Friday, June 29, 2012

Gadis Muslim Ini Wajar Dibunuh Atau Dihukum.


:pengumuman: FOTO Telanjang, Sila Sahin,  gadis Muslim pertama yang tampil di majalah Playboy Germany diancam dibunuh (gambar kanan). Wajarkah?

Dia seorang wanita Muslim tampil sebagai model Playboy. Model sekaligus artis tv beragama Islam, Sila Sahin bergambar sebanyak 12 halaman tampil di majalah itu. Sila Sahin disebut pelacur oleh sejumlah orang Islam, dicaci bahkan sampai pada ancaman bunuh!

Sila Sahin, wanita kelahiran 3 Desember 1985 ini, dibesarkan di Jerman oleh keluarga keturunan Turki dan sempat mengaku takut dicaci dan dimaki ataupun dipermalukan.

Orangtuanya sangat marah ketika melihat foto telanjang itu. Ibunya memutuskan tidak mahu kenal anaknya lagi. Sila Sahin yang juga bintang sinetron Jerman berjudul Good Times, Bad Times, menjelaskan konon foto telanjangnya itu terhasil, adalah reaksi dari masa remajanya yang terkungkung.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kalau hal ini berlaku di negara ini atau negara di dalam kekuasaan Islam, orang seperti ini wajib dihukum. Hukuman yang mendidik supaya tidak berlaku lagi penghinaan kepada agama seperti ini.

Apa hukumnya, hukum matikah? Terserah kepada syura ulama yang menentukan. (IH)

5 comments:

Tinta.Muallimah said...

Astaghfirullahal 'azim. sensor sikit gmbar ni sheikh !! ini bukan blog porno...!!

Anonymous said...

kalaulah ini yang dia kejar dan impian hidupnya untok menjadi kayaraya serta ternama,apa yang kita boleh buat?.jatuhkan hukuman keatasnya?.kita akan dicemuh sebagai anti hak asasi manusia,kalau kita penjara dan telanjangkan dia sebagaimana kegemaran dia berfoto sesi,kita akan didakwa sebagai orang zalim.inilah dia tamaddun demokrasi tanpa roh islam.

Anonymous said...

saya sokong tinta muallimah....lebih baik dikaburkan semua tempat....memalukan kaum hawa... tuan patut hormat jugak hak kaum hawa yg lain dgn kaburkan gmbr ini atau xperlu gambar....sekian.....

Mohd Hasif said...

Assalamualaikum,

Encik Ibnu Hasyim, Tolonglah Sensor Betul Gambar Tu Nanti Anak2 Muda Ghairah Pula Melihatnya.

Dan Satu lagi, PEREMPUAN TU DAH BAGITAU DIA BUKAN ISLAM. INI CERITA LAMA DAH. DIA NIE TURKI TAPI BERAGAMA NASARA KALAU TAK SILAP.

KANG CITA2 SEBEGINI NANTI ADA PULAK ORG ISLAM TERIKUT-IKUT. YALAH MAKLUMAT ORG SALAH. INI KERJA PROKSI YAHUDI DAN NASARA NAK JATUHKAN AIR MUKA ORG ISLAM.

TOLONGLAH, PEREMPUAN NIE BUKAN ISLAM. COBA CHECK KAT YOUTUBE LAH!!!. CEPAT!!! PERBETULAKAN CERITA NIE YA IBNU HASYIM YANG DIKASIHI.

Anonymous said...

nama blog macam islamic tp byk la pulak sebar gambar2 mcm ni..ape moral of the story nie??? bukan islam ke pemilik blog nie?? kalau islam tolong lah hentikan!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails