Sunday, October 05, 2014

Ebola Ciptaan AS Untuk Lenyapkan Kulit Hitam. -Louis Farrakhan

Tokoh muslim sebut ebola bikinan AS untuk lenyapkan kulit hitam Korban tewas penderita Ebola di jalan-jalan Guinea. dailymail.co.uk
... 2010 2 29 20 nation of islam minister louis farrakhan has written the


Louis Farrakhan pemimpin Nation of Islam memperingatkan umat dan pengikutnya soal virus Ebola. Dia menegaskan wabak itu dibuat oleh Amerika Syarikat agar penduduk dunia kulit hitam jumlahnya berkurang.

Laman breitbart.com melaporkan, Jumaat (3/10), dalam sebuah surat rasmi Farrakhan menuliskan dan menyinggung sejarah soal rencana Henry Alfred Kissinger juga melenyapkan orang kulit hitam. Kini rancangan itu dijalankan dengan penyebaran Ebola dan AIDS.

Farrakhan meyakini pada 1974 para pengikut Kissinger berkata pengurangan penduduk negara dunia ketiga menjadi keutamaan dasar luar negeri AS setelah sebelumnya kontroversi sebab menghalalkan pengguguran dengan keseimbangan jumlah penduduk. Amalan ini sempat dijalankan namun dihentikan pada 1980 di bawah pemerintahan bekas Presiden Ronald Reagan.

Dengan sokongan gereja Katolik Reagan berjaya menamatkan program pengguguran di persekitaran antarabangsa. Namun pemikiran dunia berbahaya jika kelebihan penduduk tetap menjadi pemikiran asas bagi Kissinger. Kerajaan Barat cuba mencari penyelesaian akan hal ini.

"Di masa depan akan ada perang antar bangsa dan Amerika tengah bersiap untuk itu," ujar Farrakhan. (IH/din)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails