Friday, November 06, 2015

Pakaian Artis Tembus Pandang Begini Dikritik? Mengapa..

HALAMAN HIBURAN

Pakaian artis 'tembus pandang' begini dikritik, mengapa?

Mengapa tragedi yang mungkin dibanggakan ini berlaku? Kerana persekitaran yang diciptakan pemerintah disamping sebab-sebab lain?
Tuhan tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum, melainkan kaum itulah yang akan mengubah nasibnya sendiri.


Mari sama-sama renungkan..
(IH)

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

4 comments:

Anonymous said...


Beruntunglah lelaki beriman yang mengahwini perempuan yang ikhlas, menutup auratnya, menjaga maruah dan kehormatan dirinya, mempunyai akhlak yang mulia dan beriman teguh dan takut pada Allah kerana perempuan tersebut akan menjadi isteri yang menghormati suami sebagi ketua keluarga, pengurus rumah tangga dan pendidik anak-anak yang cemerlang. Perempuan yang beriman ini akan menjadikan rumahtangganya seperti syurga.

Teramat rugi lelaki yang mengahwini perempuan murahan yang suka mendedahkan aurat, men'dye' rambut menyebabkan air wudhu tidak terkena rambutnya dan mencukur bulu kening (alis mata), tidak memperdulikan maruah dan kehormatan dirinya sendiri, berkelakuan liar dan berpakaian lucah dan berjalan seksi yang boleh menggoda jantan-jantan keparat untuk menggodanya dan minum arak dan merokok dan bergaul bebas mengalahkan perempuan Barat. Dan suami pula terpaksa membelanjakan banyak wang untuk makeup dan perbelanjaan maksiat isterinya dll. Maka dayuslah suaminya dan nerakalah balasan untuk suami dan isterinya !

Adakah perempuan yang tidak berakhlak seperti ini sesuai dijadikan isteri dan menjadi ibu kepada anak-anak kita semua? Bahkan perempuan yang tidak bermoral ini akan mengheret kita semua ke dalam neraka !

Dalam sebuah hadith :

ثلاثةٌ قد حَرّمَ اللهُ - تَبَارَكَ وَتَعَالَى - عليهم الجنةَ : مُدْمِنُ الخمر ، والعاقّ ، والدّيّوثُ الذي يُقِرُّ في أَهْلِهِ الخُبْثَ . رواه أحمد والنسائي .

Ertinya : Tiga yang telah Allah haramkan baginya Syurga : orang yang ketagih arak, si penderhaka kepada ibu bapa dan Si Dayus yang membiarkan maksiat dilakukan oleh ahli keluarganya" ( Riwayat Ahmad )

Anonymous said...

Ada parti yg nak kerjasama, nak jadi penasihat

pelangsing wsc biolo asli said...

meskipun itu kain tapi seolah memperlihatkan aurat

jamkho herbal said...

janganlah yang buruk dianggap baik

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails