mcm TGNA. Patut dh serahkan pada golongn mudah. Ini tak...dah tahu diri tu dah tak larat..idea pun dh tak bernas...masih lagi nak pegang jawatan.

Kalau idea kehadapan tak pa. Ini tak. Idea terkebelakang. 360 deg twisted. Jilat balik muntah2nya yg lepas.
Nak ikut lagi ka pemimpin yg mcm ni. Menginiaya pengundi yg melakukan kerja2 utk parti selama ini.

Anonymous said...

Jgnla suka jadi PANfitnah

Anonymous said...

Sebab itulah yg masih menyokong PAS skrg hanya walaun2 biol. Berfikir guna siku dan lutut.

Anonymous said...

Belajar memfitnah dari tuan guru presideng PASik kaki ponteng parlimen.

john storm said...

Kepada ahli2 pas bagi lah idea bernas atau dalil dalil munasabah
untuk mereka yg telah lari dari perjuangan islam pas itu
klu asyik bagi komen mereka itu bangang atau sudah tak islam
gitau mereka mengapa...?

Anonymous said...

Ada 3 orang pemimpin parti pas.pasti akan ada 3 komen yg berbeza beza.

Dan jika kita sebagai ahli akar umbi mengulanginya kata2nya tersebut,pasti akan ada pengikut tegar parti pas menuduh kita fitnah , kapir harbi, puak libreal , dan menjadi keldai DAP..

KENAPA INI BOLEH BERLAKU DALAM PARTI ISLAM ...???
APAKAH INI JUGA DI KIRA FITNAH.???

AHLI2 AKAR UMBI MERASAKAN "DI GANTUNG TAK BERTALI"..YG TIADA PENGHUJUNGNYA....

Anonymous said...

Bosan...bosan...dgn kerenah lobai2 ni.

Anonymous said...

Kalau nak caci, maki hamun pAS jangan mengaku ahli atau penyokong PAS. Kalau ada ahli PAS gaya begitu pon dah berambus dari PAS. Yang ada hanya musang berbulu ayam. Msih ada baki-baki perangai UMNO busuk tu!

he he he

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails