Saturday, August 06, 2016

Pasca Cubaan Rampaskuasa Turki, PAS Anjur Ceramah Abd Hadi & Solat Hajat 14 Ogos.


3 comments:

Anonymous said...

Adoi. Dah nak menyebok politik timur tengah pulak? Politik di negara sendiri masih tunggang langgang...macam lalang.
Mana ada melayu di timur tengah tu woiii?!!!
Cuba di Malaysia ni buat solat hajat betul2. Contoh...hari ini solat hajat depan magnum. Esok pula solat depan toto. Lusa solat depan damacai. Tulat solat depan pusat urut...dan seterusnya dimana sahaja berlaku maksiat dan kemungkaran. InsyaAllah akan tiba hari akan lakukan solat hajat di putrajaya. Ni tidak...solat hajat di stadium bantah artis luar yang datang hanya sekali dalam hidup. Sibuk dengan orang luar, orang sendiri merapu je lebih.

Anonymous said...

Kena tunggu 14 ogos ke baru boleh solat hajat? Dah buat appointment ke? Apply online ke? Agaknya 14 ogos ni baru Allah free sket kot?
Teringat semasa ada urusan di Masjid bangsar tempohari. Pejabat tutup sebab apa ntah, tak boleh berurusan. Urusan agama Islam di Malaysia ni kadangkala tutup. Kalau hari ahad atau cuti umum gerenti urusan agama tak bole jalan sebab Allah "cuti" masa tu.

Anonymous said...

Anti Rasuah.
Sesetengah otak pemimpin PAS tidak relavan atau tidak boleh diguna pakai.Kenapa tak anjur ceramah tentang penyelewengan kuasa dan wang rakyat oleh Najib dan Rosmah di seluruh Negara.Mereka ini takut tak dapat dedak sedap dari Najib,jadi mereka buat bodoh saja.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails