Tuesday, January 18, 2011

Majlis Blogger-Nik Aziz: Ibnu Hasyim Nafi & Cabar Buktikan Tuduhan!


KL 18 Jan 11: Weblog Ibnu Hasyim adalah antara peserta yang hadir dalam majlis ramah mesra dan dialog dengan bloggers bersama Tok Guru Nik Abdul Aziz MB Kelantan pada 15 Jan lalu di sebuah hotel dekat ini. Kami menafikan sepenuhnya tuduhan blog-blog penabur fitnah ini, terutama yang berkaitan dengan perjumpaan itu. Sila buktikan kenyataan tersebut.

Contohnya seperti yang disiarkan di bawah ini..

----------------------------------------------------------
BUKTI SAHIH - RM 2 Juta Buat Blogger Dan Facebookers PR Bagi Menyebarkan FITNAH

Monday, January 17, 2011

Para Blogger dan Facebookers Pakatan haram
Hadir menerima Imbuhan Fitnah
Dari Hussam Musa dan Nik Ajis

Malam kelmarin berlangsung nya perjumpaan para Blogger dan Facebookers Pakatan Rakyat haram bertemu dengan Wali Terompah Nik Ajis Nik Mat. Perjumpaan yang kononya di katakan bertujuan untuk mendekatkan mereka yang berjuang dalam medium Cyber Pakatan ini dengan Nik Ajis dan pemimpin pakatan Haram yang lain.

Gomo juga mempunyai wakil pada malam kelmarin dalam program berkenaan dan hasil dari maklumat yang di perolehi dari prog berkenaan sebenarnya bertujuan untuk membentuk semula kumpulan yang baru dalam menyerang Kerajaan BN terutama dalam menjatuhkan Kreability Najib Tun Razak Perdana Menteri Malaysia.

Jika anda semua masih ingat kenyataan Kickdeffela yang mengakui menerima peruntukkan RM4 Juta dari PAS melalui Hussam Musa bagi bajet mereka Pakatan haram ini menjatuhkan Kreability Tun Abdullah mantan PM. Di sini petikannya:

"Penulis blog Kickdefella berkata, beliau dedahkan terima RM4 juta untuk 'Operasi Gerak Saraf' PAS bagi menjatuhkan Pak Lah dan BN"


Hussam juga mengakui peruntukkan RM4 Juta tersebut:

Ada maklumat yang menyatakan saya membayar pada GMC RM40,000, sebenarnya saya membayar lebih daripada jumlah itu,” ujarnya lagi.

Katanya lagi, rakyat tidak perlu mempersoalkan di mana peruntukan itu diambil

Pada PRK Galas yang lalu Gomo telah memperolehi maklumat yang Hussam Musa sedang membentuk satu lagi kumpulan Pejuang Cyber yang baru bagi menggantikan Kickdeffela dan calon yang waktu itu sesuai adalah Topeng Perak.

Dan selepas PRK Galas sumber maklumat telah mengesahkan Topeng Perak telah menerima Bajet awal dari Hussam Musa sebanyak Rm 2 juta dalam membentuk pasukan baru menyerang Kerajaan BN dalam menghadapi PRU yang di lihat semakin hampir ini. Artikel Topeng Perak perolehi RM2 Juta KLIK DI SINI

Tugas tugas yang telah di persetujui malam tadi dalam menyerang dan menabur Fitnah terhadap Kerajaan BN adalah seperti berikut:

Serangan Terhadap Rosmah Mansur yang mana Blogger dan facebookers Pakatan haram di minta untuk mengeluarkan seberapa kerap isu mengenai Rosmah Mansur yang mana di reka reka bagi menghilangkan Minat rakyat terhadap Najib razak.

Facebookers akan bertindak membina fan Pages sebanyak mungkin dengan olahan tajuk yang pelbagai bagi menjatuhkan Kreability Rosmah Mansur.

Serangan terhadap 1 Malaysia akan di perhebatkan selepas ini yang mana kempen Boikot Logo 1 Malaysia akan berjalan di semua medium Cyber.

Mengaktifkan semua Label yang UMNO Rasuah, Gula habis pun salah UMNO, Beras habis UMNO dan apa sahaja yang dekat di hati rakyat mestilah di kaitkan dengan nama UMNO.

Ada beberapa isu lain yang di persetujui malam tadi dan yang paling menarik hati Gomo apabila ada usul yang telah di persetujui oleh Hussam Musa bahawa Mana mana Blogger dan Facebookers Pro BN hendaklah di serang secara bertubi tubi dan di khaskan 2 orang untuk memantau setiap Artikel yang di keluarkan oleh Blogger dan menyerang Facebook blogger berkenaan.

Game kali ini mereka menfokuskan untuk melabelkan para Blogger dan facebookers BN FITNAH. Apa sahaja yang di keluarkan oleh Blogger dan facebookers BN mestilah di tekankan dalam Komen atau apa sahaja ruang untuk melabelkan FITNAH dan tidak Betul.

Emmm Gomo sebenarnya tidak risau dengan perkembangan ini kerana sebelum ini pun dah acap kali mereka ini menyatakan macam macam pada Pro Kerajaan. Tapi bila di ajak berdebat mereka lah yang lari Lintang Pukang. He he he

Malam tadi setiap yang hadir di minta untuk mengisi Borang dan di berikan imbuhan RM500 seorang. Dan macam biasalah ada yang datang malam tadi tampa segan silu meminta keperluan asas seperti Laptop dan Broadband. Tak kurang juga yang dengan nada semangat kata nak Blackberry bagi memudahkan diirnya membalun BN dari masa ke semasa.

Semua permintaan itu di janjikan Hussam Musa untuk di selesaikan dalam masa terdekat. Ada yang pinta sebelum PRK Tenang dan ada yang mengesyorkan selepas PRK Tenang keperluan yang di minta di agih agihkan.

Hebat sekarang Topeng Perak. Emmm apa pun dia Rakan Gomo dalam dunia Peperangan Cyber ini. Kalau jumpa tu boleh lah lepas ni minta dia belanja Minum Teh..he he he masa di Galas waktu bertembung dengannya tak sempat nak POW..huhuhu.. harap kat Tenang kita lepak minum, nak POW sikit Duit Hussam Musa tu.

Apa sekalipun lihatlah di PRK Tenang ini mereka akan mengasak kita secukupnya dengan bermacam mcam Helah dan Fitnah. Dan harapan Gomo kepada semua Blogger dan Facebookers Pro BN untuk menyiapkan diri dari segenap sudut baik dari segi Isu dan juga paling penting Mental.

Biarpun kita tidak di peruntukkan dengan duit Jutaan ringgit namun perjuangan kita yang sebenarnya adalah memenangi PRU ke 13 ini. Jika ada rezeki tu Ambil jika tiada maka tidak mengapa. Janji kita Serang PAS,DAP dan PKR sampai lumat!!!

Apa apa pun buat Blogger dan Facebookers Pakatan Haram kita berjumpa di PRK Tenang!!! Timbang Darah Sukat Daging bak kata orang Kelantan!!! He he he

Psssttt.... Masyuk depa ni sekarang.....mantap....Duit BALAK dengan LADANG RAKYAT le tu.
---------------------------------------

Bahkan blog-blog Pakatan dinasihatkan oleh Tok Guru Mursyidul Am PAS, agar menulis dan menyebarkan kebaikan di mana sahaja dengan rasa tanggungjawab tinggi untuk menyampaikan Islam. Bukan seperti blog di atas ini.. Allahuaklam.

Dari weblog Ibnu Hasyim 18 Jan 11

3 comments:

Anonymous said...

salam BOs, awat hang gi layan budak akal tak sempurna tuh (retard), jangan dilayan bior depa melalak, tak yah ambil port, depa ingat blogger PR sama cam depa, type jer macukkkk...jangan dilayan, kotorkan blog ibnu hasyim jer

Hang Nadim said...

Fitnah dan rasuah adalah sebahagian dari umno dan konco2nya. Umno itu sendiri adalah rasuah dan fitnah, tak mungkin terpisah. Jika tiada rasuah dan fitnah, maka tiadalah umno.. apa nak di hairankan...

Ibnu Hasyim said...

Ok

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails