Monday, November 18, 2013

Ini, Adengan Seks Dlm Teksi Berjalan Di Siang Hari..

ADENGAN "panas" menjadi tontonan percuma di sebuah jalan tol di Shanghai, China. Ada pasangan yang  berhubungan seks di dalam teksi yang sedang berjalan. Tentu saja, aksi yang dilakukan di siang hari tersebut menarik perhatian pemandu lainnya.

Seorang pemandu  berada tepat di sebelah teksi itu sehingga dapat melihat dengan jelas. Ia kemudian mempostingnya di jejaring sosial yang langsung menjadi topik pembicaraan umum. Orang tersebut mengaku wanita itu adalah pelancong asing dan mereka berdua tidak peduli dengan perhatian pemandu kenderaan  lain.

"Awalnya kupikir mereka hanya bermesraan biasa jadi aku tidak ambil gambar, tapi lama-lama semakin intim dan akhirnya berhubungan seks sehingga aku memutuskan untuk merakamnya," ucap orang tersebut. "Kulihat setidaknya ada 10 pengenderaan yang tidak melihat jalan demi mendapatkan pemandangan lebih jelas."

"Wajah pemandunya benar-benar pucat seperti hantu," lanjutnya. "Aku membayangkan dia dapat melihat dengan sangat jelas dari cermin keretanya."

Pihak polis telah mengetahui perbuatan tersebut dan menyebutnya sebagai 'aksi berbahaya', termasuk mengkritik pemandu. "Sepatutnya pemandu kena berhenti dan suruh mereka keluar! " Ucap seorang petugas. (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails