Wednesday, December 14, 2016

Akibat Iklan Wanita Seksi, Lelaki Ini Onani Depan Model.. Video

pervert-e1481574101923


SEBUAH berita menyebutkan..

"Memang tak dinafikan sekiranya mengunjungi pameran auto show kereta, kemungkinan anda akan menjadi agak ‘teruja’ atau sekurang-kurangnya terpegun melihat kecantikan model-model wanita yang berada di sana.

Model wanita yang digunakan pula kadangkala begitu mengiurkan sehingga dalam kes-kes tertentu, lain pula jadinya apabila niat ingin mengambil gambar kereta, berakhir dengan gambar-gambar wanita seksi memenuhi ruang memori telefon pintar."

Lihat video...

Dalam sebuah kes terbaharu yang berlaku di China baru-baru ini, seorang pengunjung lelaki tergamak melakukan perbuatan keji ketika berada di sebuah pameran kereta.
Memetik Shanghaist, tindakan pengunjung berkenaan yang beronani sambil memerhatikan model-model cantik itu telah menjadi viral di laman sosial Weibo.
Menerusi rakaman, anda mungkin pada mulanya terfikir bahawa lelaki ini telah letih berdiri atau mungkin dia bercangkung untuk melihat kereta dengan lebih dekat.  Bagaimanapun, perkara yang sebaliknya berlaku.
Menggunakan jaket untuk menutup sebahagian badan, lelaki itu sebenarnya sedang beronani sambil ‘mencuci mata’ melihat wanita-wanita seksi tersebut.
Netizen meluahkan rasa kurang senang dan mengutuk perbutan lucah lelaki berkenaan yang secara terang-terangan melampiaskan nafsunya di khalayak ramai.

Biasa saja..
Namun ada yang berpendapat..

Biasalah.. pelancong dari tanah besar China, kita tidak akan tahu sekiranya dia sedang makan, tidur, kencing, buang hajat atau beronani.
Semua perkara pernah mereka lakukan sekarang, di tempat-tempat awam seperti stesen kereta api, lapangan terbang, sehinggalah ke Disneyland,” gurau seorang Netizen.


Adap kemanusiaan yang tinggi.

Begitulah, Islam lebih dahulu menawarkan peraturan berperadaban tinggi dalam sosial masyarakat lebih awal lagi, mencegah sebelum parah. Memperkenalkan adap mulia kemanusiaan yang 'menutup aurat'.
(IH)

3 comments:

Anonymous said...

Aikkk?!!! Komen tentang tantawi payperview porno dipadam oleh admin? Apa semua ni? Takkan sentap kot? Cakap tak serupa bikin. Kah kah kah. Ibnu hashim pun perangai longkang jugak ke?

Anonymous said...

Lembu sudah keluar Pak Hashim...jaga2

Anonymous said...

Parti PAS rela dikencing UMNO,patutlah nampak saja parti PAS dan para pemimpinnya maka terhidulah bau hancing.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails