Saturday, December 07, 2019

Rogol, Tembak! Barangkali Sama Spesis Dengan ADUN DAP Perak Kot..


Empat suspek rogol dan bunuh doktor haiwan ditembak mati


NEW DELHI: Polis menembak mati empat lelaki disyaki merogol dan membunuh seorang wanita berusia 27 tahun yang mencetuskan kemarahan seluruh negara.
Seorang pegawai kanan polis memberitahu, kesemua lelaki berkenaan terbunuh apabila cuba melarikan diri ketika dibawa ke lokasi jenayah pada waktu tengah malam di selatan bandar Hyderabad.
“Mereka terbunuh ditembak pihak polis ketika cuba merampas senjata milik pengawal keselamatan.
“Kami menghubungi ambulans namun mereka meninggal dunia sebelum sempat dirawat,” kata Timbalan Komisioner Hyderabad, Prakash Reddy.
Kesemua suspek ditahan minggu lalu atas tuduhan merogol, membunuh dan membakar mayat seorang doktor haiwan yang meletakkan skuter miliknya di sebuah lebuh raya, 27 November lalu.
Polis berkata, mereka bertindak memancitkan tayar skuter mangsa dan mengumpan wanita itu ke tempat meletak lori dengan janji akan membaik pulih motosikal berkenaan.
Mangsa malangnya dirogol dan dibunuh, sebelum mayatnya dibakar di bawah sebuah jambatan yang agak tersorok.
Kejadian berkenaan mencetuskan kemarahan ramai serta meraih perhatian antarabangsa, khususnya selepas kejadian rogol dan bunuh membabitkan seorang penuntut di dalam bas di New Delhi pada 2012. - AFP
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kalau ternyata ADUN DAP Perak itu itu salah merogol pembantu rumahnya, wajarkah dia dihukum tembak?

Sila lihat..
E-Buku IH-64: Rogol Di India

E-Buku IH-64: Rogol Di India

7 comments:

Anonymous said...

kes zina YB PAS pahang cam na pulak?

Anonymous said...

Buktikan wahai kacang merah jilat juboq g/eng..

Anonymous said...

Aduh hai. Yb pas pun zina juga. Tapi kalau dari mulut munafiq kena siasat kebenarannya. Tak perlu percaya pun. Mursyid mereka iaitu pkr pun terlibat dengan semburit. Kes rogol dap pun masih dalam dakwaan.

Anonymous said...

Betui. Tiada kekuatan langsung dakwaan anak didik semburit. Kalau nak selamat dunia akhirat, eloklah jauhkan diri dari team semburit. Biarlah pkr dan pan berasa megah bergelumang dengan dap. Dap pun kemaruk seks juga.

Anonymous said...

Buktikan.

Anonymous said...

Mana keputusan mahkamah? Buktikan

Anonymous said...

Dap dengan zionist cuma beza warna kulit dan lokasi habitat. Tapi dari segi nilai kemanusiaan sama jer. Sama ganas dan tidak tahu menghormati orang lain. Spesis ini termasuk dalam golongan yang totally Allah sesatkan mereka.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails