Saturday, March 24, 2018

Doa Ustaz Dusuki Untuk Kemenangan Islam. -Zakaria Ismail.


KECOH tentang doa al-Fadhil Ustaz Ahmad Dusuki Abdul Rani pada malam munajat sempena 10 tahun PAS dalam Kerajaan Selangor pada 18 Mac yang lalu.
Pandangan saya:
Doa itu menampakkan sekali kerendahan hati seorang hamba yang serba dhaif mengadu hal dan masalah kepada tuhannya Yang Maha Berkuasa.
-     Begitulah hidup seorang mukmin, walaupun banyak yang dibuat dan diusahakan untuk mencapai cita-cita dan tujuan, namun itu hanyalah usaha yang tidak memberi bekas. Lalu dia sangat memohon agar Allah S.W.T jua yang memakbulkan hasratnya.
-     Itulah juga halnya seorang petugas dalam gerakan Islam, sentiasa mengadukan kesukaran tugasnya dan kehibaannya atas penolakan manusia untuk kembali kepada fitrah Islam, kepada tuhannya yang Maha Esa.
-     Petugas gerakan Islam tidak pernah merasakan, mereka keseorangan dalam berjuang. Ia telah dimulakan oleh para Nabi dan Rasul, seterusnya dipikul oleh generasi demi satu generasi sehinggalah hari kiamat.
-     Oleh itu, tentulah doa itu juga mengambil semangat dan sempena daripada sejarah perjuangan Islam sepanjang zaman. Kerana bukan kita yang memulai perjuangan ini. Dan bukan juga kita yang menyudahinya. Sejarah pertolongan Allah kepada pejuang Islam sentiasa disebut sebagai satu kesyukuran dan juga satu harapan.
Termasuklah peristiwa Ahzab, iaitu ketika Madinah dikepung musuh dan hampir tiada jalan keluar daripada tekanan pihak musuh yang ramai itu melainkan kebergantungan dan tawakal yang penuh kepada Allah S.W.T jua.
Akhirnya, pasukan Ahzab ditewaskan oleh angin kencang dan sejuk sehingga meninggalkan bumi Madinah yang mereka kepung. Itulah Allah S.W.T mengalahkan tentera Ahzab dengan keesaanNya.
-     Doa itu antara hamba dengan tuhannya. Tidak semestinya perkara-perkara yang diminta oleh seseorang hamba akan dimakbulkan semuanya. Namun seseorang hamba akan sentiasa meminta sesuatu yang bermanfaat kepada dirinya, sama ada perkara dunia atau akhirat. Termasuk dalam manfaat itu juga, mendoakan kegagalan musuh yang menghalang perjuangan Islam, mendoakan kegagalan golongan yang berhasad dengki kepadanya dan mendoakan kegagalan syaitan dan ahli sihir mengganggu kehidupannya.
-     Jika anda setuju dan mempunyai permintaan yang sama seperti dan diminta oleh orang yang berdoa, anda boleh mengaminkannya.
Jika tidak, tak perlu anda mengaminkannya. Mintalah apa yang anda suka. Anda tidak dilarang untuk merendah diri dan berdoa kepada Allah meminta apa yang anda suka.
Saya pula, tentulah doa sebaik itu, saya akan aminkannya. Berikut doa Ustaz Ahmad Dusuki Abd Rani yang dimaksudkan itu:
"Di malam yang baik ini, ya Allah, kami berkumpul di padang ini mengharapkan kejayaan kepada Parti Islam Se-Malaysia, PAS, khususnya di bumi Selangor ini dalam pilihan raya yang akan kami lalui.
"Kami memohon, mengadu kepada-Mu ya Allah betapa lama bumi Selangor ini dijajah dengan suasana yang tidak (dengan) cara agama.
"Kami memohon kepada-Mu Ya Allah agar diberi peluang kepada Parti Islam Se-Malaysia, PAS, untuk memerintah bumi Selangor ini.
"Berilah peluang untuk melihat keadilan Islam, berilah peluang untuk melihat betapa indah agama-Mu ini di bumi bertuah ini.
"Ya Allah ya Tuhan kami, kami memohon kepada-Mu betapa ada di kalangan ahli Dewan Undangan Negeri (DUN) kami disekat perbelanjaan, peruntukan untuk mereka.
"Pada-Mu kami pohon untuk membuka hati-hati mereka itu. Ataupun selayaknya Kamulah yang membalas kepada mereka itu ya Allah.
"Kami pohon untuk mengadu pada Kamu Ya Allah, betapa jamaah ini dikhianati oleh mereka-mereka yang melarikan kerusi kami.
"Kami pohon Ya Allah betapa mereka ini selayaknya Kamu membalasnya. Kamulah yang sebaik-baiknya yang membalas.
"Tidakkah Kamu menyebut doa mereka yang dizalimi itu tidak akan ditolak oleh-Mu. Kami pohon kepada-Mu segala pakatan yang mereka rancang itu dihancurkan (dan) lebur mereka Ya Allah.
"Ya Allah jadikanlah pakatan yang jahat itu, pakatan yang tidak mempunyai kekuatan ya Allah, sebagaimana Kamu telah meleburkan tentera-tentera Ahzab itu ya Allah.
"Demikianlah kami akan hadapi nanti ya Allah. Demikian juga kami akan berhadapan dengan Barisan Nasional dalam pilihan raya yang akan datang.
"Kami pohon pada-Mu ya agar dibuka hati setiap pengundi-pengundi di kalangan kami ini agar melihat bagaimana kezaliman yang dilakukan BN sebelum ini terhadap rakyat bumi Selangor dan bumi Malaysia ini.
"Kami pohon pada-Mu ya Allah agar dibuka hati sesama kami ini agar dirapatkan ikatan ukhuwah kami ini.
"Jauhkanlah di kalangan kami berpecah sesama kami (dah) bahkan jadikanlah kami kesatuan di kalangan kami.
"Berikanlah kemenangan Islam di bumi Malaysia ini ya Allah sehingga kami lihat keindahan agama-Mu, sebagaimana kami ingin melihat al-Quran yang indah itu dalam setiap sanubari umat manusia.
"Hanya kami membawa ajaran-Mu ini ya Allah. Jika kamu rebahkan kami, siapa lagi yang mampu untuk membawa agama-Mu ini.
"Hanya kami daripada Parti Islam Se-Malaysia, PAS, membawa ajaran agama-Mu.
"Dalam keadaan jerih, ada di kalangan kami telah gugur di jalan-Mu. Ada di kalangan kami yang sedang menunggu-nunggu untuk gugur. Ada di antara kami mengorbankan harta benda mereka. Ada di kalangan kami yang bangun dan sujud pada-Mu ya Allah.
"Guru-guru kami, mereka yang telah berjuang di jalan-Mu sehingga menghadap-Mu membawa perjuangan ini ya Allah. Jadikanlah saat kami menadah tangan pada-Mu ini, kuburan mereka di antara taman-taman syurga.
"Jangan jadikan kubur mereka antara kawah-kawah neraka. Jadikanlah tangan yang memangkah Parti Islam Se-Malaysia, PAS, kubur mereka menjadi damai dan tenang.
"Di atas kesaksian mereka itu, jadikanlah tangan-tangan mereka itu sebagai saksi di hadapan-Mu nanti ya Allah.
"Kami pohon kepada-Mu agar amalan yang baik ini dalam lima tahun sekali, yang mereka pangkah nanti akan bertanggungjawab di hadapan-Mu nanti, hanya melihat Islam sebagai cara hidup di kalangan mereka.
"Berilah peluang pada kami (untuk) membuktikan indahnya agama-Mu ini khususnya di bumi Selangor.
"Kuatkan barisan kepimpinan kami ya Allah. Jangan ada di kalangan kami yang cuba menikam belakang kami pula.
"Sebagaimana tusukan yang pernah ditusuk oleh sahabat-sahabat kami yang mengkhianati baiah itu.
"Kamulah sebaik-baik (yang) membalas ya Allah kerana Kamu Maha Mendengar setiap doa-doa.
"Ya Allah jadikanlah setiap rezeki yang mereka dapat itu, bahan bakar pula bagi mereka nanti, menjadi keseksaan kepada mereka nanti.
"Jadikanlah setiap apa yang kami kerjakan ini amalan soleh untuk kami. Untuk kami tunjuk di hadapan-Mu nanti betapa kami lakukan (dengan) penuh keikhlasan dan penuh ketabahan.
"Kami pohon kepada-Mu agar jangan membolak-balikkan hati kami ini, membolak-balikkan hati pengundi-pengundi sehingga mereka nampak hanya bulan untuk mereka sokong.
"Jadikanlah setiap di kalangan umat bumi Selangor ini yang beriman kepada-Mu, berikan kelapangan dalam hati mereka untuk bersama Islam.
"Berilah peluang Islam bercahaya di bumi ini ya Allah. Jika tiada lagi pertolongan dari-Mu, siapa lagi yang mampu untuk memberi pertolongan untuk kami.
"Jika tiada pertolongan dari-Mu, kepada siapa lagi kami mampu untuk mengadu.
"Izinkan bibir kami menyebut Lailahaillallah Muhammadurrasulullah di saat penghujung kehidupan kami. Kamulah yang memberi kekuatan pada kami pada saat itu.
"Jadikanlah kelapangan di saat kami menghadap-Mu nanti. Jadikanlah kubur kami bercahaya dengan cahaya yang indah, jauhkan kubur kami (daripada menjadi) kawah-kawah neraka.
"Ya Allah ya Tuhan kami, kami pohon untuk bangkit di akhirat bersama panji-panji Islam ini, bersama Nabi-nabi-Mu, bersama Nabi kami Muhammad S.A.W.
"(Dan) berjalan beriringan ke syurga-Mu nanti. (Kami) mengharapkan syurga Firdaus daripada kerja-kerja kami ini.
"Jadikanlah setiap daripada mereka yang bersama Parti Islam Se-Malaysia, PAS, ini semuanya dalam syurga. Jauhkanlah ahli-ahli PAS ini daripada terhumban ke nerakamu pula.
"Ya Allah ya Tuhan kami, jadikanlah setiap usaha kami yang datang (dari) jauh (dan) berkumpul di padang yang luas ini, (sebagai) keluasan rahmat-Mu untuk kami.
"Hancurkanlah tentera-tentera Ahzab itu Ya Allah, hancurkanlah pakatan Ahzab itu ya Allah, hancurkanlah kekuatan mereka Ya Allah.
"Jadikanlah perpecahan di kalangan mereka dan jadikanlah kekuatan kami pula dan tegakkan islam di muka bumi ini.
"Inilah janji kami, inilah permohonan kami. Berilah pertolongan sebagaimana kamu telah memberi pertolongan kepada Nabi kami dalam perang Ahzab Ya Allah." - HARAKAHDAILY 24/3/2018
Penulis ialah AJK PAS Kawasan Marang

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS


17 comments:

Anonymous said...



REJIM PAKATAN TIADA HARAPAN KEPALA BAPAK HIPOKRIT

Seorang pemimpin PKR Dr Badrulamin Bahron mempertahankan doanya mengutuk Tun Dr Mahathir Mohamad ketika penutup perhimpunan Mansuhkan GST semalam dengan berkata, itulah senjata yang beliau ada.

Ustaz PKR, Wan Ji Wan Hussin mempertahankan Dr Badrul Amin yang dikritik kerana membaca doa yang didakwa menghina Tun Dr Mahathir Mohamad pada Himpunan Bantah GST pada Sabtu lalu.

Apabila al-Fadhil Ustaz Ahmad Dusuki Abdul Rani berdoa untuk kemenangan Islam dan mengadu hal dan masalah kepada Allah Yang Maha Berkuasa, Pakatan Tiada Harapan dan barua dan pengikut mereka pula yang meroyan sakan dan MAIS mengambil tindakan ke atas al-Fadhil Ustaz Ahmad Dusuki Abdul Rani.

Persoalannya ialah mengapa Pakatan Tiada Harapan dan MAIS tidak mengambil tindakan ke atas Dr Badrulamin Bahron kerana doanya mengutuk Tun Dr Mahathir Mohamad ketika penutup perhimpunan Mansuhkan?

Bukankah ini menunjukkan bahawa keadilan tidak wujud dalam parti keadilan?

Kesimpulan

MARILAH KITA SEMUA UMAT ISLAM MENYOKONG DAN MENGUNDI PARTI ISLAM PAS DALAM PRU 14 UNTUK KEBAIKAN AGAMA ISLAM DAN UMAT ISLAM.

Anonymous said...


Perbezaan Antara Parti Islam PAS Pimpinan Ulama Islam dan Pakatan Tiada Harapan ialah:

1.1 PAS telah menjadikan Al-Qur'an, Sunnah, Qias dan Ijma' sebagai perlembagaan PAS dan garsia panduan untuk diikuti oleh PAS.

1.2 Pakatan Tiada Harapan telah menjadikan sekularisme, liberalisme, pluralisme dan evangelisme dll sebagai perlembagaan mereka sedangkan kita tahu semua ideologi sesat buatan manusia tersebut adalah bertentangan dengan ajaran Islam. Semua ideologi sesat tersebut menganut ajaran 'matlamat menghalalkan cara' !

2.1 PAS dipimpin oleh ulama Islam.
Contoh: Yang Berhormat Dato' Seri Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang adalah Ahli Majlis Syura Ulamak PAS dan Presiden PAS.
Di peringkat antarabangsa, beliau pernah menjadi Naib Ketua Kesatuan Ulama Muslimin Sedunia 2014-2017.
Kelayakan akademik: Ijazah Sarjana Muda Syariah - Universiti Islam Madinah
Ijazah Sarjana, dalam jurusan Siyasah Syar’iyyah (Sains Politik) -
Universiti Al-Azhar

2.2 Parti-parti dalam PAkatan Tiada Harapan dipimpin oleh pemimpin-pemimpin sekular liberal yang jahil murakkab dan pemimpin evangelis. Ostad-ostad dalam Pakatan Tiada Harapan hanya berfungsi sebagai Yes-man sahaja iaitu bersetuju dengan apa saja keputusan pemimpin-pemimpin sekular, liberal dan evangelis. Bahkan sebilangan ostad dibayar dedak untuk menjadi tuan punahsihat sifu evangelis.

3.1 PAS sentiasa berjuang untuk menegakkan ajaran Islam dan menjadikan Islam sebagai cara hidup umat Islam dan membela hak umat Islam dan menyeru manusia kepada kebenaran dan melakukan kebaikan dan mencegah kemungkaran di negara ini.

3.2 Pakatan Tiada Harapan pula berjuang untuk menegakkan sekularisme, liberalisme dan evangelisme yang bertentangan dengan ajaran Islam.

4.1 Semua pemimpin PAS mempunyai rekod yang bersih dari rasuah dll.

4.2. Sebilangan pemimpin Pakatan Tiada Harapan telah atau sedang disiasat atau didakwa oleh SPRM kerana kes rasuah.

Kesimpulan

Kita sebagai umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya wajib menyokong perjuangan Islam yang dibawa oleh parti Islam PAS dan mengundi PAS dalam PRU14 untuk menegakkan ajaran Islam dan membela hak umat Islam dan hak rakyat dan membentuk kerajaan Islam yang bersih, jujur, telus, amanah dan mempunyai integriti.

Anonymous said...


BARUA-BARUA DEDAK ROKET JAHIL MURAKKAB

Barua-barua ternakan parti kafir harbi DA-Pig telah mendedahkan kebodohan berlapis-lapis mereka dengan menulis komen-komen yang mendedahkan kejahilan murakkab mereka sendiri:

Contoh komen dan jawapan kita:

Komen 1 :makan gaji dengan kerajaan selangor kemudian doakan keruntuhan nya

JAWAPAN KITA: Nabi Musa a.s. dipelihara di dalam istana oleh Firaun kemudia Nabi Musa menentang Fir'aun dan akhirnya Fir'an mati lemas di laut. Adakah perbuatan Nabi Musa a.s. ini salah kerana menentang Fir'aun yang telah memelihara Nabi Musa a.s.?

Komen 2: Doa sebegini membawa perbalahan dikalangan ummah dan bertentangan dgn bpms yg pas bawa sekarang.

JAWAPAN KITA: Nabi Muhammad s.a.w. pernah berdoa:

اللّهُمّ هَذِهِ قُرَيْشٌ قَدْ أَقْبَلَتْ بِخُيَلَائِهَا وَفَخْرِهَا ، تُحَادّك وَتُكَذّبُ رَسُولَك ، اللّهُمّ فَنَصْرَك الّذِي وَعَدْتنِي ، اللّهُمّ أَحِنْهُمْ الْغَدَاةَ

"Ya Allah, Inilah Quraisy, mereka datang dengan segala kesombongan dan kebanggan mereka. Mereka menantang-Mu dan mendustakan Rasul-Mu. Ya Allah, kurniakan kemenangan yang telah Engkau janjikan kepadaku . Ya Allah, binasakanlah mereka pada pagi ini."
(Sirah Ibnu Hisyam: 3/164)

Adakah doa Rasulullah s.a.w. membawa perbalahan dikalangan ummah ?

Anonymous said...


PEMBETULAN PERENGGAN 1 DAN 2 KOMEN March 24, 2018 at 1:12 PM :

Seorang pemimpin PKR Dr Badrulamin Bahron mempertahankan doanya mengutuk Tun Dr Mahathir Mohamad ketika penutup perhimpunan Mansuhkan GST dengan berkata, itulah senjata yang beliau ada.

Ustaz PKR, Wan Ji Wan Hussin mempertahankan Dr Badrul Amin yang dikritik kerana membaca doa yang didakwa menghina Tun Dr Mahathir Mohamad pada Himpunan Bantah GST.


Anonymous said...



Aku juga akan mendoakan kehancuran musuh-musuh Islam kerana musuh-musuh Islam seperti parti sekular dan parti liberal telah bersekongkol dengan parti kafir harbi menentang, memburuk-burukkan, memfitnah, menafikan atau menghina ajaran Islam seperti Hudud dll dan menafikan hak umat Islam dan menghasut orang ramai membenci Islam.

Sesungguhnya orang yang mendakwa diri mereka beragama Islam telah membatalkan iman mereka sendiri dengan menentang, memburuk-burukkan, memfitnah, menafikan atau menghina ajaran Islam yang terkandung dalam Al-Qur'an dan Sunnah !

Mike said...

Jika apa yg didoa tsbt tak betul terhadap pihak yg didoa, biasanya ia akan kembali kepada yg berdoa. Jadi ulang2kanlah doa ini. Ramai2. Mudah2an.

Anonymous said...



Betul..betul..betul .... Barua dedak roket Azreen al-Khazab mendoakan golongan Pakatan Al AHZAB. Mana mau nye YOEP!. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...


Mike menulis perkataan 'Jika' untuk memulakan komennya. Ini jelas menunjukkan Mike sendiri berasa ragu-ragu tentang komennya sendiri.

Anonymous said...


Macai dedak roket 3:44 PM bodo tu je nok kabo. Setiap hari macai makan dedak cap roket tentulah jadi lembu. Tulis komen pun macam budak tak sekolah.

Anonymous said...


Woi ted al-manoffik @ ted al-munafiki @ ted al Dedaki Roketi.... belum habis lagikah menjaja fitnah untuk memburuk-burukkan perjuangan Islam? Bila kamu makan dedak cap roket, tiada perbezaan antara kamu dan bab* ternakan sifu evangelis !

Anonymous said...


Amanah, PKR tegang di Permatang Pauh selepas JKKK dipecat? 250 ahli PKR keluar parti? Ulama PAN keluar parti? Pemimpin dan ahli parti DAP keluar parti? Ahli dan pemimpin parti Bersatu keluar parti?

Pakatan Harapan seolah-olah sedang menuju ke arah kehancuran kerana wujud pelbagai masalah dalaman parti dan masalah antara parti! Apa akan berlaku kepada negara kita jika PH memerintah negara kita ?

Marilah kita sokong dan undi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRU 14 !

Anonymous said...


ted al-manoffik merasa pedas kerana dia telah makan cili !

Anonymous said...

Saya orang PAS tapi tan setuju dgn doa ustaz Dasuki. Apakah hanya orang PAS sahaja yg Islam, orang PH kafir? Perangai PAS yg mencerca orang lain itukah syariat Islam? Memakan rasuah/dedak adakah digalak dalam Islam? Mendoakan kemusnahan orang lain dakah bertepatan dengan Islam adalah rahmat untuk semua?

Kalau bertul2 nak menegaqkkan Islam, perjuangkan hudud, tutp kasino Genting, tutup Kilang arak di selangor dan tutup semua aktiviti yang bertentangan dengan syarak.

Ini tak, sebut 1MDB atau GST, PAS tetap berkecuali dan berpuashati. Soalanya , kami ahli bawahan TIDAK BERKECUALI DAN TIDAK BERPUASHATI dengan 1MDB dan GST.

Anonymous said...



Dr Kamarul Yusoff Berani Kerana Benar

Kita memuji keberanian Dr Kamarul Yusoff menghadapi Mahatir semasa menjadi ahli forum sehinggalah forum tersebut tamat. Kita ucapkan syabas dan tahniah kepada Dr Kamarul Yusoff kerana Dr Kamarul berjaya dengan tenang meneruskan wacana .

Malangnya penyokong-penyokong Pakatan Tiada Harapan yang tidak bermoral telah memfitnah, menghina dan memburuk-burukkan Dr Kamarul Yusoff. Kita faham penyokong-penyokong tersebut mengalami kecederaan pada otak mereka kerana kepala mereka terhempas di lantai konkrit semasa dilahirkan.

Tun Mahathir Atau Dr Kamarul Yusoff : Siapa Lebih Cool ?

5. Malah penyokong Tun M juga memuji kononnya beliau tenang menghadapi pengkritiknya. Pada hakikatnya, Tun M tidaklah setenang yang digembar gemburkan. Dalam Program Dialog Anak Muda : Deklarasi Rakyat, Realiti atau fantas? pada 2 April 2016, Tun M melarikan diri dari menjawab soalan CheguBard mengenai skandal Bank negara 1992 ketika TS Jaafar menjadi Gabenor sebanyak RM30billion, Skandal MAS RM580 juta, Skandal Perwaja RM10b, Skandal Bank Bumi RM10b, Skandal Maminco RM1.6b dan juga laporan Far Eastern Eeconomic Review yang menyebut jumlah RM1.6juta digunakan Mahathir untuk balilout syarikat kapal anaknya Konsoritum Perkapalan Berhad. Sila lihat link dibawah :

https://chegubard.blogspot.my/2016/04/drm-balik-awal-elak-menjawab.html?m=1


Sumber: https://aidcnews.wordpress.com/2018/03/23/tun-mahathir-atau-dr-kamarul-yusoff-siapa-lebih-cool/


Anonymous said...


MUSANG ROKET BERBULU AYAM MENYAMAR AHLI PAS

Barua dedak roket 5:55 PM ternakan parti PANIPU cuba menyamar sebagai ahli PAS untuk memburuk-burukkan dan memfitnah parti Islam PAS pimpinan ulama Islam tetapi musang roket berbulu ayam ini gagal secara total !

Komennya sendiri telah mendedahkan siapa barua 5:55 PM ini. Manifesto PAS telah membuktikan bahawa Barua dedak roket 5:55 PM adalah pembohong @ pandusta yang tidak tahu malu.

Nampaknya barua-barua Pakatan Tiada Harapan semakin terdesak untuk memfitnah, menghina dan memburuk-burukkan parti Islam PAS pimpinan ulama Islam kerana PRU 14 semakin hampir !

Serangan fitnah semakin kerap dilakukan ke atas parti Islam PAS pimpinan ulama Islam kerana pemimpin-pemimpin Pakatan Tiada Harapan tahu PAS berpotensi untuk memenangi PRU 14 atau sekurang-kurangnya menjadi king maker.

Barua-barua ini adalah tentera Dajal yang menjaja fitnah untuk memburuk-burukkan jemaah Islam seperti PAS yang memperjuangkan agama Islam dan hak umat Islam.

Anonymous said...


Pasukan Ahzab abad ke 21 ialah pakatan parti sekular, liberal dan kafir harbi yang bersekutu, berkerjasama dan bersekongkol secara terang-terangan untuk menentang, menghina, memburuk-burukkan, menafikan dan memfitnah ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam untuk mengamalkan ajaran Islam di negara kita.

Anonymous said...


PEMBETULAN KOMEN 9:57 pm:

FAKTA:

Tindakan sesorang ulama Islam memberikan gelaran haiwan kepada puak munafik dan puak kafir harbi ......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails