Monday, June 25, 2012

Siang Prof Universiti, Malam Jadi Pelacur Maknyah.


Loading image...
Prof Reinhart seorang profesor University of Georgia di Atlanta, AS, malam jadi pelacur maknyah.

GURU adalah sumber perubahan kerana mengajar anak-anak bangsa untuk menjadi generasi penerus yang cerdas. Tetapi kalau guru kencing berdiri, anak murid kencing berlari, kata pepatah. Mknanya guru itu sudah jadi perusak negara.

Guru ini bernama Prof Reinhart seorang profesor University of Georgia di Atlanta, Amerika Syarikat, sebuah universiti  antara negeri terbaik di Amerika. Walau dia profesor, tetapi kelakuannya teramat sangat bodoh dan huduh, iaitu menjadi pelacur alias bapok atau maknyah. Siang dia mengajar, dan malamnya dia melacur dan mengelola rumah sundal. Kini dia telah ditangkap polis.

Dia adalah Profesor Max Reinhart. Lelaki kelahiran Jerman berusia 65 tahun ini ditangkap Khamis 7 Jun 2012 malam di Gwinnett County, Atlanta, atas tuduhan prostitusi ilegal dan menjaga rumah pelacuran. Dia mengenakan pakaian mini dan menawarkan 30 minit dari 'jasa' tawaran lacur seharga US$ 60.

Polis menemui sebuah iklan 'seks'di bahagian layanan transeksual dari situs backpage.com. Website yang menyediakan kolom khusus 'dewasa' itu, kini tengah diselidiki untuk dugaan prostitusi dan penjualan gadis di bawah umur untuk dipekerjakan sebagai 'khidmat seks.

Jurucakap polis Atlanta, Jake Smith, mengatakan mereka sepakat untuk bertemu di Days Inn. Polis mengirim penyelidik ​​yang menyamar dan menunggu di sebuah biik yang dijanjikan. Setelah negosiasi harga, petugas menangkap Reinhart, yang hari ini dibebaskan dengan jaminan US$ 4,800.

Professor Reinhart mengajar sastera Jerman dan sejarah di universiti ternama itu. Ia ahli mengenai sastera abad ke-18, khususnya Johann Wolfgang von Goethe. Fokus utama penelitiannya adalah Jerman awal modern. Ia juga mendirikan kelompok The Conference Group for Interdisciplinary Early Modern German Studies di perguruan tinggi itu.

Atas kes yang memalukan ini, baik Reinhart atau universiti tidak bersedia memberi komen semasa ditanya oleh wartawan. (IH/ Sumber Dailymail, ABC News)

2 comments:

MrJocko said...

agak-agak kat Malaysia ada tak cam ni? Siang kerja lain, malam kerja lain,,, hehehe

Anonymous said...

ermm....kat malaysia pom berlambak cam ni...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails