Saturday, August 06, 2016

Anaknya 'Gelek Lucah' Tak Kisah! Gelek Punggung P/UMNO KB?

anak normah damanhuri

HALAMAN HIBURAN

PELAKON veteran Normah Damanhuri nampaknya mempunyai anak-anak yang sudah terbiasa dengan kontroversi meskipun tak menjadi orang seni sepertinya.

Sebelum ini anak lelaki Normah yang juga model peragaan, Ahya Ulumuddin Rosli, 29, pernah mengejutkan netizen apabila tanpa segan silu, berkongsi gambar panasnya bercium dengan kekasih di tepi pantai menerusi laman Instagram.

Tak lama selepas itu, Ahya muncul lagi dengan kisah sensasi nama kedai shisha miliknya yang disifatkan lucah iaitu ‘Kelentit Rindu’.
Terbaharu, seorang lagi anak Normah iaitu kakak kepada Ahya, Liana Rosli menjadi tumpuan netizen kerana video panasnya bergelek dan beraksi lucah untuk mempromosikan produk jamu miliknya.
Jom tengok aksinya..

Bagaimanapun Normah dalam satu laporan susulan aksi anaknya itu dikatakan sedikit pun tidak marah malah beranggapan ianya baik untuk strategi perniagaan.
Normah yang pernah ‘dibahan’ netizen kerana masih belum berubah seperti pelakon lain seusianya yang kini bertudung dilaporkan berkata kepada sebuah akhbar tempatan,
“Saya tahu dia merakam video itu tetapi tak sangka pula ia boleh jadi viral. Apabila membaca setiap komen yang ditinggalkan peminat saya malas nak ambil tahu. Bukan apa, saya pun pernah dikecam dengan peminat gara-gara isu tudung, tetapi saya tak suka nak menjawab. Hanya Allah SWT yang lebih mengetahui niat dan segala tindakan yang kita lakukan.”
Bagi yang perasan, Liana yang juga anak keempat Normah sebelum ini pernah juga muncul dalam iklan produk Terlajak Laris yang tersebar di Internet dan mendapat kritikan kerana aksi lucah yang keterlaluan.
2097
Apa pun memang benar kata Normah Damanhuri bahawa cuma Allah SWT lebih mengetahui niat setiap manusia.
Tapi pada masa sama janganlah pula lupa, Allah Taala telah memberi garis panduan jelas dalam perkara yang boleh mendatangkan kemurkaanNya.  – MYNEWSHUB.CC
Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

TAMBAHAN

Benarkah ada 'Gelek Punggung Arab Puteri, Di Mesyuarat Puteri Umno Kota Bharu?'

Lihat berita ini!
Yang atas pentas bukan main tersenyum. Ni ke yang dikatakan membela agama bangsa dan negara? Gelek ni dihidangkan semasa perasmian mesyuarat puteri umno kota bharu. Motif apa puteri ni? Patut la ada laporan mengatakan sekadar memuaskan 'nafsu' pemimpin atasan.
Maaf la kasar.  (Diangkat dari Kerabu Bersuara)

12 comments:

Anonymous said...

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM maknanya perangai tak senonoh makin menular semenjak Mat Sabu Selfie d Amoy langgar dada

Anonymous said...

Perbezaan jelas antara parti Islam dan parti sekular liberal:

Parti Islam mempromosi budaya Islam iaitu Islam sebagai cara hidup yang berakhlak mulia dan syumul (menyeluruh), mencakupi semua bidang kehidupan. Politik berlandaskan Islam yang menjamin hak, kebajikan dan kesajahteraan rakyat.

VS

Parti sekular liberal mempromosi budaya hedonisme yang berlandaskan nafsu serakah dan kebebasan melakukan kemungkaran, kesesatan dan murtad tanpa sebarang sekatan konon berlandaskan kebebasan peribadi individu. Politik sekular liberal yang berlandaskan matlamat menghalalkan cara telah menyebabkan salah guna kuasa, rasuah, pecah amanah dan penindasan.

Anonymous said...

Parti islam semalaysia lg hebat guna 60k duit rakyat kelantan utk lebai2 mrk bentang hudud Pas di Krabi.

Awek2 siam kafir harbi seksi meksi ramai yg perlu ditarbiahkn sbb tu lebai2 Pas dihantar berjihad ke Krabi.

Takburrr!!!

Anonymous said...

Parti Ultra Kiasu tersangatlah hebat guna wang kjaan dan wang derma bawa rombongan DA-Pig melawat Singapork untuk bermesra dan menerima tunjuk ajar dan dedak Zionis dari pengganas-pengganas IsraHell di Singapork.

Awek2 import dan local kafir harbi seksi meksi ramai yg perlu ditarbiahkn sbb tu Tuang Guru Ular-mak dan presideng Ultra Kiasu dan rombongan dihantar berjihad ke Singapork.

Ajaran-ajaran Tuang Guru Ular-mak Ultra Kiasu menjadi SOP untuk Tuang Guru Ular-mak dan presideng Kuali maka pakturut-pakturut Kuali sudah pandai berselfie manja dengan amoi dan bersalam mesra dengan perempuan bukan mahram. Ideologi Liberal katakan !

Takburrr!!!

Hadi Al-Tahi said...

hahahaaaa... bukan main lagi pencacai bawahan pas mengutuk umno sedangkan presiden pas aji adi ulamak kepala taik sedunia baik punya sedondon atas pentas dengan najib. yang di bawah menyalak kutuk umno tapi yang di atas terus diberi makan dedak oleh umno. malangnya pas di bawah kepimpinan aji adi ulamak kepala taik sedunia dan haruan djin sebagai mur-shit-samdol pas. pencacai terus diperbodoh dan diseru supaya sentiasa istiqomah dan walaunta pada aji adi ulamak kepala taik sedunia. kakakakaaaaaa

Anonymous said...

Takde bezanya Parti Islam Semalaysia sama je dgn mana2 parti ultra kiasu kafir harbi.

Paling hebat parti islam jual agama dan nama Allah utk buncitkn perut lebai2 malang mrk. Pencacai2 mrk bersubahat bersama menipu Allah, rasul, diri sendiri dan ahli2 parti.

Takburrr!!!

Anonymous said...

Anon 5:40 AM dan Anon 7:18 AM mempunyai persamaan yang jelas iaitu mereka adalah pesakit mental @ pemakan dedak babi yang telah melarikan diri dari hospital mental dan sedang menyalah-gunakan komputer menulis komen karut-marut untuk menfitnah ulama Islam dan parti Islam.

Perkataan seperti kepala taik, menyalak, shit, walaunta, kepala taik,jual agama dll dalam komen yang mereka tulis menunjukkan syaitan dan iblis telah menguasai otak mereka dan menurunkan gred otak mereka ke tahap gred tangki najis belakang rumah.

Sungguh malang nasib ibubapa mereka kerana melahirkan dua ekor syaitan.

Anonymous said...

Anon 10:52am selalu tuduh org lain pesakit mental menunjukkan dia mengidap sakit mental yg kronik. Satu jari tunjuk kt org lain 4 jari lg tunjuk kat dirinya sendiri.

Itulah balasan kpd org yg menyokong pemimpin2 ajaran sesat nenjual agama menipu Allah, Rasul dan ahli2 parti.

Jgn lupa dptkan tiket syorga ke Krabi bila menyokong Parti Ajaran Syaitan.

Takburrr!!!

Anonymous said...

Lebih malang nasib ibubapa anon 10:52am kerana anaknya serupa syaitan yg menyembah Parti Ajaran Syaitan bertopengkan Islam, mensyirikkan Allah dgn parti politik.

Bersubahat menipu Allah, Rasul, diri sendiri dan ahli2 parti tolol utk habuan duniawi.

Takburrr!!!

Anonymous said...

Syaitan 1:03 PM & 1:09 PM menulis Satu jari tunjuk kt org lain 4 jari lg tunjuk kat dirinya sendiri.

Respon kita:

Satu jari tunjuk kt org lain 4 jari lg tunjuk kepala taik, menyalak, shit, walaunta, kepala taik,jual agama dll kat diri Syaitan 1:03 PM & 1:09 PM sendiri !

Syaitan 1:03 PM & 1:09 PM memang teramat sesat sebab menggunakan nama Allah untuk menfitnah orang lain! Syaitan bangang kecil tak mahu mampus, bila besar sibuk fitnah orang ramai!

Anonymous said...

Respon kita pd anak syaitan anon 8:49pm

Penyembah taksub Parti Ajaran Syaitan bertopengkan Islam. Penganut syaitan bangang besar kecik2 tk nak mampus dah besar menyesatkan orang.

Penyembah parti syaitan yg suka perkudakan Islam, memfitnah dan menghina org lain yg tk terima ajaran syaitan dia.

Hadi Al-Tahi said...

kikikiiiiii.... pencacai2 aji adi ulamak kepala taik sedunia dan haruan djin mur-shit-samdol pas dah gila mengalahkan babi. inilah akibatnya bila otak telah diperbodohkan oleh ulamak jahanam penjilat umno. pergi jahanam dengan pas parti penjual agama. kakakakakakaaaaaa.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails