Friday, August 19, 2016

Shila Amzah: Hanya Tunjuk Jari Tengah Begini, Jadi Lucah?

Shila Amzah Tunjuk Jari Tengah Kepada Peminat?

HALAMAN HIBURAN

MENURUT berita MYNEWSHUB.CC..

TIADA angin tiada ribut, laman sosial hari ini dikejutkan dengan tersebarnya gambar selfie milik Shila Amzah sedang menunjukkan isyarat lucah. Sekali imbas, gambar tersebut kelihatan tulen menyebabkan wujud persoalan kepada siapa ia ditujukan.

Namun, dengan sedikit pengamatan, nyata ia adalah fitnah dan dihasilkan menggunakan teknik pertindihan. Gambar berkenaan dipercayai telah diedit oleh individu tidak bertanggungjawab dan ia dimuat naik oleh pengguna Twitter dengan akaun nama @kucinghang.
Pemegang akaun berkenaan siap bertanya; “Mencarut apa tu kak @shilaamzah.”
Susulan itu, Shila tampil meluahkan kekecewaannya dan menjelaskan perkara tersebut adalah fitnah menerusi laman Twitter miliknya.

“Astaghfirullahadzim, maghrib macam ni, semoga adik dapat hidayah daripada fitnah orang macam ni,” katanya.
Shila Amzah Tunjuk Jari Tengah Kepada Peminat?Hasil tinjauan kami (MYNEWSHUB.CC.) juga mendapati, gambar yang diedit itu diambil daripada laman Instagram milik penyanyi itu, di mana gambar asalnya Shila sedang memperlihatkan jari telunjuk sambil berselfie, bukannya jari tengah.
Shila Amzah Tunjuk Jari Tengah Kepada Peminat?
Shila yang nyata kecewa dengan apa yang berlaku menyerahkan perbuatan fitnah itu kepada Tuhan dan dia juga menjelaskan tidak mengetahui siapa yang melakukan perkara tersebut.
Sekian. (IH)

11 comments:

Anonymous said...

Rabu, Ogos 17, 2016
PAN TERASA HATI DIGELAR "KHADAM DAPigs"!!!

Heh! Tak sangka pulak yang puak parti KUALI Ternakan DAPigs ni akan terasa hati apabila mereka digelarkan sebagai 'Khadam DAPigs' secara terbuka sedangkan memang itu lah realitinya.

Malah, apabila DAPigs membatalkan cadangan untuk mengadakan Pilihan Raya mengejut hanya kerana ianya tidak dipersetujui oleh PKR membuatkan pemimpin PAN semakin sakit hati.

Bagi sesetengah pihak, keputusan DAPigs membatalkan hasrat mereka untuk mengadakan Pilihan Raya itu telah meranapkan impian PAN memiliki kerusi mereka sendiri secara mutlak.

Semenjak ditubuhkan, PAN hanya melompat macam berok kena belacan dan didakwa syok sendiri. Diorang ada kerusi ADUN dan MP pun hanya hasil samunan bersama persatuan penyamun.

Perkara itu cukup jelas apabila PAN bertanding dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Kangsar dan Sungai Besar yang menyaksikan mereka kekalahan teruk kepada Barisan Nasional.

Walaubagaimana pun, pemimpin PAN masih menyalahkan PAS dengan menyembunyikan rasa terkilan mereka terhadap ke-GAGAL-an PKR dalam memujuk PAS supaya tidak bertanding.

Kekecewaan PAN terhadap PKR itu semakin bertambah apabila parti itu mengadakan pertemuan secara sulit dengan pemimpin PPBM yang diketuai oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Jika dilihat dari satu sudut, pertemuan yang diadakan secara sulit itu dianggap sebagai satu muslihat terancang PKR untuk meminggirkan PAN menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Pendedahan mengenai peminggiran PAN itu telah dibuat secara terbuka oleh blogger Pro PAS yang mendakwa PKR sedang mengemis jawatan Menteri Besar Selangor selepas PRU akan datang.

Pokok pangkalnya, kekecewaan PAN terhadap PKR itu cuba disembunyikan oleh pemimpin mereka dengan memburukkan PAS secara terbuka sedangkan hakikatnya, PAN sendiri perlu mengakui bahawa mereka hanya sekadar 'Badut' dalam Politik Malaysia ketika ini!!!

Anonymous said...

Rabu, Ogos 17, 2016
PAN DAN PKR SELANGOR BERAMUK, BUKTI KELEMAHAN AZMIN!!!

Itu pun belum cerita pasal pembahagian kerusi menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang, penyokong kedua - dua parti berkenaan dah mula nak memburukkan sesama sendiri.

Apabila Abdul Rahman Abdul Talib mula melemparkan sumpah seranah kepada PKR, ia memberi gambaran bahawa ada yang tidak kena dengan hubungan kedua - dua parti tersebut.

Abdul Rahman Abdul Talib atau lebih dikenali sebagai Tulang Besi merupakan penyokong tegar PAN melemparkan lapan kata nista kepada PKR hanya kerana menuduh PAN sebagai khadam DAPigs.

Walaupun tidak menyatakan sebab kenapa dia melemparkan nista itu, namun blogger pro PAS memberi sedikit pencerahan apa yang sedang berlaku dalam Kerajaan Selangor mutakhir ini.

Antara lain, blogger Pro PAS, Tentera Semut Grup mendakwa pimpinan PAN menyerang pimpinan PKR di SUK kerana maklumat sulit hasil perbincangan yang tersiar di media sosial.

Memetik sumber daripada PKR, blogger itu juga turut mendedahkan enam perkara yang telah diputuskan dalam mesyuarat tersebut untuk mengekalkan kemenangan Pakatan di Selangor iaitu :
1. PKR akan bertanding di kerusi yang sama dalam PRU 13.
2. DAP akan bertanding di kerusi yang pernah ditandingi masa PRU 13.
3. PAS juga akan bertanding dikerusi yang pernah ditandingi dalam PRU 13.
4. BERSATU pula akan diberi kerusi dari DAP dan PKR untuk ditandingi.
5. PAN pula dicadang oleh pimpinan DAP supaya dibubarkan dan pimpinan PAN diberi beberapa kerusi ‘ehsan’ dari DAP. Ini kerana PAN ‘tidak menonjol, tidak mendapat sambutan dan tidak disukai’ oleh kebanyakan rakyat.
6. PKR dan DAP risau jika PAN bertanding akan kalah. Oleh itu PAN akan diserap ke dalam dalam DAP. Tapi pemimpin PAN tak setuju.
Blog itu juga turut mengulas kenyataan Naib Presiden PKR yang menegaskan parti itu akan tetap menjalinkan kerjasama dengan PAS, disebalik penubuhan platform Gagasan Sejahtera.
“Fahaman disebalik ayat tersurat ialah PKR bimbangkan kerusi MB terlepas dari genggaman PKR sekarang… Dalam bahasa tersirat… PKR sedang mengemis jawatan MB Selangor untuk dijadikan ‘kerusi tradisi’ PKR untuk survival selepas PRU14 nanti…," ulasnya.
Maka kesimpulan yang dibuat melalui blog tersebut, rata - rata pemerhati Politik kebanyakan mengatakan kewujudan PAN sebelum ini hanya merupakan satu ‘Penyesalan’ buat PKR dan DAPigs kerana strategi yang direncanakan telah GAGAL dan MUSNAH!!!

Semut Hitam at Rabu, Ogos 17, 2016

Hadi Al-Tahi Ulamak Kepala Taik said...

Pas Ikatan Gagasan Sejahtera (PIGS)


GAGASAN SEJAHTERA menjadikan perkara berikut sebagai Teras Perjuangan bersama:

(i) Mempertahankan Perlembagaan Negara dan prinsip-prinsipnya;

(ii) Mempertahankan Islam sebagai Agama Rasmi Negara dan Bahasa Melayu sebagai Bahasa Rasmi, Bahasa Ilmu dan Bahasa Perpaduan Negara

(iii) Mempertahankan Prinsip Raja Berperlembagaan

(iv) Mempertahankan dan meningkatkan kedaulatan serta keselamatan negara dan rakyat

(v) Memperkasakan keberkesanan Sistem Pendidikan Negara yang menekankan pembangunan nilai bagi melahirkan insan yang bermotivasi, kompetitif, berilmu dan berkemahiran tinggi

(vi) Mempertahan dan memperkasakan prinsip Federalisma yang adil dalam kesemua aspeknya

(vii) Meningkatkan toleransi dan keharmonian masyarakat berbilang kaum dan agama sambil memperkasakan jatidiri setiap kaum menjadikan kepelbagaian sebagai aset serta kekuatan rakyat

(viii) Mengangkat integriti, ketelusan, kecekapan dan mesra-rakyat dalam sistem pentadbiran negara, sekaligus menghapuskan unsur negatif seperti salahguna kuasa, kronism, nepotism dan rasuah

(ix) Memartabatkan negara sebagai sebuah kuasa ekonomi yang kompetetif dan disegani di peringkat tempatan dan dunia melalui prinsip keadilan sosial dan ekonomi berasas

(x) kan kepada pembangunan nilai insan, keupayaan sains, teknologi dan inovasi, serta pengupayaan sumber tempatan. - PAS.

Woi babi2 walaonta penjilat lubang jubor hadi ulamak kepala taik sedunia pas celaka.... mana hudud??? hudud mana??? dah bergabung dengan ikatan jadi PIGS pasal apa? hudud dah hilang ke mana? dasar sial parti penjual agama. inilah hasil tarbiah hadi ulamak kepala taik sedunia dengan haruan djin sebagai mur-shit-samdol. hahahahahahaaaaaaaa......

Babi2 PIGS tolong jawab boleh???

Anonymous said...

Pasal apa Anon 1:38 maki hamun

Sebabnya DAP dan PKR dah menyesal dengan PAN. Mengapa mereka menyesal? Sebabnya PAN hidup pun dengan Ehsan DAP dan PAN sahaja. Ingatkan PAN boleh tolong perkuatkan DAP dan PKR........... Tetapi sebagai parti yg pemimpin lagi ramai dari ahli biasa, dan ahli biasa pula lebih ramai dari penyokong, menyebabkan PAN jadi bahan lawak politik Malaysia

Buktinya ada dibawah ini

http://hajihassanomar.blogspot.my/2016/07/pengurusan-pan-pulau-pinang-paling.html


Pengurusan PAN Pulau Pinang Paling Teruk - Mejar Zaidi

Saya telah menulis 2 bahagian berkenaan surat terbuka Mejar Zaidi Ahmad kepada Presiden PAN Mohamad Sabu. Bahagian akhir mengenai surat terbuka berkenaan akan saya perincikan pada artikel ini.

Pada bahagian akhir surat terbuka bertarikh 19 Jun 2016 tersebut Mejar Zaidi melahirkan rasa kekecewaannya kepada Mat Sabu atau pengurusan parti berkenaan di Pulau Pinang.

Petikan akhir surat berkenaan seperti berikut:-
Akhir sekali bang Mat orang Penang, adakah Amanah Penang adalah Amanah terbaik dari segi keahlian, aktiviti, pentadbiran dan sebagainya untuk menjadi contoh kepada Amanah di tempat2 lain?
Jika tidak kenapa, sedangkan di Penang Amanah adalah sebahagian dari kerajaan?
Pemimpin yang hebat ialah yang mampu menyelesaikan masalah bukan menjadi sebahagian dari masalah itu sendiri.

Mejar Zaidi sebelum menjadi ahli DAP adalah ahli parti PAN Kepala Batas. Dia adalah Pengarah Komunikasi Parti Amanah Negara (PAN) Bahagian Kepala Batas, Pulau Pinang.

Saya tak ada maklumat yang tepat mengenai bilangan ahli PAN di Pulau Pinang tetapi mengikut sumber yang rapat ahli PAN di Pulau Pinang sekitar 1000 orang sahaja.

Tapi saya mempunyai maklumat untuk Kepala Batas, Bukit Mertajam dan Bukit Gelugor kerana saya ada kenalan rapat di sana yang saya pernah bantu untuk PRU-12 bagi menumbangkan kerajaan BN. Seorang kenalan saya kini dah jadi orang kuat PAN.

Kenapa Mejar Zaidi marah sangat kepada Mat Sabu?

Cuba anda fikir ahli PAN yang berdaftar bagi Bahagian yang diwakili oleh Mat Sabu iaitu Bukit Mertajam hanya 50 orang sahaja. Dun Berapit, Dun Mat Sabu hanya 14 orang yang berdaftar sebagai ahli PAN!


Tergelak saya bila diberitahu Dun Berapit hanya 14 orang ahli PAN berdaftar. Nak tubuh AJK pun masih tak cukup kouta! INIKAH TARAF PRESIDEN PAN??

Saya juga dimaklumkan oleh kawan-kawan rapat termasuk seorang orang kuat PAN bahawa kawasan Mujahid Yusof Rawa iaitu Bahagian Bukit Gelugor hanya ada 40 orang ahli. Ahli PAN di Dun yang diwakili oleh Mujahid iaitu Dun Air Itam hanya ada 3 orang ahli PAN yang berdaftar. HAMPIR PECAH PERUT saya gelak!


Mejar Zaidi tak bengang pasal apa, dia mampu menarik lebih kurang 200 ahli PAN berdaftar untuk Bahagian Kepala Batas tapi tokoh hebat PAN hanya mampu tarik 3 orang ahli!!

Saya kata persatuan orang-orang buta di Dun Air Itam pun lebih daripada 10 orang. Ini hanya 3 orang. MANA NAK LETAK MUKA MUJAHID??

Kedua Mejar Zaidi ada menyebut tentang Mat Sabu adalah masalah kepada parti PAN di Pulau Pinang. Yang ini saya tak nak huraikan malam ini. Rasanya lebih baik tanya Mejar Zaidi sendiri biar dia terangkan.

Saya pun nak tidur awal malam ini, harap-harap dapat mimpi bertemu Mat Sabu dengan ahli dunnya 14 orang tersebut. Tapi saya tak boleh fikir bagaimana orang hebat berpidato macam Mujahid hanya dapat tarik 3 orang ahli... Baik saya berhenti sebelum perut saya sakit kerana terlalu banyak gelak!


Haji Hassan Omar
http://hajihassanomar.blogspot.com

Anonymous said...

Apa bukti PAN tu Khadamba (Khadam-Hamba) DAP. Inilah bukti terlatest yg menunjukkan PAN tu Khadamba (Khadam-Hamba) DAP

http://hajihassanomar.blogspot.my/2016/07/rupanya-anthony-loke-ulama-rujukan.html

Rupanya Anthony Loke Ulama rujukan parti PAN bukan Ahmad Awang!


IKRAM yang menjadi tulang belakang parti PAN semala telah menganjurkan satu forum di Nilai, Negeri Sembilan dengan tajuk 'adakah istilah kafir harbi masih relevan'.

Idea forum ini ialah untuk membersihkan nama DAP sebagai kafir harbi daripada kacamata umat Islam negara ini. Jika DAP tidak dibersihkan, PAN akan menjadi sukar untuk mendampingi orang Melayu. Pakar perancangan PAN Dr Maszlee Malik antara mereka yang mengatur strategi ini dipanggil 'Pembersihan Imej'.

Saya tak nak ulas pasal Maszlee Malik dan perancangan masa depan PAN. Biar dia, Saari Sungip, Dr Zul dan berapa orang lagi yang buat kerja ini.


Saya hanya nak ulas pasal Hasanuddin Mohd Yunus, Naib Presiden PAN yang mengesahkan bahawa dia merujuk kepada Setiausaha Organisasi DAP Anthony Loke dalam hal-hal berhubung kenyataan Islam yang menjadi kontraversi.
He meant it in a very literal sense, saying DAP was open to learning about Islam if it had erred.

"I asked DAP organising secretary Anthony Loke for permission if I could say this.
Dulu nak bertanding, tanya DAP
Calon pun sanggup tukar Mat Sabu kerana DAP cadang mesti bukan daripada PAS
Orang kata (bukan saya) warna oren pun DAP cadang
Bendera dan banner semasa PRK pun DAP yang buat, Khalid Samad sendiri tak tahu (Itulah hebatnya Khalid?)

Pasal Islam pun tanya DAP. Habis mana nak letak Ahmad Awang dan Ghani Shamsuddin??
Sekadar baca doa macam UMNO buat kepada ulama?

Patutlah Mejar Zaidi marah sangat!


Haji Hassan Omar
http://hajihassanomar.blogspot.com

Anonymous said...

Woiiiiiiiiiiiiiii PAN Khadam. Sudahlah oiii. Husam pun tak mau jadi ahli PAN. Setakat budak mereng maki reporter tua, sebut Sumpah2 Utusek Utusek ada la PAN pungut.

Anonymous said...

AWAS TUAN TUAN. SEMUT HITAM DAN HAJI HASSAN OMAR NI ADALAH MACAI/BALACI UMNGOK/PASCHAI. TUJUAN NYE HINA DAN LAGAKAN PEMBANGKANG. DLM MASA SAMA DEPA PUJI LER MO1 = NAJIBRAZAK. MAKLOM LER PASTI DAPAT DEDAK BANYAK VITAMIN D. KAHKAHKAHKAH

Anonymous said...

Bagi PAN yg suci hanyalah DAP, Manakala orang melayu Islam adalah sehina2 manusia

http://www.ismaweb.net/2015/09/kata-pedang-bukti-bukti-dap-anti-islam-semakin-viral/

KATA PEDANG: Bukti-bukti DAP anti-Islam semakin viral

APABILA parti rasis dan cauvinis DAP mengancam akan menyaman Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP), beberapa bukti DAP menentang Islam sebagai tanda sokongan kepada JAIP menjadi semakin viral. Antara bukti-bukti yang diperkatakan:

Bukti 1: Dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

Bukti 2: Prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

BACA: Khutbah Aidiladha: Kita tak akan mohon maaf daripada DAP, kata Mufti Pahang

Bukti 3: Siri penentangan terbuka terhadap hak demokrasi majoriti rakyat Kelantan untuk melaksanakan Kanun Jenayah Syariah (Undang-undang Hudud), sekaligus menentang keputusan Sultan Kelantan dalam titah Baginda dalam sidang DUN Kelantan Mac 2015. Bab ini ramai saksi hidup yang sanggup tampil ke mahkamah jika berlaku saman, termasuk dalam taklimat tertutup, ramai pemimpin DAP bersuara terus terang tidak bersetuju dengan kanun itu.

Bukti 4: DAP bersikap tidak menghormati malah bertindak songsang dengan prinsip Perlembagaan negara tatkala cubaan private member bill untuk meminda Akta 355 bagi meminda kadar hukuman jenayah Islam agar selari dengan hukum Islam sebenar. DAP tegar menganggapnya bercanggah dengan Perlembagaan sedangkan Parlimen adalah satu proses perundangan berlandaskan Perlembagaan.

Bukti 5: Apabila Perdana Menteri ke-4 Tun Dr Mahathir Mohamed mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam pada 29 September 2001. DAP berkeras bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam dengan memperkenalkan kempen menentang “Deklarasi 929” sekalipun Tun Dr Mahathir menerangkan tiada perubahan pada perlembagaan Malaysia. Malah, DAP menentang sebarang perlumbaan antara UMNO dan PAS untuk menjadi parti yang lebih Islamik pada sidang media 22 September 2002.

Bukti 6: DAP menolak pengenalan subjek TITAS (Islamic and Asian Civilisation Studies) di Institut Pengajian Tinggi Swasta.

Bukti 7: DAP menganggap amalan agama Islam seharusnya terhad untuk amalan peribadi sahaja sedangkan hakikat amalan Islam menjangkau bukan sahaja amalan peribadi tetapi mencakupi keseluruhan aspek kehidupan.

Bukti 8: DAP pada 22 Ogos 2012 mengatakan Hudud dan Negara Islam bukanlah polisi dalam Pakatan Rakyat lantas menolak sebarang usaha yang berkaitan dengan agenda Islam walaupun terhadap rakan pakatan mereka sendiri.

Bukti 9: DAP tegas mempertahankan pendirian mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan berusaha supaya syariat Islam seperti perundangan hudud tidak dilaksanakan di negara ini.

Bukti 10: Pimpinan DAP yang “islamophobic” seringkali menyindir dan campurtangan dalam isu-isu seperti kod etika berpakaian yang dituduh sebagai usaha islamisasi, isu sambutan Halloween dan Valentine bagi umat Islam, mengadakan pesta Oktoberfest dan konsert secara terbuka, isi khutbah Jumaat dan pelbagai lagi perkara sama ada di dalam status FB atau twitter yang mengundang kemarahan umat Islam.

Terpulanglah kepada para pembaca untuk menilai bukti-bukti tersebut. Hakikatnya, Islam adalah suatu sistem cara hidup yang mencakupi amalan rohani peribadi sehingga kepada sistem keadilan, sosial, ekonomi dan politik.

DAP tidak boleh mengehadkan Islam hanya kepada amalan peribadi dan paling tinggi ekonomi sedangkan menolak juzuk-juzuk Islam yang lebih menyeluruh yang menyentuh isu kenegaraan, perundangan, politik dan pelbagai aspek dalam kehidupan.

Anonymous said...

Bahagia sungguh PAN bila mana mereka dimuliakan oleh DAP dengan jamuan jika PAN menang. Jamuan apa, sila baca kat bawah ni

http://www.ismaweb.net/2016/06/dap-akan-sambut-kemenangan-pan-dengan-arak-carlsberg-tiger/

“DAP akan sambut kemenangan PAN dengan arak Carlsberg, Tiger”

BANGI, Khamis – Parti rasis dan cauvinis, DAP akan meraikan calon PAN, Azhar Abdul Shukur dengan arak sekiranya berjaya memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar.

Perkara itu dinyatakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP Sekinchan, Ng Suee Lim dalam satu ceramah kempennya sebagai pujukan kepada pengundi Cina supaya mengundi calon PAN.

Joceline Tan dalam tulisannya bertajuk ‘Tough decisions in the rice bowl town of Sekinchan’ yang disiarkan di media liberal The Star hari ini, menyebut bahawa Ng telah berkata, jika PAN menang di Sungai Besar, kemenangan itu akan diraikan dengan Carlsberg, Tiger atau kau (black dog atau Guinness Stout).

Melihat kepada situasi itu Tan berkata, cara Ng berkempen itu, ia memberi gambaran seolah-olah Ng adalah calon yang bertanding.

Ini kerana beliau berpendapat, sebahagian besar yang dipertaruhkan DAP dalam PRK ini adalah PAN yang dianggap sebagai makhluk ciptaan DAP menggantikan PAS sebelum ini.

“Ia juga merupakan satu perjuangan proksi antara DAP dan PAS, yang mana PAN amat bergantung kepada undi Cina,” katanya.

Tan berkata, apa yang dilakukan DAP adalah semata-mata untuk menarik sokongan di kalangan pengundi Cina.

“Ketika dulu pemimpin DAP memujuk Cina untuk menyokong PAS dan kini mereka terpaksa meminta Cina untuk menyokong PAN pula.

“Bagaimanapun, ramai orang Cina di kawasan itu tidak mengetahui kewujudan PAN. Ustaz Azhar, calon PAN juga tidak terkenal walaupun bapanya pernah menjadi orang kuat UMNO di kawasan itu,” kata Tan lagi.

Anonymous said...

LU. TULIS. PANJANG 2. APA. BIKIN....
LU. SIAU. PUNYA. OLANG. MAA.......LU. INGAT. LU. SATU. OLANG. MASUK SORGA........GILA. .....

LU. OLANG. HALI. 2. GADUH. ........SEMUA. MAU. JADI. MENTELI.......
MAU. CURI. WANG.....HALI 2. CURI LEA.......APA. 2. PUN. LU. SEMUA. CURI......
LAGI. LU. PUNYA. MUKA. TATAK. MALU......LEA......
LAGI. MAU. CELITA. BANYAK. KAA......SIAU.......

INI. BUKAN. GUA. PUNYA. HAL.....GUA. TATAK. SALAH.......
GUA. TATAK. CULI. WANG. MAA........


LU PUNYA. BANGSA. KAKI. CULI. LOO..............

Anonymous said...

INI CELITA SHILA AMZAH APA PASAL SUDAH TUKAT CELITA LAIN.. TAKDA BACA PUNYA ANON 12.43 PM

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails