Tuesday, March 20, 2018

Ini, Set Minda Yahudi Menusuk Minda U/Islam, Termasuk Anda?



SUDAH begitu lama set minda Yahudi diguna pakai oleh umat Islam di atas muka bumi ini hatta agamawan Islam sekalipun. Yahudi kata dia bukan kafir. Kafir sebenar ialah umat Islam (non muslim). 

Semacam ada lojiknya.

Mengapa tidak? kerana Rasulullah SAW menyatakan umat Islam terbahagi kepada 73 puak. Hanya satu puak sahaja (hamda Allah) yang di terima keislamanya.Ia itu puak yang ikut ajarannya.

Manakala 72 puak lagi (hamba syaitan) ditolak keisalamannya kerana tidak ikut ajaran Rasulullah SAW. Bayangkan 72 puak berbanding 1 puak. Sudah tentu peratusnya lebih ramai berbanding yang benar benar ikut ajaran Rasulullah SAW.
Hasil carian imej untuk otak yahudi
Hasil carian imej untuk otak yahudi

Kajian yang dibuat oleh ulamak Malaysia bahawa 85 peratsus mereka itu tidak solat lima waktu sehari semalam.

Sesungguhnya  Sahlah mereka ini tidak berpihak kepada 15 peratus umat Islam yang amal Islam yang diajar oleh Rasulullah SAW. Mereka bukan sahaja tidak ikut ajaran Rasulullah SAW malah mereka langgar perintah yang  diturunkan Allah untuk dipatuhi.

Mereka bukan sahaja tidak patuh dengan perintah Allah, malah mereka cuba sedaya upaya menukar Istilah Islam kepada Istilah digunapakai yahudi (kafir).
Istilah Islam jadi non muslim (kafir) maka dia (Yahudi) bukan kaum Kafir, malah mereka  kaum yang mulia. Umat Islam kaum yang hina dan halal darahnya.

Perkara ini dikatakan, butiranya ada dalam kitab kitab Allah sepertimana terkandung  dalam kitab Zabur yang diturunkan kepada Nabi Daud. kitab Taurat yang diturunkan kepada AS Nabi Musa AS dan kitab Injil yang diturunkan kepada Nabi Isa AS.

Sekarang ini set minda yahudi sudah diguna pakai oleh umat islam seluruh pelusuk dinia serta alam melayu (nusantara) termasuk Melayu di Malaysia. Set minda yahudi berakar umbi di Indonesia, iaitu  adanya pondok pondok dan unversiti untuk melahirkan genarasi islam liberal.

Mabuk boleh, kerana Jepun mabuk pun maju.Gay yang melakukan liwat tak tinggal solat dikatakan gay warak dan sebagainya lagi. Menurut pandangan Islam mereka yang buat maksiat dan tidak tinggal solat lima waktu sehari semalam itu fasik. Hari ini Fasik jadi warak. Warak jadi fasik.

Orang baik dikatakan orang jahat dan orang jahat dikata orang baik. Orang beriman dikata orang yang tidak beriman dan orang tak beriman dikatakan orang beriman. Dengan kata lain, mereka jahat tapi baik .mereka baik tapi jahat. Mereka  beriman mereka orang jahat dan mereka tak beriman mereka orang baik.

Di iringi hujah agamawan yang bercakap dalam TV,dan sering  berkata, kita tidak boleh kata orang jahat,walaupun mereka jahat. Kita tidak boleh benci batang tubuh mereka. Kita kena benci kejahatan yang mereka lakukan. Jika demikian, bagaimana pula perintah Allah supaya sebat mereka yang minum arak. Rejam kepada pezina dan bunuh balas kepada yang membunuh.

Kita tidak boleh kata mereka musuh Islam.miskipun mereka menghina Islam dan mempersenda sendakan hukum hakam Allah ,kerana mereka jahil?.
Betul Mereka  jahil, tapi ingat, set minda yahudi sudah sekian lama tertusuk kejat dalam jiwanya.

Alang dukacitanya, ada pula yang berkata tidak boleh kata orang kafir itu kafir. Tidak boleh kata kafir itu musuh Islam. Pada hal sudah ada garis panduan didalam Al Quran dan hadis. Kafir begini dan begitu. Juga pasal halal haram.

Haram jelas keharamannya dan halal jelas kehalalannya.

Oleh kerana terpedaya dengan set minda yahudi mereka berkata ikut sedap mulut (hawa nafsu) dalam isu hukum hakam.sedangkan Allah larang kita menggunakan hawa nafsu.

Kita tidak hairan dengan golongan guy yang mendakwa mereka juga warak. Betul mereka tidak tinggal solat lima waktu dan berpuasa sebulan pada bulan Ramadhan dan menunaikan haji di Mekah.

Sah kerana mereka jahil agama.Lebih lebih lagi set minda yahudi tertusuk kejat dalam jiwa masing masing. Yang menghairan kita semua itu keluar dari mulut  agamawan yang diberi ruang dan peluang untuk menerangkan (Dakwah)  hukum hakam Islam secara live kepada rakyat jelata di Malaysia ini.

Sekarang kebanyakan umat Islam di Malaysia hari ini sudah mula masuk kedalam lubang biawak tempat tinggal orang kafir. Mereka mahu orang lelaki pakai purdah pula kerana orang perempuan tidak dapat menundukkan kemaluannya.

Manakala perempuan boleh buang tudung yang dipakai untuk menjaga zakar lelaki yang sering tergoda terpedaya dengan parasrupa yang ayu dan cantik.
Perkara ini menyerang umat islam Turki semasa Mustafa kamal Atatuk (yahudi) jadi presiden negara Islam ala Barat (kafir). dan menyerang perempuan islam di Ahfganistan yang boleh dikatakan seratus peratus perempuan yang menutup aurat  memcampakkan tudung kepala mereka kedalam api. (TKO)

Moga-moga kita tidak berotak seperti Yahudi bangsat itu. Jahannam Zionis! Jahannam Yahudi!


Lihat juga.. 
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

4 comments:

Anonymous said...

Melayu dgn Melayu gaduh...Cina tepuk tangan...

Anonymous said...


Melayu liberal ternakan Yahudi Zionis mendakwa diri mereka beragama Islam tetapi pada masa yang sama mereka bersekutu dan bersekongkol dengan parti perkauman kafir harbi DA-Pig yang menerima dedak Zionis dari rejim pengganas Israel menentang, menghina, memburuk-burukkan dan memfitnah ajaran Islam dan menghasut orang ramai untuk membenci agama Islam dan umat Islam.

Musuh Islam ini yang terdiri dari puak munafik dan puak kafir harbi juga berkerjasama untuk menafikan hak umat Islam sebagai rakyat majoriti (67%) di negara ini untuk mengamalkan ajaran Islam di negara ini.

Maka kita tidak merasa hairan melihat Pakatan Munafik pimpinan pemimpin-pemimpin evangelis ini telah mencipta dan menyebarkan pelbagai fitnah untuk menghina, memburuk-burukkan dan memfitnah parti Islam PAS pimpinan ulama Islam semata-mata kerana PAS berjuang untuk membela agama Islam dan hak umat Islam.

Jika rancangan jahat musuh Islam berjaya, mereka akan menyesatkan umat Islam secara terbuka !

Anonymous said...


Jika kita baca komen-komen yang menghina ulama-ulama Islam, kita yakin penulis-penulis komen tersebut seperti barua 11:16 PM, 12:26 AM dan 1:21 AM terdiri dari puak munafik dan puak kafir harbi DA-pig yang diternak oleh rejim pengganas Israel.

Anonymous said...



Kitab Talmud Yahudi Menyatakan Semua Khadam-khadam liberal, Balaci, Macai dan Barua rejim pengganas Israel termasuk semua pemimpin-pemimpin Evengelis dalam DA-Pig dan pemimpin-pemimpin PANIPU, parti kak Jah dan parti MahaFiraun adalah HAIWAN (GOYIM):

Parti kafir harbi DA-Pig mendapat dedak dari rejim pengganas Israel yang bererti DA-Pig adalah khadam Israel. Ini bererti semua pemimpin dalam Pakatan Munafik pimpinan DA-Pig adalah khadam Israel juga.

Dan rejim pengganas Israel menyifatkan semua khadam Israel sebagai haiwan (Goyim) ! Bukti:

(1) "The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. They are beasts."
Talmud: Baba mezia, 114b

Terjemahan: Orang Yahudi adalah manusia, tetapi orang bukan Yahudi adalah bukan manusia. Mereka adalah haiwan liar. Rujukan kitab Yahudi Talmud: Baba mezia, 114b

(2) "Every Jew, who spills the blood of the godless (non-Jews), is doing the same as making a sacrifice to God." Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Terjemahan: Setiap Yahudi yang menumpahkan darah orang bukan Yahudi adalah seperti melakukan pengorbanan untuk tuhan. Rujukan: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

(3) "The souls of non-Jews come from impure sprits and are called pigs."
Jalkut Rubeni gadol 12b

Terjemahan: Roh orang bukan Yahudi berasal dari roh kotor dan dinamakan babi. Rujukan: Jalkut Rubeni gadol 12b

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails