Monday, February 04, 2013

Isteri Mengaku Berzina, Apa Bhg Agama Buat?



Kuala Lumpur: Asalkan boleh dapat wang, suami tidak kisah isteri melakukan urut ‘geli-geli’ dengan pelanggan, termasuk urutan badan ke badan (B2B). Yang penting, tidak sampai melakukan hubungan seks.
Itu perjanjian lisan antara pasangan songsang terbabit bagi menambah pendapatan keluarga, apatah lagi si isteri hanya suri rumah manakala suami tiada pendapatan tetap.

Namun di belakang suami, sebenarnya ada antara wanita berkenaan terlanjur ke bilik tidur pelanggan apabila menawarkan khidmat urutan di rumah kenalan rapat. Itu antara pengakuan suri rumah yang sanggup mencari nafkah dengan melakukan urut berahi terhadap pelanggan dengan kebenaran suami semata-mata untuk mendapatkan pulangan lumayan.

Aktiviti tidak bermoral itu dikesan Metro Ahad melalui perkenalan dengan seorang wanita dikenali sebagai Suraya, 40, melalui sebuah laman web sosial, baru-baru ini.


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Isteri mengaku berzina (melakukan najis zina), apa 'kerajaan Islam Malaysia (konon)' boleh buat? Apakah berita ini sebagai perli pemerintah?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails