Wednesday, August 17, 2016

Terlalu Marah, Ibu Lucutkan Bra Lalu Memukul Anaknya..

Amarah Memuncak, Ibu Lucutkan Bra Lalu...

INI didik cara Amerika Syarikat (AS) pula? Seorang ibu didakwa gara-gara menggunakan kekerasan terhadap anak gadisnya yang berusia 21 tahun. Hal ini berlaku dalam kejadian yang cukup pelik di Pennsylvania, AS.

Memetik laman beberapa media, difahamkan Karen Ann Fritz tidak dapat menahan marahnya bertindak melucutkan bra yang dipakainya lalu memukul anak perempuannya menggunakan baju dalam tersebut.
Berdasarkan keterangan polis di Lititz, wanita berusia 51 tahun itu didakwa kerana 'perlakuan ganas dan penderaan'. Akibat kejadian itu, mangsa mengalami beberapa kecederaan ringan, menurut laman WWWN pada 15 Ogos.
Berdasarkan hasil siasatan polis, mereka mendapati peristiwa luar biasa itu berlaku pada Rabu lalu kira-kira pukul 7.11 malam waktu tempatan. Jelas anggota polis yang menerima laporan berkaitan kejadian itu, mereka terus bergegas ke tempat kejadian yang terlelatak di salah sebuah blok kediaman di Keller Driver.
Tambah mereka, laporan itu dibuat oleh jiran mangsa yang kebetulan mendengar kekecohan pertengkaran antara si ibu dan anak gadisnya. (IH)



2 comments:

Anonymous said...

Kat Malaysia ada sorang pakcik tu dia marah atas pentas baling mikrofon sambil cakap mareiii kita laaaaaawan.

Mujur dia baling mikrofon. Kalau dia baling pan tempat goreng burger. Kena kepala mampuihhh

Anonymous said...

lg elok klau kna kepala kau...terus mampuihhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails