Thursday, October 09, 2014

Begini Mereka Menilai 2 Langkah Silap MB Azmin.. Wajarkah?


BEGINI, mereka menilai Azmin MB Selangor baru. Wajarkah?

Mai kita lihat, katanya..

"Projek pertama azmin , sesi foto foto ala ala pro rakyat dengan masuk longkang,lubang sudah backfire. Projek ini menjadi lucuan dan perlian public. Ini bermakna projek foto azmin yang mahu tangkap tikus di USJ terpaksa dihentikan.

"Azmin dinasihatkan buat projektori foto ini pasal mahu digambarkan sebagai MB yang alert bab public awareness, kaedah lama DAP yang di recycle untuk tarik crowd non politician punya segmen.
Bab dia terus telanjangkan kalid, itu serah pada faekah.

"Dalam perbincangan, azmin ditegur kerana terlalu centric balun kalid. Ini langkah silap. Ini memperlihatkan ketidakmatangan azmin dan politikal vendata ini tidak datangkan sokongan pada kem azmin.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgWc1DWbfVHpRG0kLC1M7UZNTlqAk26gXNwhX-fzvOhtWUOKoJ6YVVlcI1qFxjJQ8qau0ICqz13CJPKlOXzgYxBEZWDHsvaLuFSZC3cVXVx97_TrKgHoPwO-dwWw8w3PkLNEG0OSuIPTHo/s1600/Azmin+Ali+PistolNakal.jpg
2 perkara, semuanya langkah silap.
Katanya lagi...

Azmin punyai masalah dengan RM3.2 billion wang peninggalan kalid. Kalau terkurang terpakai, maka Azmin dilihat gagal mengurus tadbir kewangan SUK. Masalah Azmin adalah dia bukan kalid. Kalid tak belanja wang. Dia simpan wang pemberian kerajaan pusat selama bertahun. Jalan berlubang pi lantak janji duit pemberian kerajaan pusat disimpan. Masa BN tewas 2008, BN tinggalkan duit dalam kantong sebanyak RM1 billion  lebih.

Kalid masuk dia cuci kaki je. BN dah buat semua. Tu pasal simpanan dari wang pemberian kerajaan selama 8 tahun sejak 2008 boleh cecah RM3.2 b. Kalid gebang kat rakyat dia mampu reserve RM3.2b ...memanglah pasal kau tak belanjakan wang untuk naiktaraf dan baikpulih jalan. Kalid punya kaedah kedekut sudah bikin Azmin terjerat.

Nak pakai nanti kata itu politikal fund. Kalau tak tambah atau naikkan,nanti public kata Kalid lagi bagus dari azmin.

Anwar...arab..pelabor...gebang je la.
Takat masukkan pelabor banyakkan kedai nasi arab...budak sekolah pun boleh buat.
(IH)

1 comment:

Anonymous said...

Teruskan Azmin.. kalau duit simpanan digunakan untuk perkara yang memberi faedah kepada rakyat seperti menurap jalan berlubang, saliran seperti parit sungai yang tersubat diseluruh negeri Selangor dan sebagainya.. teruskanlah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails