Saturday, November 19, 2011

Bogel Bantah Parti Islam. Lwn PAS Dg Bogel?





KL 19 Nov 11: Lawan Parti Islam dengan berbogel? Berbogel dalam gambar di internet, walaupun sebelumnya berlaku demontrasi 'telanjang dada' wanita di beberapa negara menentang atas nama hak asasi manusia dan lain-lain.

Kini, seorang aktivis wanita dan politik berumur 20 tahun mengejutkan seluruh Mesir apabila menyiarkan gambarnya berbogel sebagai bantahan kepada kebangkitan gerakan Islam di sana. Tindakannya itu dibuat atas nama 'menentang keganasan, perkauman, seks dan hipokrasi'. Begitulah luahannya dalam blog dimana gambar tersebut disiarkan.

Tindakan tersebut berjaya menarik pengunjung seramai 1.5 juta orang sejak ia disiarkan dalam minggu ini. Tindakan Aliaa Mahdy tersebut dilihat sebagai aksi provokasi terhadap pemerintahan sementara tentera dan juga peningkatan sokongan terhadap parti Islam yang dijangkan bakal memenangi pilihan raya parlimen Mesir yang bakal menjelang.

Bayangkan kalau hal begini berlaku di Malaysia. Lawan PAS dengan brbogel? He he he! (IH/Sumber Warta Subhi & Times of Ummah)

E-Buku IH-17: Fokus Sejarah PAS 1950 Hingga Kini...
E-Buku IH-17: Fokus Sejarah PAS 1950 Hingga Kini...

3 comments:

Anonymous said...

saya suka kalau lawan pas dengan berbogel. suruh rosmah dan rohaizat buat dulu. saya sejuta rakyat malaysia akan koma, paling kurang seminggu. he..he..he

JAKA said...

presiden perkasa mulakan dulu

sebab dia yg tak suka PAS guna perkataan islam dalam nama parti.

bygkan seorg katak buncit berbogel...hari ini...

..maka esoknya jatuhlah umno dpd pemerintahan walaupun tanpa pilihanraya.

Anonymous said...

blog bunyi macam ala-ala kalifah tetapi blog penuh maksiat gambar2 yang kurang menyenangkan, tak nampak macam betul2 ikut ajaran rasulullah saw

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails