Thursday, May 07, 2009

Bebaskan Mat Sabu, Polis Amalkan Pendekatan Kuno..


“SEHARUSNYA Mat Sabu dibebaskan segera. Beliau langsung tidak melakukan apa-apa kesalahan ketika mana begitu ramai penjenayah lain bebas di luar sana. Mat Sabu hanya menunaikan tanggungjawab sebagai seorang pemimpin rakyat, untuk memberi reaksi sepatutnya kepada amalan tidak bertamadun BN merampas kuasa di Perak, dan hal ini juga diakui oleh Dr Mahathir Mohamad yang jelas tidak bersetuju dengan cara Najib mengambil alih pemerintahan negeri daripada Pakatan Rakyat.” Demikian tulis Saudara Ahmad Lutfi Othman dalam http://jiwapejuangkini.blogspot.com/ .

Menurut beliau lagi, jelas pihak polis yang mendapat arahan terus daripada Najib mengamalkan pendekatan kuno, yang terbukti selama ini menimbulkan amarah rakyat.

Komen Blog Ibnu Hasyim: Menahan Mat Sabu, seorang tokoh yang tidak pernah mengalah dengan perjuangan menuntut perlaksanaan demokrasi bersama Wong Chin Huat yang baru disyaki dengan gerakan ‘baju hitam’ membuktikan kejelasan kehitaman dan kegelap-gelitaan pentadbiran si hitam bernama Najib! (2MA)

1 comment:

Unknown said...

memang UMNO telah membuat perubahan... perubahan kebelakang.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails