Friday, March 18, 2016

'Peliwat Zakar Masuk Dubur Lelaki'. Bunyi Billboard Anwar Diubah

HAKIKATNYA memang ramai yang sakit hati apabila pihak pembangkang cuba hasut rakyat konon pemimpin idola mereka selama ini, Anwar Ibrahim terpaksa dipenjarakan sebagai banduan tahanan politik sejak tahun lalu.


Walhal seluruh dunia tahu beliau disabitkan kesalahan atas kes liwat dan istilah ‘meliwat’ sendiri itu sudah amat jijik apatah lagi ini pula kali kedua selepas 1999 lalu ketika zaman pemerintahan rejim Mahathir Mohamad.
Lucunya banyak billboard atau papan iklan besar terpampang di Selangor dan Pulau Pinang, dua negeri dikuasai Pakatan Harapan masih mendewakan dan bela pesalah yang sah didapati bersalah oleh mahkamah kerana liwat.
PKR dan DAP sengaja mahu bermain politik tetapi mereka terlupa ini tetap ada batas hadnya apabila sudah keterlaluan sehingga melampau berani mencabar dan menghina keluhuran undang-undang negara sendiri.
Namun Pakatan Harapan peduli apa. Dengar cerita ramai orang yang merungut-rungut dan tahan sabar melihat gelagat mereka kebelakangan ini pasang billboard ‘Bebaskan Anwar’ di tempat-tempat strategik tumpuan ramai.
billboard.2
Semua orang tahu ini tidak lebih daripada usaha imej untuk ‘menyucikan’ pembesar mereka itu yang bersalah melakukan perbuatan amat keji di sisi agama apabila sanggup liwat pembantunya sendiri, Saiful Bukhari Azlan.
Pembangkang mengharapkan untuk mencuri simpati masyarakat menerusi ‘ perang persepsi’ dengan mendakwa Anwar sebagai seorang tahanan politik sebagai strategi jahat menjelang Pilihan Raya Umum ke-14 akan datang.
Keputusan Mahkamah Persekutuan pada 10 Februari 2015 yang mengekalkan hukuman lima tahun penjara ke atas penasihat PKR dan orang nombor satu Pakatan Rakyat ini bukan satu keputusan yang dibuat di ‘kedai kopi’.
Sebaliknya ia keputusan yang dibuat oleh panel lima hakim berwibawa yang masing-masing cukup berpengalaman bersandarkan bukti kes setelah lebih 70 kali ditangguhkan pihak pembelaan Anwar dengan pelbagai alasan bodoh.
Mungkin sudah bosan dengan permainan fitnah pembangkang, lewat Rabu, satu gabungan badan bukan kerajaan di Selangor yang diketuai Datuk Jamal Md. Yunus telah bertindak untuk ‘ menjelaskan’ perbuatan salah Anwar.
Disertai 80 orang penyokongnya, Ketua UMNO Bahagian Sungai Besar itu memasang kain rentang sepanjang dua meter pada billboard yang terpampang di tepi jalan besar Ampang sebelah kompleks beli belah Ampang Point.
billboard1
Ia bertulis: “Anwar Ibrahim adalah pesalah peliwat yang telah dijatuhkan hukuman. Maksud peliwat adalah Anwar Ibrahim memasukkan batang zakarnya ke dalam lubang dubur lelaki secara paksa.”
Kata Jamal yang dipetik portal AgendaDaily, langkah unik itu merupakan satu ‘amaran’ kepada Kerajaan Negeri Selangor agar tidak menyalahgunakan kuasa untuk menghasut rakyat sekali gus menghina keputusan mahkamah.
Beliau juga memberi amaran kepada pihak berkuasa di negeri itu agar segera menurunkan billboard itu. Namun ada pihak khasnya propembangkang mempertikaikan mana boleh Jamal bertindak pakai undang-undang sendiri.
Tetapi ada juga yang tanya sampai bilakah dan siapakah bertindak meluluskan perbuatan pemasangan billboard yang terang-terang menghina sistem undang-undang dan mahkamah tanah air jika bukan pihak kerajaan negeri.
Ini bukan perkara baharu sehari dua tetapi sudah lebih sebulan sejak Pakatan Harapan melancarkan kempen itu tanpa apa-apa tindakan balas pihak penguatkuasaan seperti polis atau Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia.
Persoalannya, berapa lamakah lagi rakyat perlu diam dan biarkan semua orang terpaksa menatap wajah seorang peliwat terkenal yang cuba diputar belit pembangkang konon menjadi seorang hero. – IH/Mynewshub.cc

56 comments:

Anonymous said...

GILA DAH IBNU HASYIM NI....

P AMBIK DARI WEB LAIN DAN SIARKAN SAMA JUGA DENGAN MENULIS SENDIRI

DENGAN BUDAK JAMAL NI PUN DIA AMBIL JADIKAN BERITA

MEMANG PAS DAH JADI SEBIJIK UMNO... AKHLAK DAN PEMAHAMAN TTG ISLAM...

Unknown said...

Tuan Ibnu Hasyim,

Sebaiknya tuan jangan cuba bersubahat dalam perkara yang mungkar. Adakah tuan betul dan yakin yang saudara Anwar Ibrahim ada meliwat...?!. Kalau pun ada..adakah tuan melihatnya..atau dengar saja..?!. Menceritakan keburukan saudaranya (dan sekiranya memang hakikatnya hal itu berlaku)..itu namanya mengumpat dan itu adalah dosa...tapi menceritakan keburukan saudaranya (dan sekiranya pada hakikatnya hal itu memang TIDAKA BERLAKU)itu namanya menfitnah dan memfitnah adalah dosa besar... Jangan habiskan pahala tuan dengan perkara-perkara yang tak berguna...

Adakah tuan yakin..yang tuan ni tidak buat dosa...?! Janji Allah..ia akan menutup aib kita kalau kita menutup aib saudara kita...dan begitu juga sebaliknya...

Wallahua'alam

Hussin S said...

Anwar sendiri sepatutnya masa bebas dulu jauhkan diri dr mrk yg punya hubungkait dgn LBGT dan fahaman liberalisme.
Masa perbicaraan pun pembelaan lebih tertumpu pd suka sama suka dan bukannya penafian.
Dalam Islam kita tak boleh ambil pemimpin yg akhlaknya diragui. Bukan percaya 100% yg Anwar meliwat, tapi Anwar sendiri mesti membuktikan yg ia tidak terlibat dan janganlah terlalu rapat dgn golongab LBGT. Anwar gagal dan jangan salahkan orangramai jika punya persepsi buruk terhadapnya.

Anonymous said...

Inilah cara berdakwah yg ditarbiah ulamak2 Pas dan pemimpin2 umno.

PAS + UMNO = PORNO

Anonymous said...

Kita mesti bersangka baik pada orang lain tambah-tambah lagi jika apa yang kita katakan tiada bukti jelas dalam isue DSAI ini dalam pembelaan beliau telah pun berusaha membuktikan tapi dengan jelas pembelaan beliau tidak diambil kira sebaliknya pembelaan mendakwa lebih menjurus kepada kepada bukti yang tidak pernah ujud dimanakah seorang penjatuh hukum dapat mebuat keputusan sebelah pehak hinggakan tidak diberi ruang untuk pembelaan memanggil saksi utama dslam perbicaraan yang berkontrevesi itu.Inilah punca sebenar jika diteliti setelus-telus nya say bukan nya hendak membela sesiapa tapi ini adalah mainan politik yang kotor dalam negara.

Lanblack Lanblack said...

Anwar terpaksa di penjarakan olih mereka sebab itu lah saja utk mendiamkan nya dengan dunia luar dan dlm negara..

Anonymous said...

Tuan Ibnu Hasyim,

Sebaiknya tuan jangan cuba bersubahat dalam perkara yang mungkar. Adakah tuan betul dan yakin yang saudara Anwar Ibrahim ada meliwat...?!. Kalau pun ada..adakah tuan melihatnya..atau dengar saja..?!. Menceritakan keburukan saudaranya (dan sekiranya memang hakikatnya hal itu berlaku)..itu namanya mengumpat dan itu adalah dosa...tapi menceritakan keburukan saudaranya (dan sekiranya pada hakikatnya hal itu memang TIDAKA BERLAKU)itu namanya menfitnah dan memfitnah adalah dosa besar... Jangan habiskan pahala tuan dengan perkara-perkara yang tak berguna...

Adakah tuan yakin..yang tuan ni tidak buat dosa...?! Janji Allah..ia akan menutup aib kita kalau kita menutup aib saudara kita...dan begitu juga sebaliknya...

Wallahua'alam

Anonymous said...

GILA DAH IBNU HASYIM NI....

P AMBIK DARI WEB LAIN DAN SIARKAN SAMA JUGA DENGAN MENULIS SENDIRI

DENGAN BUDAK JAMAL NI PUN DIA AMBIL JADIKAN BERITA

MEMANG PAS DAH JADI SEBIJIK UMNO... AKHLAK DAN PEMAHAMAN TTG ISLAM...

An Anonymous said...

Hina TGHH x pe.. hina anwar jgn sesekali..

Anonymous said...

Inilah cara berdakwah yg ditarbiah ulamak2 Pas dan pemimpin2 umno.

PAS + UMNO = PORNO

Anonymous said...

Inilah cara berdakwah yg ditarbiah ulamak2 Pas dan pemimpin2 umno.

PAS + UMNO = PORNO

Anonymous said...

Hadi awe telah lantik dirinye jadi barua kpd umno najib. Utk najib lambat jatuh. Walaunta terus istiqamah dgn bodo bangang mereka. Hihihi. Phui

Anonymous said...

Tuan Ibnu Hasyim,

Sebaiknya tuan jangan cuba bersubahat dalam perkara yang mungkar. Adakah tuan betul dan yakin yang saudara Anwar Ibrahim ada meliwat...?!. Kalau pun ada..adakah tuan melihatnya..atau dengar saja..?!. Menceritakan keburukan saudaranya (dan sekiranya memang hakikatnya hal itu berlaku)..itu namanya mengumpat dan itu adalah dosa...tapi menceritakan keburukan saudaranya (dan sekiranya pada hakikatnya hal itu memang TIDAKA BERLAKU)itu namanya menfitnah dan memfitnah adalah dosa besar... Jangan habiskan pahala tuan dengan perkara-perkara yang tak berguna...

Adakah tuan yakin..yang tuan ni tidak buat dosa...?! Janji Allah..ia akan menutup aib kita kalau kita menutup aib saudara kita...dan begitu juga sebaliknya...

Wallahua'alam

Anonymous said...

TAKBIRRR!!!

Anonymous said...

Yg bestnya Polis pun betsekongkol

Anonymous said...

Hina sapa pun tak boleh. Kalau tak...jadi Takebeer

Anonymous said...

Hadi awe telah lantik dirinye jadi barua kpd umno najib. Utk najib lambat jatuh. Walaunta terus istiqamah dgn bodo bangang mereka. Hihihi. Phui

Anonymous said...


SBB kite tolak anwar yg xbrsalah tu la Allah swt antar musibah melalui najib ....supaya kite sdar ..tp rata2 org melayu sendiri maseh blom sdar...dgn malapetaka yg menimpa msia skrg maseh mcm tu jgak ..ilang pertimbangan terus2an ...org ugama len bangse len d malaysia pun bleh pikir anwar x brsalah n diluar negara pun mcm tu ... tahu yg anwar xbrsalah lgsung ...ntahla APA nk jadi ... org yg berjuang brmatian2 untuk nk selamatkan kita ..di caci ..do maki ... xssh da kalo anwar nak senang ... give up je...xyah lawan lagi ... minx je ape die nak ... mesti najib bagi ...Tp die sdar die kene brjuang Demi rakyat ..Demi anak cucu cicit kita ...
aku sedeh sgt dgn sikap org melayu ... tamadun melayu dianugerahkan dgn seorg pemimpin yg boleh memulihkn maruah kita di tolak ...d caci ...

Sebab tu la kita jadi macam ni ... hancuq...

Malang semalang Nye ....

Ibnu Hasyim said...

Boleh saya jawab sikit, saya harap tidak buang masa kerana melayani puak-puak yang buat tak paham.

Tujuan saya nukilkan berita ini, ialah untuk memberitahu bahawa undang-undang 'thaghut' yang dilaksanakan di M'sia ini adalah undang zalim, selagi tidak dilaksanakan undang-undang Islam yang puak-puak PKR, UMNO, dan DAP tentang habis-habisan ini. Satu..

Kedua, mengapa baru siar berita ini puak-puak kuncu DAP/PKR (agaknya) meroyan, sedangkan Dr Mahatihir yang menghukum Anwar, isterinya boleh duduk se meja dan berkerjasama, termasuk DAP.

Tiga, kalau Presiden PAS duduk bersama Najib ramai yang bising, konon nak kerjasama UMNO/PAS? Kit Siang/Anwar duduk sama Najib tak bising, sedangkan tuduhan kerjasama UMNO/PAS dibuat oleh DAP sejak sebelum muktamar PAS lalu masih belum terbukti lagi. Lebih percaya DAP (ulama atau bijakpandai DAP?) dari ulama Islam sendiri?

Cukuplah setakat itu dulu, bertaubatlah kepada Allah SWT, moga-moga tidak tersesat jauh. Kembalilah kepada cara hidup Islam, termasuk politik, ekonomi, sosial, bukan menjunjung Islam hanya di bidang agama yang tidak termasuk politik, seperti fahaman puak sekular, kapitalis, sosialis dan komunis.

Wassalam.

Anonymous said...

Terbaik ibnu Hashim,, bgmn wan azizah boleh duduk semeja dgn tun m? Ada dua kemungkinan, satu mungkin benar sungguh anwar peliwat ( undang-undang dunia la, Ikut hukum hudud yg wan azizah sendiri menentang, anwar tak salah), kedua,,wan azizah dan kepimpinan ph dah gila meroyan boleh bekerjasama dgn individu yg sangat mereka benci sblm ini kerana gila kuasa. Berbeza dgn presiden pas, beliau hanya nak ajak kpd kebaikkan dan dakwah, bukan bersetuju dgn kezaliman umno tu.

Anonymous said...

Pak IH cth walaun Hadi tolol.

Dari ulasan atas kalo tok guru sesat pak IH suruh mkn najis ikutkan aje ler.tak tau guna otak dan akal utk berfikir.

Apa yg pak IH pamirkan di blog utk bacaan org ramai, seramai mana yg baca sebanyak itulah dosa yg anda tanggung seumur hidup.

Adakah ulamak2 Pas mentarbiah walaun2 tolol utk mengaibkan sesama Islam?

Cukup2lah mempermainkan Islam mcm Hadi dan ularmak2 hamPAs. Korang semua pengkhianat Islam sebenar. Memalukan agama dan org Melayu.

Anonymous said...

"Tujuan saya nukilkan berita ini, ialah untuk memberitahu bahawa undang-undang 'thaghut' yang dilaksanakan di M'sia ini adalah undang zalim, selagi tidak dilaksanakan undang-undang Islam yang puak-puak PKR, UMNO, dan DAP tentang habis-habisan ini. Satu.."

Undang2 Thaghut konon. Pege la lu. Habis tu undang2 apa yang tak Thaghut? Hudud? Lu punya presiden pun dah kata Hudud tak sesuai di Malaysia lagi mau cerita pasal Thaghut. Terima aje la hakikat mangkuk2 walaunta pas yang korang pun kena ikut undang2 Thaghut! Syabas dan teruskan mencium kentut hadi. Wakakak...

Anonymous said...

Kalau dilihat pada artikel2 yg pernah dipost dlm blog ni pak IH yg wajib bertaubat dgn Allah S.W.T.

Hadi dan ularmak2 hamPAS pun tk boleh nak tolong sbb mrk pun manusia biasa yg buat dosa.

Anonymous said...

Presiden parti Islam Pas pun boleh jatuh kafir kerana mempermainkan hukum hudud Allah demi kepentingan puak2 sesat dia. Termasuklah walaun2 yg bersekongkol.

Anonymous said...

Tiga, kalau Presiden PAS duduk bersama Najib ramai yang bising, konon nak kerjasama UMNO/PAS? Kit Siang/Anwar duduk sama Najib tak bising, sedangkan tuduhan kerjasama UMNO/PAS dibuat oleh DAP sejak sebelum muktamar PAS lalu masih belum terbukti lagi. Lebih percaya DAP (ulama atau bijakpandai DAP?) dari ulama Islam sendiri?

Ooo... Iye ke? Ramai yang bising kalau hadi taik duduk dengan najib penyangak yer? Kenapa diorang bising agaknya yer? Kenapa masa Allahyarham TGNA masih hidup hadi taik tak nak duduk dengan najib penyangak? Cer citer... Kih kih kih... Hadi taik oh hadi taik... Hebatnya hadi taik sehingga mampu membuatkan walaunta2 meroyan jika tak dapat cium kentut hadi taik! Wakakak...

Anonymous said...

Lupa pulak nak tanya tuan punya blog yang alim sangat nih... Nak tanya sikit... KENAPA SEWAKTU ALLAHYARHAM TGNA MASIH HIDUP HARUN DIN TAK DIBERI JAWATAN DALAM KERAJAAN BN? Kih kih kih... Inilah contoh selepas hadi taik duduk dengan najib penyangak orang2 yang tertentu dapat laba. Walaunta dapat apa? Dapat cium kentut hadi taik pun ok laaa... Hi hi hiii...

Anonymous said...

tuan punya blog ini sekarang merupakan blogger yang dibayar..jadi tak hairan lah kalau tulisan2 dia menyebelahi sebelah sana ...

Anonymous said...

Siapa nk membawa umat manusia kearah islam yg syumul... Yg tepat...apa perlu tunggu panji panji hitam dtg.... Jk nk harap umno + najib + kunan+ ulak suu.... Sampai bila.....??????

mansor said...

sebagai penyokong PASIK...PAS - IKATAN...demikianlah akhlak Ibnu Hasyim...diteliti kegemarannya cerita lucah...namun lebihm menakjubkan inilah sifat sebenar tarbiah Islam PAS yg diperolehi mutakhir ini...gtanpa malu dan iman membawa berita ini ..kenapa..dah hilang waraskah menjelang tua...wallahua`lam.....sifat UMNo kini mula mendarahdaging dalam jiwa sebahagian penganut PAS....hihihi ..jijiknya...

Anonymous said...

Sekiranya anwar difitnah,moga kau pun dpt balasan Allah.

Anonymous said...

Tonton porno German pun tak pe!

Anonymous said...

Sebagai sahabat dalam Jamaah saya nasihatkan Ibnu Hashim bertaubat dgn berjumpa keluarga Anwar Ibrahim & mohon maaf sebab mengeluarkan rencana fitnah keatas Anwar. Semua org tahu kecuali ini adalah fitnah & hukuman ini tidak sah sb penjelasan keputusan kehakiman telah keluar lebih awal dari hukuman yg dijatuhkan yg menunjukkan satu konspirasi yg terbesar. Wal hal sblm semua hakim yg pada mulanya dari mahkamah magistrate hingga mahkamah tinggi telah membuang kes ini tapi disebabkan campur tangan pihak pemerintah Anwar terpaksa dipenjarakan juga. Taubatlah supaya jauh dari azab api neraka

Anonymous said...

Ada ramai ulamak2 sebenar yg ikhlas berjuang berdakwah utk Islam di luar kerangka politik.

Jgn percaya pd ularmak2 dlm hamPAS. Mrk ni cari makan jual agama. Mempermainkan hukum hudud utk kepentingan diri dan puak2 sesat mrk. Tak percaya cuba sekat duit elaun, gaji, kemudahan mrk sbg MP/YB tgk mcm mmana puak2 sesat ni mengelupur krn kuasa duit dan habuan dunia.

Anonymous said...

Ibnu hashim cukup2 suka la berita lucah begini...cerminan pejuang Islam yg telah ditarbiyyahkn oleh mr presideng pil kuda

Anonymous said...

Tu dia. Hang bagi hadi taik?? Betul2 kaw. Mcm kopi kapal api. Hadi untong krn ramai walaunta telah tertelan pil kuda nye. Cuba tanya yusof qardawi kes anwar ni. Dia kata ini konspirasi jahat umbo najib. Sbb tu najib di timpa bala now. Balasan Allah cash didunia.

Anonymous said...

Pak ibnu. Ada 64,390,087,651,128,674 cerita dalam dunia ni, cerita lucah juga kau kutip ye. Dah tu kau tayang dengan penoh bangga. Wah, pencerahan konon. Kutiplah berita macam mana nak buat drone ke. Nak buat satelite ke. Nak buat robot perang ke. Mudah2an terbit sorang dua yang betul2 boleh cipta benda2 tu. Apalah kau ni. Tak bangunkan ummat langsung.

lelaki dicermin said...

Siapa Ibnu hasim di bandingkan yusof qardawi..walau pun ibnu hasim seolah menafi percaya tp ada kerah condong ke percaya..yusof qardawi dr awal tak percaya.. seorg empunya blog kekdg ada unsur lucah... seorg lagi ketua ulamak dunia.. mana satu aku nak percaya ni..

Matt Dann said...

Dunia dah akhir zaman dah FASA 4 skrg ni(tonton halaqah tv9) kenapa umat melayu Islam jadi pecah belah skrg ni. SB kita sibuk bertelingkah musuh sebenarnya nafsu dalam diri kita..Allah menguji setiap hambanya..bukan sekadar berkata aku beriman tanpa Di uji..renung2kan lah..

Anonymous said...

bos ibnu harap bersabar dgn dugaan dunia ni..jgn emosi..jaga tertib sebagai seorang islam.banyak istighfar..kalu pon hati taksubkan sesuatu..jgn jadi macam tu...slow bro..

bak kata pepetuh...huhuhukk...mak pak hang kawin halal.....setuboh pon halal....tapi hg keluaq perangai mcm anak haram!!!!

Anonymous said...

Jangan komen kalau tak pasti jangan main agak2 tanpa bukti lagi baik diamkan diri kalau tak pasti bahawasanya Allah menjanjikan azab bakaran api neraka jika kita aibkan dan menfitnah manusia.Tanpa bukti sahih .

Anonymous said...

Ibn .kau ni cina kafir atau cina muslim? .sebab wajah macam cina.satu jari kua menghalkan kepada orang Empat jari menuju muka kau.kau lihat sebdiri komen daraipada oarang ramai .semua ini berdoa untuk memusnahkan kan kau .tunggu tak lama kau akan mendapat musibahnya keraan memfitnah orang .sebab kau adala penulis Pas yang tahu dosa fitnah.sebab kau tidak ada 4 saksi dan kau juga bukan ada bersamanya.apa punya sial manusia berrgelar Ibn Hasyim ni .kau tak payanh nak memberi penjelasamn lagi .tangan kau ,mata kau yang menulis ,memparkan akan menjadi saksi di akhirat nanti .bertaubatlah dengn segera ,mohon maaflah daripad Anwar,Ya allah kau balaslah kepada Ibn Hasyim ni setimpal dengan apa yang difitnahkan pada Anwar

haili said...

campak laut la nama ibnu hasyim sangat x sesuai diguna nama tu, semua tahu anda walaun...beretika sedikit kalau nak post article, hanya mereka yg menggunakan akal di siku dan lutut sahaja yg boleh terima alasan awak haktuii!

haili said...

campak laut la nama ibnu hasyim sangat x sesuai diguna nama tu, semua tahu anda walaun...beretika sedikit kalau nak post article, hanya mereka yg menggunakan akal di siku dan lutut sahaja yg boleh terima alasan awak haktuii!

Anonymous said...

Sungguh menakjubkan,.. pandangan ibnu hashim terhadap kes DSAI.
Aku masih ingat dulu AlSyahid Dato' Fadhil Nor,Dr Harun Din, Hj Hadi & seluruh pimipinan PAS/PR mempertahankan DSAI.

ALMarhum Al Alaamah TGNA mantaptetap mempertahankan DSAI hingga akhir hayat beliau.

Al Syeih Yusof Qardawy mempertahankan/membela DSAI ..

Ibnu Hashim kamu memang LAKNAT/celaka kerana bersekongkol dengan golongan fitnah Jamal Pak Tongkol.

Ibnu Hashim janganlah kamu menggerakkan FITNAH yang sedang tidor @ kamu suka menjadi Wira/ Pendakyah fitnah???..
Besarnya celakalanat ke atas kamu wahai ibnu Hashim @ kamu tidak berdosa menyebarkan fitnah ini kerana kamu seorang yang gila/sasau/mereng yang sepatutnya berada di Wad Sakit Mental yang terbaik di Malaysia.

Anonymous said...

Wahai Pak Ibnu/ Anu Hashim,.. Saya sedang menunggu saat waktu/waktu yang terbaik untuk
memasukkan ZAKAR ke dalam DUBUR kamu @ mana2 ahli keluarga kamu sempena sokongan hebat kamu kepada golongan pemfitnah DSAI.
Tunggu..akan tiba waktunya Zakar & Dubur/ Faraj kamu @ ahli keluarga kamu.

PasIkatan (PASIK)

Anonymous said...

Lupa pulak nak tanya tuan punya blog yang alim sangat nih... Nak tanya sikit... KENAPA SEWAKTU ALLAHYARHAM TGNA MASIH HIDUP HARUN DIN TAK DIBERI JAWATAN DALAM KERAJAAN BN? Kih kih kih... Inilah contoh selepas hadi taik duduk dengan najib penyangak orang2 yang tertentu dapat laba. Walaunta dapat apa? Dapat cium kentut hadi taik pun ok laaa... Hi hi hiii...

Anoynimous said...

Melebar fitnah diujung usia

Anonymous said...

Bro. Haron din tak puas cari duit. Pencen prof dah byk. Anak pon ramai kerja bagus. Doktor ada. Jual air jampi pon lumayan. Halau jin pon lumayan. So apo lagi. Zahid komedy dah ofer ketua kelas dakwah Mpi. Subky kata khilaf. Ako kata fitnah. Camano nk lwn umno tp kerja dgn kjaan umno. Huhuhu. Kesian walaun. Hanya bole taik unta. Hihihi

Anonymous said...

Pemimpin PAS ada sifat ego dan sifat tak keadilan mcmmana orang ramai nak terima, walaun boleh le pasal dah kena penyakit taksub

Anonymous said...

Ibnu zakarrr. Tengok tu PASIK dah marahh. Dah ugut nk masok zakarrr. Haha. Phui phui

Anonymous said...

Tujuan tuan blog ini adalah mempromosikan fitnah dan mengaibkan DSAI yg dianiaya kuncu2 umno. Inilah tarbiah ulamak2 hamPAS.

Anonymous said...

Zakar masuk dubur Ibnu/Anu Hashim" itu lah mauduk yang paling sesuai. Penyebar fitnah seperti anjing gila yang terus menerus menyalak2 kerana zakar terpancangkeras. Akhirnya blogers ibnu hashim teransang & semangat berkobar menyalakan api fitnahlaknat & blogers puaka ini amat berbahagia lalu menyokong dengan ikhlas kepada sesiapa sahaja yang memburukkan tokoh DSAI.

Cisssss anjing fitnah & jangan mampuss sebelum berTAUBAT.

Anonymous said...

Marah betul penyokong Parti Kencing Rakyat,bagi mereka Anwar meliwat dibolehkan dan orang lain tak boleh.Dah makan nasi kangkang nenek kipas jijah agaknya,otak masih sentiasa percaya kepada penipu,peliwat dan kaki kelentong.

Anonymous said...

Erti PKR yang anda perlu tahu.
1.Parti Kencing Rakyat.
2.Parti Kelentong Rakyat.
3.Parti Kojol Rakyat.
4.Parti Kongkek Rakyat.
5.Parti Komunis Rakyat.
6.Parti Kangkang Rakyat.
7.Parti Keluarga Anwar.
8.Parti Kentut Rakyat.
9.Parti Kurang Rajin.
10.Parti Keldai Anwar.

Anonymous said...

Tgk blog pak IH seorg pejuang Islam ala PAS sarat dgn cerita fitnah dan gambar lucah walaupun di bulan Ramadan.

Inilah kejayaan tazkirah, usrah ulamak2 hamPAS. Kuman di seberang laut nampak, gajah depan mata buat2 rabun.

Anonymous said...

Tu dia. Hang bagi hadi taik?? Betul2 kaw. Mcm kopi kapal api. Hadi untong krn ramai walaunta telah tertelan pil kuda nye. Cuba tanya yusof qardawi kes anwar ni. Dia kata ini konspirasi jahat umbo najib. Sbb tu najib di timpa bala now. Balasan Allah cash didunia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails