Monday, November 07, 2011

Perogol Eropah Yang Biadap, Di Indonesia.

Headline

KL 7 Nov 11: Weblog Ibnu Hasyim mengutuk tindakan kejam seorang penjenayah warga Inggeris durjana, berikutan laporan Inilah.Com, sudah 5 mangsa kanak-kanak menjadi korban. Tubuh mereka di bawah umur diperkosa, oleh seorang warga Inggeris dengan nilai Rp200 ribu (kira-kiraRM70) seorang. Korban itu disebut A, S, L, M, dan L.

Penjenayah tersebut HFP (61) tinggal di Batam, Kepulauan Riau. HFP juga memfoto korban usai bersetubuh. Kemudian disebar di dunia maya. Korban adalah anak-anak jalanan yang rata-rata berumur di bawah 12 tahun.

"Perbuatannya dilakukan sejak tahun 2004," kata Kadiv Humas Polri Irjen Pol Saut Usman Nasution kepada INILAH.COM, hari Minggu semalam. HFP ditangkap di Batam, 5 November 2011, pukul 18.00 WIB. HFP melanggar Pasal 27 (1) UU ITE, Pasal 82 UU Perlindungan Anak, Pasal 29 UU Pornografi & UU no 21/2007. Tertuduh saat ini ditahan di rutan Bareskrim Polri untuk proses penyidikan.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Nampaknya undang-undang jenayah yang ada tidak begitu memberi kesan. Perlu dikaji dan diganti. (IH)

IKLAN: Seluar Dalam Ajaib -Baik Untuk lelaki.
Seluar Dalam Ajaib

2 comments:

Papa Gomo said...

Tak best la Haji, takda bogel.

Anonymous said...

Betapa sedihnya makbapak papgomo ini
kerana mempunyai anak yang buruk
perangai macam binatang ini.Makbapak
dia gagal membentuk anaknya menjadi
manusia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails