Monday, May 11, 2015

Pecat Najib: 'menarik benang dalam tepung' - Datuk Shahrizat (45)


LIHAT pendedahan ini, Perdana Menteri Najib perlu letak jawatan?
E-Buku IH-102: Pendedahan Ini, PM Akan Letak Jawatan?

E-Buku IH-102: Pendedahan Ini, PM Akan Letak Jawatan?
 


Datuk Seri Najib Razak tidak lagi mendapat sokongan daripada rakyat, terutama partinya sendiri, dan beliau dijangka akan mengakui perkara ini pada mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) Umno petang ini, kata bekas Menteri Penerangan Tan Sri Zainuddin Maidin hari ini.  

Menulis di dalam blognya, Zainuddin yang lebih dikenali sebagai Zam menyeru rakyat Malaysia memanjatkan doa bersama Tun Dr Mahathir Mohamad yang kini berada di Mekah, agar perdana menteri meletak jawatan.  

"Seluruh umat Melayu dan Islam di negara Malaysia tercinta ini, marilah kita bersama-sama menyertai doa mantan perdana menteri Dr Mahathir di tanah suci Mekah agar Allah membuka hati perdana menteri untuk dengan secara bijaksana berundur diri dan meletakkan jawatan pada masa yang sesuai bagi menyelamatkan maruah bangsa, agama dan negara," katanya.  

Zam menulis demikian dalam artikelnya bertajuk "Marilah Kita Sertai Doa Tun Mahathir di Mekah Supaya Najib Berundur" yang dimuat naik di blognya zamkata.blogspot.com.  

Katanya, menurut maklumat yang diterima, keseluruhan anggota majlis tertinggi kini menerima hakikat yang Najib tidak lagi mendapat sokongan rakyat di bawah, terutama ahli parti.  

"Mereka mungkin akan memberitahu Najib secara ikhlas, bersopan dan beradab dalam mesyuarat Majlis Tertinggi Umno petang ini," katanya sambil memberi contoh ucapan Ketua Wanita Umno Datuk Shahrizat Abdul Jalil di TV3 pagi ini.  

Menurut Zam, Shahrizat berkata, apa pun yang akan terjadi, harus dilakukan seperti menarik benang dalam tepung – parti jangan berpecah.  

Sebelum ini, blogger pro-Umno Shahbudin Husin berkata, terdapat pemimpin cawangan di Wilayah Persekutuan yang menghubunginya menyatakan sokongan terhadap beberapa usul menentang Najib.  

"Ada beberapa pemimpin cawangan di Wilayah Persekutuan yang menghubungi saya. Mereka kata sepatutnya usul memecat Najib dibawa...  "Tapi disebabkan mereka selesai bermesyuarat awal, mereka tidak dapat membawa usul tersebut," katanya. – 11 Mei, 2015.

3 comments:

Anonymous said...

'menarik benang dalam tepung' atau 'menarik lembu dalam kandang nfc?'

Anonymous said...

Menarik rambut dalam kain kot

Anonymous said...

ITU LEMBU PUNYA SUSU ACHI SAPI ADA DAPAT NAMA.ITU UMNO ADA SAPU ITU HAJI TABUNG BANYAK KOTOR ITU NAJIB PUNYA NAMA,ACHI.AYOYOYO ACHI ITU LEMBU ADA BAIK KE.ADA ORANG KASI TAU CERTA,ACHI LEMBU DAD SIKIT PROBLEM .ITU LEMBUL ADA MANDUL.JADI ITU JANTAN PUMYA LEMBU KASI OPERATION ACHI JADI BETINA .INI MACAM NFC ADA BANYAK DAPAT LEMBU

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails