Sunday, May 12, 2013

Pelacur China, Thai, Filipina Pun Jadi Pengundi Hantu?




8 orang pelacur dari negara asing telah di tangkap di sebuah pusat hiburan di Selangor dalam satu serbuan. Yang pelik bin ajaib mereka didapati memiliki kad pengenalan Malaysia palsu..

Kad Pengenalan tersebut mempunyai nombor-nomber berikut:;-

451023-10-3245
550234-07-1123
321109-10-5431

Bila dibuat semakan kali kedua di daftar pemilih SPR di url http://daftarj.spr.gov.my/DaftarjBM.aspx didapati rekodnya sudah tiada... PELIK!!

Lagi pelik kebanyakan mereka mendakwa mereka warga Malaysia.. akan tetapi tiada seorang pun yang fasih berbahasa Malaysia.. kebanyakan mereka betutur broken English. Rupanya bukan BANGLA sahaja, CINA, THAILAND & FILIPINA pun pengundi hantu!! (TKO)

11 comments:

Anonymous said...

Sebab tu pengundi cina majoriti naik mendadak menyokong DAP, sah mereka mendaftar pendatang cina yang masih tak dapat dikesan 50,000 orang, DAP divert kata BN bawa Bangla, pasai nak tutup kerja jahat dorang.

Anonymous said...

Siapa yg boleh bagi ic? DAP @ JPN? Siapa yg berkuasa keatas daftar pemilih? DAP @ SPR?

Anonymous said...

adakah pengundu 'hantu' china tak mau undi DAP.

Anonymous said...

konon-konon tangkap PATI, rupa-rupanya tangkap untuk bagi ic

Anonymous said...

PR mendapat pertolongan dari yahudi UMNO/BN mendapat pertolongan dari Allah SWT.

Baca Disini:http://www.globalresearch.ca/

melayuinsaf said...

Anon 5.24 jangan lah takbur...menghina ALLAH konon memberi pertolongan kpd parti UMNO yg menyokong maksiat, judi, rasuah, fitnah, video lucah dll kemungkaran...Adakah ALLAH bersetuju & menyokong semua maksiat tersebut...APCO tu sape yg bayar gaji juta2....jgn membodohkan diri & membutakan mata yg ALLAH bg tanpa cacat cela...bertaubatlah

Anonymous said...

Yaa skang ni saper yg bagi ic tu kat depa....tolong jawab ngan kepala hotak hang..jangan jawab ngan kepala lutut hang....,...yaaaa kalau allah yg tolong bn menang..ramaii2 lah datuk2 port kat kelab2 dangdut..disco.penthouse..sweethouse..mmg baguih sungguh lahh ramaii orang2 melayu yg beragama islam buat perangai gitu..jadikan teladan pada anak2 bangsa melayu bukan sajer rosak tapi hancur terus..itu yg bn nak kan,..

Anonymous said...

melayu jangan jadi lembu sampai mampos sbb lanun2 melayu nak rompak terus harta rakyat!!!!!!

Anonymous said...

Dengar ni aku penah satu jawapan yg paling ganjil dari seorang yg pegang kuasa agama negara ni bila di ajukan soalan ni...dato mengapa kerajaan barisan nasional beri lesen buat kilang arak dinegara kita sedangkan negara ni islam....
Dato jawap kita jangan risau kan hal tu..kalau iman didada kita kuat takkan kita nak minum kita orang islamkan katanya...so saya nak cakap majoriti rakyat negara ni beragama islam ..islam adalah agama resmi negara..dato tu boleh bagi jawapan yg paling bangsat sekali..dan aku doakan lah..diakhirat nanti aku ygnak jadi saksi depan allah sebab dato tu yg cakap macam tu

Anonymous said...

Tgk no ic nmpk mcm jantan (no ganjil)

rohanPD said...

Ya Allah pelihara lah negara ku ini.... bukakan hidayah penduduknya ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails