Monday, February 14, 2022

Mengapa takut Najib? DAP Meroyan...

 

Komen Rakyat dalam blog ini..

1 comment:

Anonymous said...

Kenapa pihak lawan takut sangat dengan Bossku.!?

Selagi tiada saksi nyata yang mengesahkan bahawa ada arahan bertulis dari Bossku mahupun ada saksi mata mendengar bahawa sememangnya Bossku sendiri yang melafas dengan kata "mengarah" sendiri semua isu"tuduhan salahlaku"keatasnya, selagi itulah tuduhan ini "banyak kesamaran" yang perlu diungkai.

Musuh politik Bossku berusaha bermati matian untuk meguburkan karier politik Bossku dengan memenjarakan beliau walau dengan apa cara sekali pun tetapi ketentuan perjalanan seorang bukan ditangan manusia tetapi Yang Hak adalah penentunya.

Formula untuk mana mana ahli ahli politik yang nak jadi pemimpin dikenali dan pen'anal'isis politik seperti Abu Zarin Jessy Gaygay mahu jadi popular mesti belasah Bossku habis habisan..!!

Panjang usia juga bukan bererti keberkatan dan umur singkat juga bukan tanda keberokahan". Dendam kesumat sememangnya tidak dapat dikawal. Kemungkinan kerana "hajat" tidak dipenuhi maka "dendam kesumat' telah terpahat dihati tanpa sempadan.

DAP dan Lim Kit Siang sudah MEROYAN!! kerana kehilangan 4 kerusi DUN pada PRN Melaka dan Sarawak manakala rakan sekutu nya PKR hilang semua kerusi yang pernah dimiliki pada PRU 14. Adakah kemeruduman Pakatan Harapan ini kerana "aura magic Bossku" atau PH hilang kredabiliti atau fitnah yang ditabur pada PRU14 sudah tak laku lagi??? Ohh jamgan kita lupa karma sumpah laknat bossku..!!

Nampaknya DAP dan Lim Kit Siang tidak dapat menerima kekalahan ini dan menjadikan Bossku sebagai sasaran untuk melegakan hatinya sendiri.

Mahathir sanggup melakukan apa saja demi memuaskan "Hawa nafsu syaitan"nya walau dengan apa cara sekalipun, janji hati puas.

Seperkara yang perlu kita fikir , kenapa negara kita dimakmurkan dengan limpahan ekonomi sepanjang 9 tahun berperdana Menteri kan Najib@Bossku

Kita mendengar ada manusia yang suka meratib setiap hari akan kesalahan orang yang telah terdakwa dimahkamah tetapi tidak bagi batang tubuh Mahathir, meratib Bossku setiap hari atau setiap ada kesempatan terhidang mungkin meningkatkan kecerdasan otak nya..!!

Mungkin meratip kes Bossku telah menjadi amalan seharian Mahathir demi untuk mendapat perhatian dari orang lain.

Bossku bukanlah calon yang bertanding di Johor tetapi kerana "aura" Bossku yang sememangnya disenangi olih semua lapisan masyarakat.

Ketakutan pihak lawan terhadap Bossku amat ketara sehinggakan kehadiran Bossku diseluruh pelusuk Negeri, semua cerita dan pergerakkanya mahu difitnah seadanya.

Adakah Mahathir juga sudah mula gempar hati dengan "aura Bossku" yang telah diterima masyarakat kebelakangan ini ?

PRN Johor akan bermula minggu ini tapi kenapa pihak lawan gelabah dan takut sangat dengan nama Bossku ni haah..!?

1 comment:

Anonymous said...

Takut jib sbb dia ada banyak luit.

Itu Melayu blh jadi bodo kelana luit.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails