Friday, February 08, 2019

Sarawak Report: 'Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..'



Kes Sarawak Report: Servis bertukar tangan  -Minda Rakyat.
Strategi penarikan saman oleh Hj. Hadi yg mulanya dianggap sebagai bola tanggung oleh musuh² kini nampaknya dah jadi servis bertukar tangan memihak PAS plak..

1. Selain dari PAS dapat mengelak drpd kos yg amat tinggi jika perbicaraan diteruskan di London..PAS berjaya 'membawa balik' kes ini ke Malaysia utk diteruskan oleh SPRM..

2. Jika siasatan SPRM ni nnt hingga membawa ke perbicaraan mahkamah..maka kos yg PAS hadapi tidaklah seperti di london..

3. Jika sampailah ke mahkamah kes ni nnt dan jika editor SR terpaksa dipanggil memberi keterangan..korang rasa sapa yg akan tanggung kosnya tu? 

Ini kebijakan barisan peguam Hj. Hadi..dari PAS merugikan duit jamaah 'berperang' di gelanggang orang yg berkos tinggi..maka mereka memindahkan 'peperangan' tu ke gelanggang sendiri..dan tidak lupa juga meminimakan kos guaman. 

Jadi yg acah² ahli PAS yg goyang dan bongok tak dapat baca langkah politik Hj. Hadi ni elok pi beratur isi borang DAP je..buat semak jemaah je korg ni..koh..koh..koh..

CnP...

MR :  Orang yang beriman diajar untuk taat kepada pemimpin Islam yang beriman selagi tidak bercanggah dengan al Quran dan Sunah. Tapi ada yang tak faham tentang ajaran Allah s.w.t. ini 


MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

4 comments:

trowluck said...

Pusing2, pusing2, pusing2

mad said...

spin jangan tak spin wakaka

Anonymous said...

Torbaik Pas. Bila tengok hancing2 emo dengan strategi Pas ni apa tandanya? Tengah risau ler tu hihihi...orang kalau tak buat salah dia relek je

Unknown said...

Allah membantu pejuang agama..drp fitnah puak2 kafir Dan munafik.. takbirrrr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails