Sunday, December 06, 2009

Benarkah Chris Tucker 'Rush Hour 2' Itu Omar Regan?

HALAMAN HIBURAN
Align LeftADAKAH anda mengenali Chris Tucker di dalam filem 'Rush Hour 2?' Pelakon Hollywood ini telah meninggalkan dunia hiburannya, dan memilih namanya sebagai Omar Raegan? Kalau beliau telah mendapat hidayah dari Allah, alhamdulillah. Tetapi ada pihak yang menyangkal? Benarkah?

Tulisnya begini...

Assalamualaikum. Harap maklum. Omar Regan adalah Omar Regan. Dia bukan Chris Tucker. Dia hanya beraksi di dalam Rush Hour sebagai 'double' Chris Tucker untuk beberapa adengan. Mudah mudahan kita semua dapat membuat research dahulu sebelum menerima apa apa maklumat. Berita sebegini amat cepat tersebar kerana ia amat mengkagumkan.

Samalah seperti berita Michael Jackson memeluk agama Islam. Yusuf Islam telah membuat penjelasan yang beliau tidap pernah menghadiri upacara 'mengangkat syahadah' Michael. Dan Dawud Wharnsby Ali sendiri memaklumkan yang dia tidak pernah bertemu dengan Michael sedangkan berita (tabloid) melaporkan bahawa Dawudlah yang memujuk Michael supaya memeluk Islam. Hati hati lah bila menerima email atau berita. Alllahu A'lam

Sila layari blog
..

1..http://fenomenasyid.blogspot.com/2009/11/pelakon-hollywood-chris-tucker-kini.html (arekeyz)
2.. Hibur Hibur Sikit.. 26 -OMAR Regan Halal Comedy
3.. Lawak Muslim', Media Baru Islam. Perlukah Di Mala...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails