Wednesday, April 20, 2022

By Hook or by crook S'pore must take control of M'sia - Lee Kwan Yew

 

Lee Kuan Yew's Legacy for China-Singapore Relations – The Diplomat

Komen Rakyat dalam blog ini..

1 comment: Anonymous said...


Musuh di pintu pagar : Dengan Hook atau dengan Penyangak Singapura mesti mengawal Malaysia melalui proksi kita (DAP dan hamba), jika tidak Singapura tidak boleh bertahan - Lee Kwan Yew
Pengukuhan DAP bukan di Malaysia tetapi kekuatan sokongan DAP oleh abangnya di Singapore@PAP.


Walaupun Singapura akan menggunakan saraf beracun dan memasang proksi mereka, 'barua' dan 'talibarut' untuk menyusahkan Malaysia, Singapura bermaksud sedang membina sistem keselamatan untuk dirinya sendiri. Ketahanan tentera yang disediakan oleh Israel untuk Singapura.

Apa sahaja peralatan ketenteraan yang digunakan oleh Israel di negara Arab atau negara jirannya, bahan ujian itu akan diserahkan kepada Singapura.

Sekarang tahu bahawa parti politik tertentu di Malaysia digunakan untuk mencapai aspirasi Singapura. Sementara menunggu kejayaan mencapai matlamat tersebut, pelbagai kaedah sedang digunakan oleh warga Singapura untuk menghuru-harakan negara esp Malaysia dan Indonesia juga..

Lee Kwan Yew berkata 'Masalah Malaysia adalah kesejahteraan mereka untuk Singapura.'

Sebaik sahaja doa kemenangan Pakatan Rakyat melalui Parti DAP, PKR, Bersatu@PejWang dibuat oleh Bani Israel di Baitulmaqdis, maka secara rasminya perjuangan Pakatan Harapan melalui Pakatan Rakyat direstui Israel.

https://www.youtube.com/watch?v=qdQ2dARecE0

Dalam video ini anda boleh melihat mereka berdoa dengan latar belakang logo "Arc of Covenant". Mereka berdoa kepada Elohim untuk kemenangan Pakatan Rakyat untuk mencapai aspirasi kerajaan baru yang tunduk kepada Illuminati.

Kejahilan pemimpin Melayu Islam dalam Pakatan berharap selama 22 bulan menentang Freemason, Illuminati dan gerakan bawah tanah Zionis akan membawa umat Islam menjadi hamba mereka.

Keinginan untuk menawan Malaysia masih wujud jika Singapura mahu terus wujud Kepadatan penduduk dan pertambahan penduduk menyebabkan ia tidak selesa pada masa hadapan.

Sekarang ketahui bahawa parti politik dan pemimpin tertentu di Malaysia digunakan untuk mencapai aspirasi Singapura.

Adakah Israel telah mengenal pasti puak yang hilang kerana bilangan asal puak bani Israel yang menyeberangi Laut Merah ialah 12, dan setelah dikira hanya menemui nombor 11 dan puak yang hilang itu akan membawa kebenaran?

Hanya Singapura yang menjadi 'duri dalam daging' perhubungan antara di negara ini. Singapura tidak membantu orang Malayu Singapura. Tidak ada satu pun orang Malayu di Singapura dalam kelas bilionair.

Adakah ia bermakna semua orang Melayu Singapura adalah bodoh dan bodoh di Singapura. Adakah ini bermakna semua Melayu Singapura adalah bodoh membuat perniagaan.!? Lee Kwan Yew tidak suka Melayu Singapura menjadi bilionair di buminya. Lee Kwan Yew bukan Melayu Singapura kaya dan dia tidak percaya Melayu Singapura. tempoh.!

Apakah Singapura sama besar jika dibandingkan dengan Pulau Lombok atau Langkawi. Jika Malaysia dan Indonesia mengukuhkan dan mengukuhkan hubungan ekonomi antara kedua-dua negara. Singapura hanya bertitik merah di atlas dunia. Singapura menjadi tiada..!!

Kini Petronas Carigali datang melabur dalam petrokimia ke Indonesia dan CSR Petronas Carigali Indonesia membuka luas mata penduduk tempatan di Indonesia semasa pandemik Covid 19.

By Hook or by crook Malaysia mesti dicengkam oleh proksi beliau (adik DAP) dan oleh 'barua Melayu' beliau untuk survival Singapura.

20 April 2022 pada 7:42 PG

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Saranan penyelesaian, sila lihat..

-Rujukan

3 comments:

Anonymous said...

LAMA DAH. NI PUN KAMI SOKONG, ASALKAN BOS KAMI DAPAT JADI PM. PENGKHIANAT!!

Anonymous said...

PRU 15 Enemy At The Gate : 48 Tahun Baru Allah Tunjukan. Jika Singapura Masih dalam Malaysia.

Berapa kah kerusi Parlimen di Singapura? 80 lebih.. Jika Tunku tidak membuat Singapura keluar dari Malaysia apa akan jadi kepada negara?

Setelah hampir 48 tahun baru kita sedar jika Singapura masih berada di dalam Malaysia kerusi parlimen PAP membawa jumlah 80 lebih akan di campur dengan DAP maka orang cina DAP tidak perlu menagih undi kaum lain.

Dalam kes 1 MDB ada kah Cina DAP mengutuk keras apa yang Jho Low lakukan.!? Mungkin dalam hati mereka mengangkat Jho Low sebagai pejuang pula kerana berjaya meruntuhkan kerajaan BN diterajui UMNO. Masih mau percayakan lagikah mata sepet ini dalam semua urusan kerajaan..!?

Ketika Tunku membiar kan Singapura keluar dari Malaysia, UMNO mendapat kutukan dan cerca dari rakyat yang politik nya cenderung kepada pembangkang. Nah sekarang kita mendapat jawapan dari apa yang tangan Tunku lakukan.

Kini Singapura sedang mencari jalan untuk masuk kembali melalui DAP dan barua nya. Kembali bukan sebagai kawan tetapi sebagai Tuan.

Laluan sedang luas di buka oleh kuncu nya dari dalam yang sebangsa dengan nya, tetapi amat pelik bukan sahaja kuncu sebangsa kiasu nya sahaja yang membantu. Melayu penyokong liberal ,syiah , LGBG dan plural dan melayu mudah lupa yang suka suka hati buat U turn pun tumpang sekaki jadi baruanya.

Terhegeh hegeh sama ada lah orang yang tak malu dulu dikenali ultra Melayu dengan muka tebal suka u turn tiap hari tiada pendirian yang konsistant.

Malah ada terhegeh hegeh muka tak malu Melayu libral dan plural LGBT yang bertuankan DAP menunggu tuan besar dari Singapura mencatur pengabungan Malaysia + Singapura.

Next PRU 15 pastikan Melayu@DAP sokong liberal dan plural ini melingkup dikuburkan bersama Melayu mudah lupa adu domba fitnah jijik.

Next PRU 15 bila mereka tewas kali ini Melayu perlu membuang politik fitnah , surat surat SD yang meloyakan dan menuju politik matang bukan adu domba fitnah jijik.

Melayu perlu faham isu dan bijak menguasai sesuatu isu dari dimanipulasi oleh kaum Cina DAP@PAP Singapura dah kartel kartel barua tunggangan mereka.

Jauhi politik fitnah jijik, kuasai dan fahami isu isu semasa dari disabotaj dan adu domba barua tunggangan DAP@PAP

Anonymous said...

Bila hampir Pru mulalah main isu perkauman,menakut nakutkan kaum melayu
Kalau perhati pemimpin bani melayu itulah juara memalukan negara buka kawasan baru jual semua hartanah pada kaum lain

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails