Saturday, May 18, 2013

Selagi BN Memerintah Najis Zina, Arak, Tetap Berleluasa.


SEBAHAGIAN daripada 20 GRO Thailand yang dicekup di sebuah pusat hiburan di Damansara Utama kelmarin. 

GRO leka layan pelanggan dicekup
PETALING JAYA – Tembelang pemilik sebuah pusat hiburan menggaji pegawai perhubungan pelanggan (GRO) asing untuk menarik perhatian pengunjung sejak sebulan lalu terbongkar apabila diserbu di Damansara Utama di sini kelmarin.

Serbuan pukul 11.45 malam itu dapat memberkas 20 GRO Thailand berusia antara 20 hingga 30-an.
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, siasatan mendapati premis tersebut pernah diserbu pada awal tahun ini namun beroperasi semula sejak sebulan lalu.

“Premis itu didapati menggunakan khidmat GRO untuk menarik pelanggan membeli minuman keras dan diberi tip antara RM5 hingga RM30.
“Jika pelanggan mahu mendapatkan perkhidmatan seks, mereka perlu berunding sendiri dengan GRO berkenaan,” katanya di sini semalam.

Ketika serbuan, kesemua wanita asing termasuk dua daripadanya yang tidak memiliki pasport sedang leka melayan kira-kira 35 pelanggan. Serbuan yang diketuai oleh Inspektor Ahmad Izuddin Mohd. Juhari itu turut menahan seorang lelaki tempatan berusia 25 tahun dipercayai penjaga premis. Menurut Arjunaidi, kesemua yang ditahan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Petaling Jaya untuk tindakan lanjut.(Kosmo)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Mengapa dikatakan selagi BN memerintah Malaysia, najis zina, arak tetap berleluasa? Kerana UMNO sendiri menolak perundangan Islam.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails