Tuesday, August 16, 2016

Mengapa DAP Tak Saman Razali? Takut Bayang Sendiri.. Terbongkar!

lks-dana
AIDCNews – 15/8/16 –Poster mendesak DAP menyaman bekas aktivis parti itu, Mohamed Razali Abdul Rahman (di atas) berkaitan isu penerimaan dana Israel sebanyak RM1.2 billion menjadi viral di media sosial sejak malam Sabtu.
Kandungan poster itu memetik kenyataan penasihat DAP, Lim Kit Siang pada 2 Februari 2016 yang berikrar akan mengambil tindakan undang-undang kepada pihak yang mendakwa DAP telah ditawarkan RM1.2 billion daripada pihak Israel sebagai tukaran kepada pengkalan tentera di Port Dickson.
“Dah tujuh bulan lebih, bila DAP nak saman ???,” kenyataan kandungan poster itu dipetik.
Pada tahun 2012, ketika berceramah di Putrajaya, Mohamed Razali mendedahkan bahawa DAP melalui Setiausaha Agungnya Lim Guan Eng telah mengadakan rundingan dengan pihak kedutaan Israel di Singapura berkaitan dengan perancangan parti itu bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13) :
Untuk pengetahuan Tuan-tuan dan Puan-puan, tiap bulan Lim Guan Eng akan pergi ke Singapura. Saya biasa mengikuti banyak kali rombongan beliau ke Singapura. Dia akan pergi hari Sabtu petang dan akan balik hari Ahad petang.
Di Singapura, kita akan jumpa dua orang saja. Satu bekas pemimpin atau bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew dan lagi satu wakil Duta Israel di sana. Dua ni yang akan kita jumpa.
Sewaktu kita jumpa dengan Duta Israel atau wakil Israel, Tuan-tuan tahu tak, pihak Israel telah bersetuju memberi dana sebanyak 300 juta USD untuk PRU yang ke 13 ni. USD ya bukan RM ya. Duit tu sekarang berada di Singapura ya. Benda ni antara projek Isreal-Singapura dan DAP.
Bila saja bubar Parlimen, masa tulah duit akan masuk dan juga pakar-pakar Israel. Mereka merupakan beberapa warganegara asing. Mereka juga akan menyusup masuk ke bumi Malaysia ni. Semasa itulah Tuan-tuan boleh melihat kempen pilihanraya yang paling ganas akan berlaku di bumi Malaysia ni.
Kalau Tuan-tuan tak percaya sekarang tak apa, bila berlaku, masa itulah Tuan-tuan akan mengingat saya, apa yang saya kata ni. Yang paling teruk, yang paling ganas akan berlaku di bumi Malaysia ni, PRU 13 ni. 300 juta USD ni, dapat Singapura.
Tuan-tuan jangan tanya saya bagaimana duit ini masuk. Bank Negara ke, Kastam ke, mereka tidak akan dapat mengesan apa-apa pun. Tak dapat dikesan duit tu masuk macam mana. Sampai tahap mereka buat.
Kita pun nak tanya juga pasal apa pihak Israel ni sanggup bagi duit sebanyak tu. Takkan saja-saja dia nak bagi duit. Mesti ada sebab. Sebabnya, Lim Guan Eng telah berjanji, sekiranya Putrajaya telah ditawan, kita akan serahkan Port Dickson sebagai base tentera Israel yang baru. Janji Guan Eng dekat Israel.
Mengapa DAP tak saman? Rupanya takut kepada bayang-bayang sendiri. Takut terbongkar banyak dan lebih cepat lagi..

Selanjutnya, sila baca kenyataan lengkap bekas aktivis DAP itu, “Pendedahan Mohamad Razali, Bekas Pengarah Strategik Hal Ehwal Orang Melayu-Islam DAP
Lihat juga..
E-Buku IH-107: Roket Pemikiran DAP Yang Bengkok..
E-Buku IH-107: Roket Pemikiran DAP Yang Bengkok..

7 comments:

Anonymous said...

Lawaknya..bekas pengarah strategik umat melayu Islam DAP dibawa sekali berbincang setiap meeting dgn pihak israel. Tak logik langsung...

Dah selalu ada dlm meeting tunjuk mai lah bukti audio video guna henfon2 canggih la ni. Buang masa layan mamat temberang ni tunggu disuap dedak.

KAH KAH KAH!!!

Anonymous said...

Bang depa tu kapir laknat...kita ni katanya maksum jangan sembang kosong ,sudah tinggal 27 hari bila lobai hadi nak saman SR

Anonymous said...

Dedak JibMah lebih sedap,90j cukup untuk makan anak cucu. Sebab tu pemimpin PAS suka sangat dengan Najib walau pun dia mencuri duit rakyat dan salah guna kuasa.

Ir Anonymous said...

Takut nak saman si razali lah tu.. Tu yg tukar topik..

Anonymous said...

Kah Kah Kah puak2 Pan balaci dan Khadam DAP mula meroyan kepanasan mcm hantu syaitan pabila dibaca ayat quran........ depa mmg tak boleh dengar selain akhbar Dap roket yg dianggap maksum dan mesti ditaati walaupun secara bodoh dan tolol molol

Anonymous said...

Keimanan lebai2 dan keldai tolol mrk pun boleh dibeli dgn dedak ditabur ketua penyamun negara. Cash is king.

Allah pun sanggup ditipu dgn ruu 355 dan hududuitt$$ 90juta.kahkahkah

Parti Auta Semalaysia.

Takbirrr!!!

Anonymous said...

Sokong para olamak setaraf Anbia dalam parti PIGs. Mari walaun semua kita pakat2 jilat tapak kaki Adi Awe hingga membawa ke Sorga.....Take beer 90 juta x.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails