Tuesday, December 03, 2019

Expo Tatu 1/2 Bogel. Apa Lagi Di Bawah PH, M'sia Kepala Bapak Penghancur?


HALAMAN HIBURAN


VIRAL foto di media sosial ini, menyaksikan beberapa individu tampil berkeadaan separuh bogel dalam acara Malaysia Tatoo Expo 2019. 
Rata-rata tidak bersetuju dengan penganjuran acara sedemikian yang bertentangan dengan agama dan nilai moral masyarakat di Malaysia.
Lebih menimbulkan kemarahan lagi apabila netizen mendapati acara itu mendapat sokongan dari kerajaan melalui Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya (MOTAC).

Penyertaan lebih 40 buah negara.

Difahamkan acara yang berlangsung di Kuala Lumpur Convention Centre ini mendapat sokongan dari Kementerian Pelancongan, Seni dan Budaya (MOTAC) setelah viral pada poster di acara tersebut. 

Acara ini turut menampilkan lebih 60 artis tatoo dari 40 buah negara termasuk Australia Hongkong Indonesia, Thailand, India dan banyak lagi.

M'sia Jadi Kepala Bapak Penghancur?





Rata-rata netizen meluahkan kekesalan terhadap sistem pentadbiran politik Malaysia yang kurang memantau isu sebegini. Malah, mereka turut menyifatkan Malaysia yang berstatus sebagai negara umat Islam semakin musnah disebabkan penganjuran acara separuh bogel sedemikian.

Malaysia Tatoo EXPO Langgar Budaya Malaysia.
DEWAN Muslimat PAS  Malaysia menyelar penganjur Program Malaysia Tatoo Expo 2019, yang pertama kalinya diadakan di Semenanjung Malaysia yang telah berlangsung di KLCC mulai 29 November hingga 1 Disember 2019. Expo seperti ini pernah diadakan di tahun-tahun lalu tetapi berlangsung di Negeri Sabah . 

Budaya bertatoo adalah berlawan arus dengan nilai ketimuran dan melanggar tata susila budaya Malaysia selayaknya tidak dijadikan acara atau dijadikan normalisasi dalam kehidupan masyarakat Malaysia. 

Biarpun, kita menghormati kepelbagaian amalan dan budaya  masyarakat pelbagai bangsa dan agama,tetapi apabila  Kementerian Pelancongan di bawah pentadbiran Kerajaan Malaysia  turut memberikan sokongan kepada aktiviti seperti ini amatlah mendukacitakan. 

Pertunjukan separa bogel yang dipenuhi dengan tatoo di sebuah  Expo yang disertai oleh pelbagai peringkat pengunjung tidaklah layak menjadi nilai norma rakyat Malaysia yang menjunjung prinsip kesopanan dan kesusilaan dalam Rukun Negara kita. 

Kementerian yang berkaitan mestilah membuat siasatan segera dan mengumumkan laporannya kepada awam bagaimana program seperti itu boleh mendapat sokongan dari Kementeriannya. 

YB SENATOR USTAZAH NURIDAH MOHD SALLEH, 
Ketua Dewan Muslimat  PAS Malaysia, 
2 Disember 2019 – HARAKAHDAILY 2/12/2019

Hibur Hibur Sikit.
    1. KANCING SUASA- R AZMI

      • 4 years ago
      • 85,076 views


  1. Nona Singapura - R.Azmi

    • 5 years ago
    • 269,894 views
    Nikmatilah lagu hit klasik Melayu.

5 comments:

Anonymous said...

Tg Piai aku target majority 10K rupe rupenya 15K di Kimanis majority BN insyallah lebih 5K.... majority Cina yg swing pada BN, Melayu dah mula berubah dan faktor sabotaj sesama kawan dalam PH .... tungguuuu..!!

Isu MP makan gaji buta dan klaim elaun sebagai MP tak tahan sejuk, keletihan pembangkang suka buat kecoh dah cukup untuk menang majority lebih dari 5K...

Blom lagi skandal rasuah Menteri Pertanian 1.4 billion EXPO Tatoo dll ... awwwwuuuww bole kau tim majority 5K

#bmf

Anonymous said...

anon 8:48
tolong report polis sebab ko kata ada skandal 1.4billion
jangan hanya main tuduh saja, yg ko sokong ajib skandal berbilion2 dan kes dibicara di mahkamah menunjukkan ko "berat sebelah"
anon 8:48 ---- aku akan repot ko kata ada skandal, biar SKMM cari siapa ko !
walaupun ko pakai anonymous, kau ada IP address.
lain kali jangan suka memfitnah!

Anonymous said...

December 3, 2019 at 9:24 AM
Sudah main politk ugut.. Heeeeeee

Anonymous said...

Inilah akibatnya apabila pengundi tidak cerdik mengundi pemimpin kafir harbi DA-Pigs
dan pemimpin liberal yang konon letih dan tak tahan sejuk untuk memerintah negara. Akhirnya rakyat di kencing oleh Pakatan Hancing.

Anonymous said...

PH BODOH PILIH KAFIR DAP
PAS SAMA PILIH PEMIMPIN YG SANGAT ZUHUD DGN BERBELANJA JUTA2 DAN KENDERAAN BERBELAS2 BIJI
JAHAT ORG NAMPAK JAHAT RAKAN TAAWUN SEMBUNYIKAN.....ADIL SUNGGUH PUIII

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails