Wednesday, November 30, 2022

'Hj Hadi sangat popular, relevan dan hero rakyat' -Komen

 


Gambar ini tersebar di media..

Komen Rakyat dalam blog ini..

7 comments:

1 Anonymous said...

Dah angkat sumpah, Anwar dan pemimpin PH dan walaun Bang Non harus matang berpolitik, Jangan kaitkan Agong dalam persoalan politik..!! Bodo punya walaun..!!

Satu satu nya pemimpin malaysia yg dilantik jadi PM terhegeh hegeh minta diampunkan apabila mahkamah sudah jatuhkan hukum dan kesalahan jika selama ini diri nya kunun bersih suci dan tidak rasa bersalah..!! Kalau rasa tak bersalah tak perlu minta ampun..!!

Sikap gelojoh gelabah cemas dan panik pemimpin PH kini menjadikan Tuan Guru Hj Hadi sangat popular, relevan dan hero rakyat.

2 Anonymous said...

Hari ini ke Putarjaya.. esok minyok turun.... klau ikut budaya ore Jepun esok klu tak turun minyok.. pemimpin Jepun dah letak jawatan dah

Kat Malaysia aje budaya terkinja kinja yang jadi ikut ikutann

alahaiii

3 Anonymous said...

Belum lagi tertubuh Kerajaan Perpaduan, Dong Zong dengan gelojoh terus mendesak pengiktirafan Sijil Peperiksaan Bersepadu (UEC) dan mahu pembiayaan kekal kepada sekolah pendidikan Cina yang membelakangkan bahasa kebangsaan.

Justeru, timbul persoalan sama ada kerajaan pimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim mahu berkompromi dengan pihak yang menolak Akta Pendidikan negara, sistem pendidikan kebangsaan serta menambah kecelaruan yang sedia ada.

4 Anonymous said...

"No Anwar No DAP" Pengundi Melayu yang ditipu UMNO akan terjemahkan di Padang Serai.

Jika Perikatan Nasional menang besar dan merampas kerusi Padang Serai daripada Pakatan Harapan, maka sah bahawa pengundi Melayu-Islam menolak gandingan BN-PH dan kepimpinan Zahid sebagai presiden UMNO”

Satu Malaysia sedia maklum, bahawa Datuk Seri Dr Amhamd Zahid Hamidi memperdaya ahli-ahli parlimen Barisan Nasional untuk menyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim. Satu satu nya pemimpin dilantik jadi PM tapi yang terhegeh hegeh minta diampunkan jika selama ini diri nya tidak rasa bersalah..!!

Setelah Zahid konon nya meyakinkan ahli-ahli parlimen BN untuk kekal sebagai pembangkang “tanpa menyokong mana-mana calon Perdana Menteri.”

Penipuan Zahid menjurus kepada desakan demi desakan agar beliau melepaskan jawatan sebagai pengerusi BN dan presiden UMNO.

Pengundi Melayu-Islam harus guna PRK (Parlimen) Padang Serai sebagai referendum tolak UMNO dan Zahid bersama gandingan UMNO-DAP. Cukup cukup lah Melayu UMNO ditipu..!!

5 Anonymous said...

Kalah atau menang, parti yg bersih tetap jadi pilihan.

6 Anonymous said...

Puak kris x payah nak nilai pas. Parti yg khianati akar umbi x layak beri penilaian. Betulkan kencing tu dulu.

7 Anonymous said...

Piala Dunia FIFA 2022 yang sedang berlangsung di Qatar.

Qatar "Say No To LGBT..."

P
astinya ramai yang mempunyai pasukan pilihan pada Piala Dunia kali ini seperti Brazil, Argentina, Jerman, England, Belanda dan lain-lain lagi serta tidak melepaskan peluang untuk menonton siaran langsung di kaca televisyen walaupun ianya ditayangkan pada lewat malam.


Peraturan yang dikuatkuasakan seperti tidak dibenarkan kapten pasukan memakai lilitan lengan yang mempunyai logo LGBTQ “OneLove“, tidak dibenarkan mengibar bendera serta memakai baju dan seumpamanya yang mempamerkan “Pride Flag” atau “Rainbow Flag“ (corak bendera LGBTQ) termasuk tidak dibenarkan penjualan minuman beralkohol di stadium-stadium.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails