Friday, July 23, 2021

Lagi, Dadah-Arak Punya Hal.. Isteri curang..

 

Dadah jenis heroin, syabu dan pil Eramin 5 dengan dianggarkan bernilai RM6,000,yang dirampas dari kedua-dua suspek.

Dadah termasuk kategori 'arak' adalah punca kejahatan, kencing syaitan.

Terpisah dengan suami akibat PKP, isteri curang dicekup edar dadah bersama kekasih

PETALING JAYA: Seorang wanita yang sudah lama terpisah dengan suaminya akibat pelaksanaan perintah kawalan pergerakan bukan sahaja bertindak curang, malah mengedar dadah bersama kekasihnya.

Kecurangan ibu beranak dua berusia 30 tahun itu terbongkar apabila dia diberkas bersama kekasih berumur 32 tahun di sebuah rumah di Kuala Sungai Baru, Melaka, jam 11.10 malam tadi.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) Melaka, Zulkiflee Rashid berkata, ketika serbuan, polis menemui lapan paket lutsinar mengandungi dadah bersama suspek.

“Kesemua peket dipercayai berisi dadah jenis heroin seberat 89.18g itu ditemui di dalam salah sebuah bilik di rumah suspek lelaki.

“Pasukan polis turut menemui tujuh peket plastik syabu seberat 12.15g, enam biji pil Eramin 5 dengan anggaran keseluruhan bernilai RM6,000,” katanya menurut laporan Kosmo.

Suspek wanita yang juga ibu dua anak berusia berusia 30 tahun dan kekasihnya berumur 32 tahun ditahan di sebuah rumah di Kuala Sungai Baru, Melaka, jam 11.10 malam tadi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails