Wednesday, February 20, 2019

Apa isu kalau Pas, UMNO, Bersatu Bekerjasama? -Nik Abduh

Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz

KUALA LUMPUR – ” Kalau Pas, UMNO dan Bersatu bekerja sama, apa isu?,” soal Nik Mohamed Abduh Nik Abdul Aziz.
Ahli Parlimen Bachok itu meminta Pas bergerak kerana ia bertujuan untuk halang Pas.
“Ia isu kedaulatan Islam,” katanyanya dalam hantaran di Facebook.
Baru-baru ini kecoh tentang surat perakuan bertulis berbentuk contoh yang diserahkan Pas kepada Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad.
Bagaimanapun, Setiausaha Pas, Datuk Takiyuddin Hasaan mengesahkan ia adalah untuk menyatakan sokongan terhadap kepemimpinan Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) jika berlaku pengkhianatan daripada mana-mana parti komponen Pakatan Harapan (PH).
Sokongan itu dinyatakan selepas Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menghidu sesuatu yang tidak kena dalam PH. – MalaysiaGazette

12 comments:

Anonymous said...

Butir-butir tahi abang besar kafir habrbi biaDAP sedang menfitnah dan memburuk-burukkan ulama Islam dan parti Islam yang berjuang membela Islam dan hak umat Islam kerana perjuangan Islam bertentangan dengan matlamat perjuangan abang besar biaDAP yang memperjuangkan kesesatan dan kemungkaran seperti festival arak.

Kita nak tanya butir-butir tahi biaDAP ini mana semua janji dalam manifesto pakatan liberal-kafir harbi? Mengapa butir-butir tahi biaDAP dan pemimpin mereka suka kencing rakyat sehingga hancing seluruh negara ?

Inilah sifat puak munafiqun dan tentera kacang merah kafir yang suka menyondol dedak cap roket !!!!!!

Anonymous said...

Kesian geng2 babi dapigs aka rba...

U can say whatever u want, u pigs!!!!!

Bottom line pas will unite with umno n bersatu to get rid of dapigs

U wanna be racist? Go ahead u pigs!!!!

Anonymous said...

Tak akan ada lagi sekolah jenis2 ni. Cuma sekolah kebangsaan sahaja. Nak jadi warganegara malaysia wajib pas bahasa malaysia. Kovil2 haram bawah pokok tepi jalan akan jadi sejarah. You dont like it? Get the FUCK out and go back to wherever the hell you came from. Pendatang tak sedar diri. Sampai sudah masa kita ambil balik hai kita. Pendatang takde hak. Never had never will. Pergi mampus semua pendatang tak sedar diri. Minoriti buat cara minoriti, duduk diam2. Bagi betis nak peha, dah bagi peha nak burit pulak. Fuck you pendatang!!! May 13? Thats nothing compared to what will happen. Racist? Against the minoriti tak sedar diri? ABSOLUTELY!!!!

Anonymous said...

Apa isu jika umno pas gabung? Pastilah ada isu...

Bila gabung melayu akan jadi kuat. Bila melayu kuat rugilah melayu. Dap tak mahu melayu rugi dan kesian pada melayu, jadi janganlah bergabung.

Tengok cina sekarang amat lemah bila kaumnya bersikap racist bersatu pilih dap. Jadi melayu kena teruskan berpecah agar terus kuat seperti sekarang, jangan jadi racist macam cina yang sudah amat lemah.

Anonymous said...

Wahai orang-orang yang beriman, jadilah kamu orang yang benar-benar penegak keadilan, menjadi saksi karena Allah biar pun terhadap dirimu sendiri atau ibu bapa dan kaum kerabatmu. Jika ia kaya atau pun miskin, maka Allah lebih tahu kemaslahatannya. Maka janganlah kamu mengikuti hawa nafsu karena ingin menyimpang dari kebenaran. Dan jika kamu memutar balikkan (kata-kata) atau enggan menjadi saksi, maka sesungguhnya Allah adalah Maha Mengetahui segala apa yang kamu kerjakan.

pejuang2 islam jangan lupa perintah Allah ni
wajib bukan sunat
tak takut kah dosa besar ni

ada paham ka?????

Anonymous said...

Betul tu 9.39. Melayu liberal ni dah melampau sekarang ni. Bila Islam dihina habis semua zip mulut. Yang mereka akan bising bila kaum2 sekutu lgbt mereka di kritik.

Dosa2 kecil pun mereka ni tak kenal, inikan pula dosa2 besar. Kepercayaan lebih kepada nikmat2 dunia.

Anonymous said...

apsal tulis HALANG PAS bukan ke HALANG DAP.....masin mulut tuan ibnu hashim HAHAHAHHAA

Anonymous said...

hahaha racist dan extremist agama berhujah?minority?bukankah islam bermula dari minority?tetapi tersebar almost 1/3 dunia..kenapa sebab PERTOLONGAN ALLAH SWT..mereka guna CARIER yg allah ber pada para abiya'2 iaitu usaha agama DAKWAH kalimah laillahaillalah..bukan guna CARRIER POLITIK DUNIA yg berubah2 tiada janji allah. BUKTI nya disini,yg kononya nak bawa islam,tetapi bawa KEBENCIAN pada umat,mereka terlupa HIDAYAH/TAUFIK ALLAH yg kurniakan..senjata umat muhammad adalah DOA,Bukan majority mp/dun,majority penduduk,harta berbillion-billion,BENCI-MEMBENCI...ALLAH SWT...TURUNKKAN KEBAIKKAN,PEMURAH-Allah berikan kesenangan/Kesusahan pada umat manusia tak kira kafir/islam,apa yg allah kehendaki mengikut peraturannya, PENYAYANG-Hnya untuk orng2 berIMAN pada allah swt, bukan org2 berPAS..

Anonymous said...

Kami bencikan musuh Islam yang telah menghina agama Islam dan menafikan hak umat Islam sebab kami cintakan Allah.

Kami cintakan agama Islam dan umat Islam kerana Allah.

Oleh sebab itulah kami sokong perjuangan Islam yang diperjuangkan oleh parti Islam PAS !

Pauk kafir harbi dan puak munafik liberal can go to hell !!!

Anonymous said...

Hanya kepala bapak munafik liberal dan kafir harbi seperti barua-barua dedak roket seperti barua 11:00 PM yang telah kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu dalam manifesto pakatan. Bahkan mereka membela pembohongan boss mereka ke atas rakyat.

Mana tol percuma? Mana minyak RM1.50 seliter? Mana tindakan meringankan beban rakyat? Mana 1 juta kerja dengan gaji minimum RM2500 sebulan ? Mana? Mana ? Kencing hancing !! Pembohong !

Maka kita tidak terkejut melihat kepala bapak munafik dan kepala bapak kafir harbi menfitnah dan memburuk-burukkan ulama-ulama Islam dengan pelbagai fitnah tanpa sebarang bukti kerana mereka memusuhi Islam dan umat Islam!

Barua-barua dedak roket ini ini tidak mempunyai sebarang prinsip moral. Dengan upah dedak cap roket mereka sanggup fitnah ibubapa mereka sendiri ! Bangsat !

Anonymous said...

Barua 11:35 PM dan 11:45 PM adalah barua ternakan pakatan dajal pimpinan abang besar kafir harbi roket untuk menfitnah ajaran Islam, ulama Islam, umat Islam dan parti Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

SR telah kalah dalam perbicaraan awal dan hampir semua kertas pembelaan SR telah ditolak oleh hakim UK. Maka SR tahu SR akan kalah dalam perbicaraan tersebut.

Hj Hadi telah bertindak bijaksana dengan menyelesaikan masalah fitnah RM90 juta ke atas PAS dengan cara yang baik dan aman mengikut kaedah Islam. Sesungguhnya Islam tidak pernah kalah kepada kafir. Bahkan sumber SPRM menyatakan tiada wang dari 1MDB masuk ke dalam akaun PAS.

Malangnya barua-barua ternakan pakatan dajal pimpinan abang besar kafir harbi biaDAP pimpinan abang besar roket meroyan histeria tahap gila babi kerana fitnah RM90 juta telah gagal memusnahkan parti Islam PAS. Bahkan sekarang orang ramai sudah tahu mastermind fitnah RM90 juta berada dalam pakatan dajal sendiri.

Pakatan dajal telah kencing rakyat dengan pelbagai janji palsu. Malangnya barua-barua pakatan dajal mempunyai muka tembok yang tidak tahu malu. Orang bodoh sahaja percaya pada pakatan dajal.

Anonymous said...

Barua dedak roket 11:35 PM dan 11:45 PM mempunyai ciri-ciri dajal laknatullah kerana suka menyebarkan fitnah !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails