Tuesday, April 10, 2012

40,000 Dara Bogel Dada, Calon Isteri Raja Swaziland



Raja Mswati III
Ludzidzini Ahad 8 Apr 12: Suasana malam minggu di negara Swaziland menjadi sangat meriah, dengan kehadiran 40000 wanita muda yang masih dara. Mereka menghadiri pesta, dan menarikan tarian khas, dalam gerak tari penuh menggoda.

Tujuannya untuk membuat jantung raja Mswati III tertarik, agar memilihnya untuk dijadikan isteri raja yang ke-14. Para wanita muda yang dijamin 100 % masih dara ini begitu bersemangat untuk membuktikan impiannya. Impian menjadi wanita bangsawan dengan kehidupan glamour.

Dalam acara tarian ini, para anak dara mengenakan baju pesta, dengan membiarkan buah dadanya terdedah. Ini memberikan kesempatan raja Mswati III untuk melihat keindahan tubuh gadis – gadis tersebut secara dekat. Pesta adat tahunan yang dianjurkann di kota Ludzidzini tersebut, seperti biasa mendapat liputan meluas media di seluruh dunia.

Raja yang tahun ini usianya menginjak ke 42 tahun ini, semua isteri – isterinya dipilih melalui pesta tahunan ini, kecuali isterinya yang ke-12. Ayah kandungnya juga (raja Sobhuza II), semasa hidupnya telah berkahwin dengan 70 wanita, dan memiliki 210 anak. Jadi raja Mswati III hanya menunggu masa sahaja untuk memecahkan rekod tersebut!


608941

Sedikit Info Tambahan
:

map-pop-swaziland.gif

Raja Mswati III yang memerintah negara Swaziland sejak penobatannya pada 25 April 1986. Negara Swaziland yang terletak dibagian ujung benua Afrika bahagian selatan ini, dikatakan sebagai negara miskin. Negara berpenduduk 1.2 juta, sepertiga dari rakyatnya bergantung keperluan harian dari sumbangan dunia internasional.

ghana.jpg

Bahkan sekitar 65 % dari penduduknya, hanya mempunyai pendapatan sebesar 1 dolar setiap harinya. Angka ini sungguh sangat kecil, dalam kehidupan biasa. Sebahagian besar penduduknya juga doyan minum alkohol. Juga ditemui banyak kes-kes penularan virus HIV, seperti kebanyakan negara–negara Afrika lain.

Walaupun begitu semua isteri-isterinya hidup bermewah-mewah. Diberi Mercedes paling terbaru, dan tinggal di istana megah. Untuk dana pesta adat seperti ini, hampir 800.000 dolar setiap tahunnya. Angka ini sungguh besar untuk negara Swaziland.

Di Malaysia, adakah bunga-bunga begitu? (IH/Pelbagai sumer)

Juga..
E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel (1)

E-Buku IH-28: Kisah-kisah Bogel (1)
E-Buku IH-48: Kisah-kisah Bogel (2)
E-Buku IH-48: Kisah-kisah Bogel (2)


3 comments:

malaysia baru said...

Negara miskin dan rajanya cuma tambahkan isteri. Malulah pemerintah mcm ini sekaligus melatih rakyat supaya mendedahkan maruah mereka.

Aswiduli said...

Kepada pemilik blog; mat apa sudah jadi dengan blog ni, ada gambar quran, ada gambar perempuan nampak buah dada. otak tu pakai sikit mat, jangan sibuk cari makan.

cuba mat ambil 1 minit, view persepsi penggunjung bila sampai blog ini. 100% persepsi di internet datang dari mata. nota. kalau mat nak belajar email saya brightaquatic@gmail.com

Anonymous said...

Blog kan macam supermarket alias shoping komplex macam2 bole jual, ada jual kain,baju makanan,air kencing saitan,majun jamu dll ...salah ke bolg wat macam tu...sapa gemor sila masuk dan baca x suka tutup je........ taniah tuan punya blig jangan mengalah teruskan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails