Saturday, May 30, 2015

Si Model Separuh Bogel, Sepatutnya Diiarah Ke Hospital Bahagia, Tanjung Rambutan.

Antara klip video menunjukkan Shana Avril membuang coli dipakainya semasa bergaduh di sebuah kedai makan di Jalan Petaling, Kuala Lumpur pada 23 April lalu.
KUALA LUMPUR – Model separuh bogel, Shana Avril yang didakwa melakukan perbuatan lucah di tempat awam pada April lalu diperintahkan oleh Mahkamah Majistret di sini semalam untuk menjalani penilaian mental selama sebulan di Hospital Bahagia Ulu Kinta, Tanjung Rambutan, Perak.
Majistret Nur’Aminahtul Mardhiah Md. Nor meme­rintahkan wanita itu untuk mendaftar di hospital tersebut bermula semalam atau waran tangkap akan dikeluarkan sekiranya dia gagal berbuat demikian.
Nur’Aminahtul: Untuk penilaian tahap kesihatan mental kamu ini, kamu perlu ke Hospital Bahagia Tanjung Rambutan selama sebulan bermula hari ini juga.
Shana Avril: Yang arif, saya minta dua hari untuk kemaskan barang-barang sebelum ke sana boleh?
Nur’Aminahtul: Tidak boleh. Habis prosiding ini, kamu balik kemas barang dan terus ke sana. Saya akan menelefon pihak hospital, jika tidak ada sebarang pendaftaran masuk hari ini (semalam), saya akan mengeluarkan waran tangkap jika sehingga pukul 12 tengah hari tertuduh tidak hadir.
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Sepatutnya banyak lagi model separuh lucah dikategorikan untuk 'dihantar ke Tanjung Rambutan' walaupun secara rasmi mereka beraksi di pentas atau media umum. (IH)

1 comment:

Anonymous said...

Dia bukan psiko. Arak menjadikan dia binatang gila. Gila mabuk arak dalam negara Islam. Apa nak jadi dgn Malaysiaku.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails