Sunday, March 18, 2018

Trump Cabul Pelakon Lucah. Bahaya Politk Ini Melanda M'sia.


JESSICA Drake pada sidang akhbar di Los Angeles. - Foto Reuters  


WASHINGTON: Seorang pelakon filem lucah menjadi wanita terbaharu menuduh calon presiden Republikan, Donald Trump, mencabulnya, berkata hartawan itu menawarkan bayaran AS$10,000 (RM41,000) supaya beliau datang ke bilik hotelnya bersendirian.
Jessica Drake ialah seorang daripada 11 wanita yang mendakwa Trump meraba, mengeluar kenyataan tidak sopan atau mencium mereka secara paksa.

Imej yang berkaitan
Hasil carian imej untuk Donald Trump, wanita
Bercakap pada sidang akhbar di Los Angeles diiringi peguam diskriminasi berprofil tinggi, Gloria Allred, Drake berkata beliau bertemu Trump pada kejohanan golf di Lake Tahoe, California pada 2006.
"Beliau berfoya-foya dengan saya dan mempelawa saya berjalan dengannya sepanjang padang golf," katanya, menambah Trump meminta beliau datang ke bilik hotelnya.
Drake mengunjungi Trump di bilik hotelnya dengan dua wanita lain.
Memakai baju tidur ketika wanita berkenaan memasuki biliknya, Trump memeluk erat dan mencium setiap seorang daripada mereka tanpa meminta izin.
Trump juga bertanya mengenai kerjayanya sebagai pelakon filem lucah.
Selepas kembali ke biliknya, Drake berkata, Trump menghubunginya supaya kembali ke biliknya dan menjemputnya menyertai parti.
"Apa yang kamu mahu? Berapa banyak?" Drake kata Trump bertanya kepadanya.
Selepas beliau menolak, Drake menerima satu lagi panggilan sama ada daripada Trump atau lelaki lain menawarkan bayaran AS$10,000 dan menggunakan pesawat peribadi hartawan itu untuk ke Los Angeles jika Drake menerima tawaran itu. - Agensi
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Politik AS adalah politik sekular yang tiada kaitan antara kehidupan dunia dengan akhirat, politik suku agama suku. Politik tiga suku begitulah yang kini sedang berlangsung di Malaysia. Politik yang merugikan orang yang beriman dan percaya kepada hari akhirat. Politik yang tidak percaya dan berhubungan dengan syurga neraka.
Oleh itu negara umat Islam kembalilah kepada politik Islam, undilah parti Islam pada pilihanraya 14 ini..
UNDILAH PAS dalam PRU14
 
PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam? 
Dan berkenalanlah dengan politik Islam. Ini...
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

2 comments:

Anonymous said...

Pembetulan:

SOKONGLAH DAN UNDILAH PAS PIMPINAN ULAMA YANG MENUNJUKKAN JALAN KE SYURGA

Anonymous said...

Kasihan melihat barua-barua ternakan parti kafir harbi DA-Pig meroyan sakan memaki hamun parti Islam PAS pimpinan ulama Islam kerana PAS menentang kemungkaran, kesesatan dan murtad yang dipromosi oleh pakatan munafik-kafir harbi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails