Sunday, February 03, 2019

Sarawak Report. Ini Jawapan Kepada Mereka Yang Masih Bahlol..


Kes Sarawak Report Settle Luar Mahkamah: Malu Apa Bossku? -Minda Rakyat.

Dua round, SR kecundang dalam kes saman di London, masih ada yang kurang malu claim PAS lost the fight?
SR lost Interlocutory tanpa sebarang basis yang diterima mahkamah 5-0, which means asas tuduhannya tidak berasas. Masih ada yang kurang malu claim PAS lost the fight?

Rafizi, King segala bukti yang konon sembang ada bukti bertahun2 pemimpin PAS terima duit 1mdb, akhirnya dedah Nasharudin Mat Isa pemimpin PAS tu. What? Wak Nasha pemimpin PAS? Masih ada yang kurang malu claim PAS lost the fight?

Husam, yang konon pernah lihat dengan kedua bijik matanya bukti PAS terima duit UMNO, tak nampak kelibatnya dalam pembuktian di London. Jangan kata dia, Jin dia pun kita tak nampak. Masih ada yang kurang malu claim PAS lost the fight?

Almost 3 juta dah dibelanjakan sehingga ke tahap ini, 6 juta kos menanti, dan berjuta lagi bakal bertambah kalau mereka (SR) drag the case, dengan gantirugi yang sangat rendah buat masa ini, bakal menarik PAS kepada bebanan kewangan yang lebih tinggi. Malah kalau berlarutan hingga PRU15, adakah kita dapat menyediakan kewangan kelak? Any other option thats better dari settle luar mahkamah?

Masih buta atau tidur untuk lihat walaupun 2 negeri diperintah oleh PAS, satu sen kos saman ini tidak dijarah dari kantung negeri. Semuanya dari usaha ahli sendiri? Kenapa pening sembang orang sana? Ada mereka derma untuk cari kebenaran?


CUBA BERTANYA KEPADA MEREKA DI SANA. Kalau disini anda tuduh terima 90 juta TANPA SEBARANG BUKTI sehingga kini, bagaimana dengan dana yang diperolehi PH dari International Republican Institute dalam PRU14? 

Tidak perlu bersusah pembuktian kerana Presiden IRI Daniel Twining sendiri mengaku bekerjasama dengan PH selama 15 tahun dengan dana dari National Endowment for Democracy (NED) yang berkait dengan Agensi Perisikan Pusat (CIA). Ni tak payah siasat, dia mengaku sendiri. Masih ada yang kurang malu claim PAS terima dedak?

Tanya DAP mengapa mereka tak berani saman Razali Abdul Rahman, bekas orang kanan Lim Guan Eng bila dituduh mendapat dana dari CIA dan Israel? Bertahun dah kita menunggu. Masih ada yang kurang malu claim PAS terima dedak?

Kepada penyokong PAS
#maluapabossku
Kepada yang disana
#buktimanabossku
#malusikitlabossku
MR :  Mereka menggunaka segenap media untuk serang PAS demi untuk merosakkan imej PAS, malangnya ada yang buta, bisu dan tuli menjadi lidah 'syaitan' dalam isu ini. 


MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com


Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Kes Sarawak Report Settle Luar Mahkamah, Ini jawapan kepada mereka yang masih bahlol...

7 comments:

Ibnu Hasyim said...

PERHATIAN:
Kalau kepada pengomen-pengomen 'kacang merah' anti Islam, kita tak layan. Kerana,
1.tiada hujah atau hujah bodoh
2.memperkata soal Islam dalam suasana tak faham Islam.
3.menghina Islam mungkin dari penulis upahan yang ditugaskan untuk menyerang Islam (Red Army) samada dari yang mengaku Islam atau bukan Islam.
4.penulisan penuh emosiaonal
5.lucah, mencarut dan biadab.
-Dari Editor.

Anonymous said...

Oi cing 12.19

Bahan bukti utk kes semua mahkamah tolak 5-0.

Tapi bau hancing ph tak payah di buktikan pun, satu Malaysia dapat bau

Anonymous said...

Rab 12.19 ni cuma komen aja dia bukan tahu apa pun jenis makan dedak cap domoi

Anonymous said...

Raja kumbang dah kecundang ternyata itu fitnah biarpun tetap tersiar tapi dah lapuk rakyat malaysia dah tahu kebenaran. Tugas kita untuk bersatu demi islam lebih utama dan biar rba raja kumbang terus berfitnah kerana itu amalan rba.

Anonymous said...

They're rbb not rba. Army have guts but these rbb are nuts

Anonymous said...

Mereka menggunaka segenap media untuk serang PAS demi untuk merosakkan imej PAS, malangnya ada yang buta, bisu dan tuli menjadi lidah 'syaitan' dalam isu ini.

kapada yg munafik dan jumud tak mahu orang islam guna nama islam ..boleh u all tukar nama kpd non islam..lee geug eeg ko lookit siang ko nak sgt buang nama islam kan..

org islam mesti dan wajib guna nama islam pakai undang2 islam cakap cara islam pakai cara islam hidup cara islam kalau malu guna islam nak jdi apa?? ikut kafir atau org munafik..shot story say no to PhDap the uncle lim n son cpany anak beranak lee kn yuu and leeshioo long spore pap aka dap..

halo malayou stop makan makanan syubahah banyak makan air tangan non muslim ramai yg jdi..pelik kebelangan ni..

Anonymous said...

Anon 2.43

Mereka ni bukan Melayu. Sy pernah test dulu. Masa depa pung pang pung pang saya layan seolah olah mereka ni Melayu. Tapi bila saya sebut kita kena perjuang Tanah Melayu dan hayati sejarah tanahair kita. All in sudden black out! sonyap terus! Nak hentam saya dia tak boleh sebab saya layan dia seolah olah sekapal dgn dia.

Normally kalau penyokong ph pun jika Melayu, depa 100% akan sokong jika kita sebut sejarah Tanah Melayu. Sbb itu saya tak kisah kalau mereka ni digelar rbb (red bean babi) since then. Kulup tak sedar diri yang naik tocang kat TANAH MELAYU.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails