Wednesday, August 03, 2016

Ini, Tiada Larangan Bersetubuh Di Depan Ramai, Idola Negara Sekular?

AKIBAT tidak dapat menahan nafsu seksual kononnya, atau mungkin ingin berseronok, pasangan muda ini tergamak melakukan hubungan intim di sebuah taman awam.

Walaupun perbuatan ini dikatakan tidak patut dicontohi, namun ini menjadi tontotan hangat pada khalayak ramai. Malah ketika didatangi dan dirakam oleh orang ramai, pasangan ini masih lagi tidak menghentikan aksinya itu.
Mereka berdua malah dilihat tetap degil waima ada menerima sesuatu daripada khalayak yang melihatnya.
Akhbar Mirror melaporkan, pasangan itu melakukan hubungan seksual tepat di bawah pokok besar sebuah taman di Berlin, Jerman.
Pada awalnya, seorang yang menggunakan basikal datang bersebelahan pasangan itu, dan merakamnya.
Tidak berselang lama kemudian, sejumlah pengunjung lain mengikuti berdekatan untuk merakam adegan yang tidak masuk akal tersebut.
Video yang dimuat naik ke liveleak itu telah ditonton lebih daripada 110,000 kali dalam beberapa jam. 
Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Itulah budaya dalam negara sekular yang tiada asas-asas agama dalam perundangannya. Malaysia yang sekandang dengan negara-negara sekular lainnya juga akan hadapi masalah itu. 
Jangan hairan ianya berlaku, kalau parti yang bukan berdasarkan Islam memerintah sesebuah negara.

18 comments:

Anonymous said...

Mari kita tanya PAN. Apa komen mereka. Rasanya nak kata bemda ni tak berakhlak pun PAN kena tanya DAP dulu. Almaklum khadam.

Dulu ada sekor mamat ni yg sekarang jadi macho guy PAN menghalalkan Oktoberfest. Jangan sampai cerita diatas dialu alukan kuga sudahlah. Ialah demi menjaga hati Sifoo Penang tercinta

Adakah artis ini menggunakan dalil Khalid Samad untuk Okotberfest?

http://www.ismaweb.net/2014/10/oktoberfest-khalid-samad-tidak-ghirah-ketuanan-islam-dicabar/

Oktoberfest: Khalid Samad tidak ghirah ketuanan Islam dicabar

BANGI, 2 Okt – Timbalan Mufti Perak, Ustaz Zamri Hashim berkata, kenyataan Khalid Samad berhubung penganjuran pesta arak ‘Oktoberfest’ menggambarkan beliau seorang individu yang tidak ghirah (cemburu) dengan Islam.

“Khalid tidak melihat dengan penuh rasa cemburu perkembangan yang mencabar ketuanan Islam di tanah air ini.

“Walaupun rakyat negara ini negara majmuk, tetapi secara perlembagaan dan sejarahnya, ianya masih negara Islam,” tegasnya.

Beliau berkata demikian sebagai memberi respon kepada kenyataan Khalid Samad bahawa penganjuran pesta arak ‘Oktoberfest’ anjuran Carlsberg Malaysia tidak boleh dihalang ekoran Malaysia merupakan sebuah negara majmuk.

Khalid juga berkata, sekalipun, arak difahami sebagai ibu segala maksiat bagi umat Islam dan pesta arak bercanggah dalam Islam, namun penganjuran pesta oleh Carlsberg itu tidak boleh dihalang kerana ia dianjurkan untuk orang bukan Islam.

Ustaz Zamri yang juga merupakan Yang Dipertua ISMA Ipoh berkata, para ulama’ telah memberikan garis panduan bagaimana mengendalikan hak -hak rakyat yang bukan Islam di dalam sebuah negara Islam dalam keadaan hak mereka dipenuhi dan dalam masa yang sama identiti keislaman terjaga dan berdaulat.

“Bagi memenuhi hak beragama orang bukan Islam maka dibenarkan dibina rumah ibadat mereka bahkan tidak boleh dimusnahkan ketika perang.

“Namun sebagai menjaga kedaulatan dan identiti negara Islam, orang bukan Islam dilarang menzahirkan syiar- syiar kesyirikan.

“Mereka juga dilarang mengisytiharkan ritual agama dan sesuatu yang haram di sisi Islam walaupun halal di sisi mereka di tengah-tengah negara Islam seperti meminum arak dan memakan babi,” ujarnya kepada wartawan ISMAweb.

Anonymous said...

Kenapa harakah. Tak. Laku. Lagi. Di. Kelantan.......???????

Orang 2. Kelantan. Bijak. Berpolitik......mereka....
Tidak. Mahu. Menjadi. Mangsa politik PECAH. DAN PERINTAH. yg.
Sengaja. Di taja. Oleh. Biro 2.....

Syabass......dan. t, kasih. Orang 2. Kelantan.......
Anda. Sumber inspirasi. Kami......

Nobody said...

Salam En. Anonymous,

Lepas kita tanya PAN (orang PAS memang tak amanah, takut nak sebut), kita tanya pulak Ulama PAS Ustaz Nasrudin Hasan Tantawi, mana tahu dia redha pulak, entah-entah nak join!!!

Surahlah dengan Octoberfest, penipu macam En. Anonymous memang percaya dengan penipu!!! Sebab tu tipu Superman menyerahkan kedaulatan Laut Cina Selatan kepada negara Komunis China sendiri percaya!!!!

HAHAHAHAHHAAA BODOHNYA NAUZUBILLAH!!!

Nobody said...

En. Anonymous,

Tahu tak Utusan Malaysia tengah tenat sekarang sampai gaji bayar lambat 5 Ogos 2016???

Apa persamaan dengan Harakah???

1. Sama-sama tenat

2. Sama-sama kuat menipu

Hahahahaa, fikir baliklah. Jadilah cerdik sikit!!!

Anonymous said...

Halal haram kena tanya DAP dulu. Itulah PAN Imayam. Kalau pesta beer pun PAN tak berani tegur, zina tepi jalan lagi la PAN takda maruah nak tegur. Tak percaya baca yg ni


2016/06/dap-akan-sambut-kemenangan-pan-dengan-arak-carlsberg-tiger/

“DAP akan sambut kemenangan PAN dengan arak Carlsberg, Tiger”

BANGI, Khamis – Parti rasis dan cauvinis, DAP akan meraikan calon PAN, Azhar Abdul Shukur dengan arak sekiranya berjaya memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar.

Perkara itu dinyatakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP Sekinchan, Ng Suee Lim dalam satu ceramah kempennya sebagai pujukan kepada pengundi Cina supaya mengundi calon PAN.

Joceline Tan dalam tulisannya bertajuk ‘Tough decisions in the rice bowl town of Sekinchan’ yang disiarkan di media liberal The Star hari ini, menyebut bahawa Ng telah berkata, jika PAN menang di Sungai Besar, kemenangan itu akan diraikan dengan Carlsberg, Tiger atau kau (black dog atau Guinness Stout).

Melihat kepada situasi itu Tan berkata, cara Ng berkempen itu, ia memberi gambaran seolah-olah Ng adalah calon yang bertanding.

Ini kerana beliau berpendapat, sebahagian besar yang dipertaruhkan DAP dalam PRK ini adalah PAN yang dianggap sebagai makhluk ciptaan DAP menggantikan PAS sebelum ini.

“Ia juga merupakan satu perjuangan proksi antara DAP dan PAS, yang mana PAN amat bergantung kepada undi Cina,” katanya.

Tan berkata, apa yang dilakukan DAP adalah semata-mata untuk menarik sokongan di kalangan pengundi Cina.

“Ketika dulu pemimpin DAP memujuk Cina untuk menyokong PAS dan kini mereka terpaksa meminta Cina untuk menyokong PAN pula.

“Bagaimanapun, ramai orang Cina di kawasan itu tidak mengetahui kewujudan PAN. Ustaz Azhar, calon PAN juga tidak terkenal walaupun bapanya pernah menjadi orang kuat UMNO di kawasan itu,” kata Tan lagi.

Reply

Anonymous said...

Dah balik dari luar Negara ke Ibnu Hasyim,nafsu seks dah tambah membara nampaknya.Cuma foto bogel tak jelas pula.Ingatkan balik bawa foto lebih seksi dan cantik.he..he...he...

Anonymous said...

Mr nobody bin nobanar memang bahlul.

Anonymous said...



Apa persamaan 'Nobody' 9:03 PM dengan Ultra Kiasu ???

1. Sama-sama tenat

2. Sama-sama kuat menipu dan merapu

3. Sama-sama kuat menfitnah dan berbohong

4. Sama-sama tak ada telor sebab batalkan PRN di PP.

5. Sama-sama bangang dan sakit mental.

6. Sama-sama makan rasuah dan dedak, jual tanah kerajaan kepada syarikat asing dan beri projek kepada bini, roboh berpuluh kampung Melayu dll.

7. sama-sama suka guna nama orang lain.

Hahahahaa, fikir baliklah. Jadilah cerdik sikit!!!

Yang masih jahil,

Nobody

Anonymous said...

KISAH ORG PAS BEREBUT TANAH

Dua tiga hari lepas kita dikejutkan dengan satu kes mahkamah di Kota Bharu Kelantan membabitkan pemimpin tertinggi Pas, seorang Yang diPertua Kawasan, seorang bekas Bendahari Pas dan seorang lagi bekas Setiausaha Agung Pas Malaysia berserta dengan lebih setengah sedozen anak-anak bekas seorang Adun Pas Kelantan.

Fakta kes: Yang diPertua Pas berkenaan telah mengemukakan satu petisyen di Mahkamah Tinggi Kota Bharu berkaitan sebidang tanah yang sedang dalam proses dimajukan untuk pembinaan rumah untuk rakyat.

Apa menjadi perhatian kenapa soal tanah dan projek itu sampai ke Mahkamah? Apakah yang tidak kena dan rahsia di sebalik kasus itu? Apakah ia seperti kes "gemulah" kambing Japnapari sehingga ke mahkamah?

Sepatutnya proses pembangunan untuk rakyat seperti pembinaan rumah mampu milik dan sebagainya tidak terganggu sehingga terpaksa mendapat penyelesaian di mahkamah. Tentu ada sesuatu yang tidak kena dan ia menjadi misteri kepada umum. Malang lagi ia membabitkan orang parti agama yang selama ini dianggap ikhlas, jujur dan mencari keredhaan Allah dalam perjuangan demi rakyat.

Saya sedang mengumpul maklumat akan membawa kisah pertelingkahan berkenaan dalam blog ini. Tunggu jangan tidak tunggu. Wassalam Mso

Anonymous said...

Tanah yang jadi rebutan dibeli dengan duit parti penjual agama?

CERITA KELANTAN

Seperti mana disebut sebelum ini tanah itu terletak di pinggir lebuh raya (jalan besar) Pasir Mas - Rantau Panjang. Keluasannya kira-kira 200 ekar. Tanah ini asalnya tanah rezeb kerajaan, yang setengahnya dijadikan kawasan padang rumput. Banyak yang berminat dan terliur dengan tanah itu yang nilai semasa kini mencecah RM130,000 ke atas sehektar.

Di awal lebuh raya itu wujud sekitar tahun 1986, mereka yang tidak bertanah membina rumah kediaman dan juga bangsal untuk berniaga di sepanjang lebuh raya berkenaan terutama berdekatan dengan Bandar Baharu Pasir Mas kini. Bagaimana pun rumah itu diperintah dirobohkan oleh Majlis Daerah Pasir Mas (MDPM). Saya sempat melaporkan kejadian itu dalam akhbar beberapa kali sehingga menimbulkan kontroversi.

Laporan saya itu tidak disenangi oleh seorang pegawai tinggi pejabat Tanah dan Jajahan itu sehingga saya pernah dipanggil ke Pejabat Tanah dan Jajahan Pasir Mas. Surat berkepala majlis itu di salinan ke pengetahuan Istana Kelantan. Saya tidak tahu apakah wajar surat itu disalin ke Istana, atau ia sengaja untuk mengugut saya agar berhati-hati dan menghentikan terus pembongkaran tentang berjouis atau Jin Tanah, yang memiliki tanah.

Pada tarikh dan masa ditetapkan saya hadir ke pejabat berkenaan. Malangnya pada hari yang ditetapkan itu juga pegawai berkenaan diarah bertukar ke Pejabat Tanah Kota Bharu. Jadi panggilan itu terlupus begitu sahaja tanpa saya sempat berdepan dengan pegawai berkenaan. Sesekali apabila saya bertembung dengan pegawai berkenaan, yang berkepala besar, sama ada di aiprort atau kedai makan, teringin juga saya bertanya hal itu, tetapi tidak jadi. Biarkanlah.

Berbalik kepada nasib rakyat marhein yang rumah atau bangsal niaga mereka diroboh tadi, ironi, rumah mereka tidak bertanah dan hanya meminta sejuring tanah untuk dijadikan kediaman dan mencari rezeki dimusnahkan. Sebaliknya mereka yang sudah kaya, mempunyai tanah berhektar diluluskan permohonan mereka dengan hanya menyebut "sim silabim" sahaja. Ada seorang pegawai Tanah dan Jajahan katanya memiliki ratusan hektar tanah di sepajang lebuh raya berkenaan dengan berselindung di sebalik nama waris warahnya? Cis.

Elok juga kalau SPRM menyiasat perkara ini agar keadilan dan kebenaran dapat ditegakkan.

Saya juga pernah melaporkan dalam blog ini, kisah dua beradik yang mewarisi tanah diterokai oleh orang tuanya yang ditanam dengan pokok getah sudah 30 tahun tetapi akhirnya terlepas dari milikan mereka. Mereka bergantung hidup kepada tanaman berkenaan. Pemilik atau peneroka asalnya sudah tiada, maka dipusakan kepada anak-anaknya.

Beberapa kali mereka memohon untuk memilikinya seperti mana kebanyakan orang lain lakukan, tetapi gagal.

Apabila Pas memerintah Kelantan 1990, mereka anak peneroka itu membuat permohonan sekali lagi dan berusaha meminta bantuan wakil rakyat. Mereka mengira Kerajaan Pas lebih prihatin dan peka dengan kesusahan rakyat. Wakil rakyat itu ada menjanji untuk menyelesaikannya, tetapi akhirnya terlepas begitu sahaja. Menyedihkan, apabila mereka menyemak status permohonan itu di pejabat tanah Pasir Mas, tanah milik mereka sudah atas nama orang lain. Sekali lagi cis dan kini ditambah dengan berdebah.

Anonymous said...

Berbalik kepada tanah menjadi rebutan atau injuksi oleh pemimpin Pas terhadap pemimpin Pas lain tadi; Tanah ini diluluskan kepada beberapa individu menerusi sebuah syarikat. Ia diluluskan sekitar akhir tahun 80-an, di zaman pemerintahan BN di Kelantan. Dipercayai individu berkenaan ada hubung kait dengan bekas TMB Hussein Ahmad. Sebab itu setengah mazhab berpendapat tanah berkenaan "milik' Hussein Ahmad.

Tanah itu kemudian digadai kepada sebuah bank perdagangan dengan nilai gadaian sebanyak RM180,000. Malangnya wang hasil gadaian itu disalahguna menyebabkan projek yang dirancangkan seperti mana proposal kepada bank tidak dilaksanakan. Pemimjam tidak menjelaskan wang pinjaman berkenaan menyebabkan bank terpaksa mengeluarkan notis lelolongan awam. Bank terpaksa menjual bagi mendapatkan wangnya.

Menurut seorang bekas pegawai eksekutif Pas Kelantan yang pernah beberapa tahun mendiami Pejabat Pas di Jalan Dato' Pati Kota Bharu, mengakui dia tahu serba sedikit mengenai sejarah tanah berkenaan, terutamanya macam mana tanah itu akhirnya jatuh kepada pemimpin Pas, Mustapa Ali, Abdul Halim Abdul Rahman dan seorang lagi Wan Othman Wan Yusuf.

Ceritanya begini. Apabila dia membaca notis lelongan itu dia ke bank berkenaan untuk mendapat butiran lanjut. Tujuannya hendak membeli tanah berkenaan daripada bank itu. Kedatangan pegawai ini ke bank inilah memecahkan cerita sebenar, bagaimana Mustapa Ali dan Abdul Halim menjadi pemilik kepada tanah berkenaan menerusi syarikat bernama Gelari Tani Sdn. Bhd.

Anonymous said...

SENARAI ASET KETUA PENYAMUN DUIT RAKYAT 1MDB YG AKAN DIRAMPAS DI AMERIKA.

Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat dilapor memohon untuk merampas aset berkaitan 1MDB. Sejumlah 17 aset termasuk hartanah mewah dan sebuah pesawat jet yang bernilai lebih AS$1 bilion daripada AS$3 bilion yang mana penyiasat AS percaya telah “ditipu” dari rakyat Malaysia.

Aset itu didakwa dibeli di Amerika Syarikat, Switzerland dan United Kingdom dari dana yang dilencong dari 1MDB.

Hartanah L’emritage termasuk Hotel L’Ermitage di 9291 Burton Way, Beverly Hills, California 90210;

Aset perniagaan L’ermitage yang merangkumi semua harta dan aset tidak ketara, inventori dan peralatan yang diselenggara oleh LBH Real Estate;

Hillcrest Property 1: harta tanah yang terletak di Beverly Hills, California;

Kondominium Park Laurel yang terletak di New York yang dimiliki oleh Park Laurel Acquisition LLC.

Sebuah jet Bombardier Global 5000 jet dengan nombor siri pembuatan 9625 dan nombor pendaftaran N689WM, dengan dua enjin Rolls Royce;

Time Warner Penthouse terletak di New York yang dimiliki oleh 80 Columbus Circle (NYC) LLC; mansion Oriole yang terletak di Los Angeles, California;

Kondominium The Greene yang terletak di New York yang dimiliki oleh 118 Greene Street (NYC) LLC;

Aset EMI termasuk hak cipta dan hak harta intelek, dan juga hak untuk mengutip dan menerima apa-apa keuntungan yang dimiliki oleh JW Nil (BVI) Ltd;

Aset Symphony CP (Park Lane) LLC yang merupakan sebuah syarikat liabiliti terhad Delaware dimiliki secara langsung atau tidak langsung oleh Symphony CP Investments LLC and Symphony CP Investments Holdings LLC, yang berpangkalan di New York, yang memiliki apa yang dikenali sebagai Hotel Park Lane;

Walker Tower Penthouse yang terletak di New York, dan dimiliki oleh 212 West 18th Street LLC;

Mansion Laurel Beverly Hills, yang terletak di Beverly Hills, California, dan dimiliki oleh Laurel Beverly Hills Holdings;

Hillcrest Property 2: yang seperti Hillcrest Prroperty 1 terletak di Beverly Hills, California;

Vincent Van Gogh Artwork bertajuk ‘La maison de Vincent yang Arlest’;

Sebuah lukisan Claude Monet bertajuk ‘Saint-Georges Majeur’;

Satu lagi lukisan Claude Monet bertajuk ‘Nympheas avec Reflets de Hautes Herbes’; dan
Qentas townhouse yang terletak di London, UK.

Aset dari dana 1MDB yang 1MDB sendiri mengaku tidak mendapat sebarang manfaat dari mana-mana transaksi yang disenaraikan.

Anonymous said...

Kenapa Ultra Kiasu dan parti Kuali. Tak. Laku. Lagi. Di. Kelantan.......???????

Orang 2. Kelantan. Bijak. Berpolitik......mereka....
Tidak. Mahu. Menjadi. Mangsa politik PECAH. DAN PERINTAH. yg.
Sengaja. Di taja. Oleh. Biro 2 dedak cap roket.....

Syabass......dan. t, kasih. Orang 2. Kelantan.......
Anda. Sumber inspirasi.

Kami pemakan dedak Ultra Kiasu akan keluar dari parti Ultra Kiasu dan parti Kuali.

Anonymous said...

MENGAPA BALACI, BARUA, PENCACAI DAN MACAI ULTRA KIASU BERDIAM DIRI MELIHAT BOSS ULTRA KIASU JUAL TANAH KERAJAAN KEPADA SYARIKAT-SYARIKAT NEGARA ASING, BERI PROJEK KEPADA BINI DAN KRONI, TERLIBAT DALAM HARGA KERTAS TAK MASUK AKAL, BELI BANGLO TERLAJAK MURAH DAN DIDAKWA DI MAHKAMAH KERANA DAKWAAN RASUAH? KES BERPULUH KAMPUNG MELAYU DIROBOH?

JAWAPAN: BALACI, BARUA, PENCACAI DAN MACAI TERNAKAN ULTRA KIASU MENDAPAT BEKALAN DEDAK BABI CAP ROKET MAKA PERANGAI MEREKA PUN SEPERTI BABI TERNAKAN BOSS MEREKA!

Anonymous said...

Usah berkelahi lah...punca lahirnya Amanah kerana mr presideng parti agama bukan la seorang pemimpin, dan dia memang tak layak pun menjadi pemimpin.
Selayaknya, dia patut jadi seorang penceramah dan pemberi kuliah jer!!!
Cakap kluk klek, buat keputusan aoa tah lagi
Oh ya lupa pulak! Dia dipilih menjadi mr presideng kpd ahli-ahli yang terus ke syurga ....kerana ada nombor keahlian parti. HAHAHAHA!

Anonymous said...

Biasalah pencacai ternakan Ultra Kiasu dan Kuali cakap kluk klek berbelit-belit untuk menyembunyikan kejahatan pemimpin-pemimpin Ultra Kiasu sebab Lim Gone End sendiri pun mempunyai lidah bercabang seperti ular dan biawak ! Sekarang jantung biawak itu berdebar-debar DAP-DIP-DUP masuk mahkamah.

Anonymous said...

Kerja.....kerja......kerja. .....jangan. tak. Kerja. Na nti dapur tak. Berasap.......
Tambahlkanlah. Slogan. HIDUP MELAYU.....HIDUP. MELAYU.....
MELAYU. HIDUP......HIDUP. ISLAM.......ISLAM HIDUPPPPP......
supaya. Dapat. Ditambah. Elaunnya. Oleh. Biro. Biro............

Anonymous said...

Kalau nak bersetubuh haram kita kena belajar dengan Mustapa Ali...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails