Tuesday, March 20, 2018

DAP Serang Johor. Kit Siang Arah 3 Tentera Merah DAP ..




AIDCNews -16/03/18 –Untuk menjayakan misi tawan Johor pada PRU 14, penasihat DAP, Lim Kit Siang mengarahkan tiga lagi tentera merah parti itu berpindah kawasan bertanding di negeri itu.
Tiga aktivis DAP itu adalah Yeo Bee Yin, Gobind Singh Deo dan Liew Chin Tong.
Bee Yin dari DUN Damansara Utama, Selangor dilaporkan berpindah ke Parlimen Segamat bagi menentang Menteri Kesihatan, Datuk Seri Dr. S. Subramaniam (MIC).
Gobind Singh dari Parlimen Puchong, Selangor dilaporkan berpindah ke Parlimen Labis untuk berdepan Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Chua Tee Yong (MCA).
Manakala Pengerusi DAP Johor, Liew Chin Tong sebelum ini menang di Parlimen Kluang dipindahkan ke Parlimen Ayer Itam untuk berdepan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Wee Ka Siong (MCA).
Kit Siang dikatakan meniru modus operandi PRU 13, di mana beliau sendiri berpindah dari Ipoh Timur, Perak bertanding di Gelang Patah; Chin Tong dari Bukit Bendera, Pulau Pinang ke Parlimen Kluang dan Teo Nie Ching dari Parlimen Serdang, Selangor ke Parlimen Kulai.
Kebanyakan Ahli Parlimen dan ADUN dipindah dari Selangor dan Pulau Pinang kerana kedua-dua negeri itu dianggap kubu kuat DAP.
“Ini keputusan yang sangat berani dan tidak mementingkan diri sendiri, kerana Bee Yin akan meninggalkan kerusi DUN Damansara Utama, yang mana dia menang dengan majoriti besar di semua kerusi Dewan Undangan Negeri Selangor lima tahun lalu.
“Bee Yin mengikuti contoh pemimpin DAP seperti Pengerusi DAP Johor MP MP Kluang Liew Chin Tong, serta Ahli Parlimen Kulai Teo Nie Ching, meninggalkan kerusi yang selesa dan selamat di Pulau Pinang atau Selangor untuk mencuba nasib di Johor.
“Dia juga menghadapi risiko tidak terpilih tetapi para pemimpin DAP berhak mendapatkan asam garam mereka, tidak ada ‘zon selesa’ kerana mereka mesti bersedia mengambil risiko sehingga Pakatan Harapan dapat berjaya dalam misi untuk mencipta tsunami politik kebangsaan pada GE14, “kata Kit Siang dalam satu kenyataan.
Kit Siang berkata Pakatan Harapan mesti memenangkan Bee Yin sebagai satu simbol Malaysian Malaysia iaitu impian rakyat Malaysia, tanpa mengira bangsa atau agama.
“Biarkan semua pihak dalam Pakatan Harapan – DAP, PKR, Amanah dan Bersatu – bekerja keras dan bersatu untuk mencipta sejarah di Johor dan Malaysia dan untuk perubahan pertama kerajaan Persekutuan dalam sejarah 61 tahun negara,”katanya.
Pada PRU 13, DAP memenangi 4 Kerusi Parlimen dan 13 kerusi DUN di Johor yang merupakan parti dominan di kalangan pembangkang di negeri itu.
Empat kerusi Parlimen DAP adalah Gelang Patah (Lim Kit Siang), Kluang (Liew Ching Tong), Bakri (Er Teck Hwa) dan Kulai (Teo Nie Ching)
Manakala 13 kerusi DUN ialah Jementah (Tan Chen Choon), Bekok (Lim Eng Guan), Tangkak (Ee Chin Li), Bentayan (Chua Wee Beng), Yong Peng (Chew Peck Choo), Penggaram (Gan Peck Cheng), Mengkibol (Tan Hong Pin), Johor Jaya (Liow Cai Tung), Stulang (Chen Kah Eng), Pengkalan Rinting (Cheo Yee How), Skudai (Dr.Boo Cheng Hau), Senai (Wong Shu Qi) dan Pekan Nanas (Yeo Tung Siong)
Kembalilah kepada Islam.
UNDILAH PAS dalam PRU14
 
PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam? 

11 comments:

Anonymous said...


Kitab Talmud Yahudi Menyatakan Semua Khadam-khadam liberal, Balaci, Macai dan Barua rejim pengganas Israel termasuk semua pemimpin-pemimpin Evengelis dalam DA-Pig dan pemimpin-pemimpin PANIPU, parti kak Jah dan parti MahaFiraun adalah HAIWAN (GOYIM):

Parti kafir harbi DA-Pig mendapat dedak dari rejim pengganas Israel yang bererti DA-Pig adalah khadam Israel. Ini bererti semua pemimpin dalam Pakatan Munafik pimpinan DA-Pig adalah khadam Israel juga. Dan rejim pengganas Israel menyifatkan semua khadam Israel sebagai haiwan (Goyim) ! Bukti:

(1) "The Jews are called human beings, but the non-Jews are not humans. They are beasts."
Talmud: Baba mezia, 114b

Terjemahan: Orang Yahudi adalah manusia, tetapi orang bukan Yahudi adalah bukan manusia. Mereka adalah haiwan liar. Rujukan kitab Yahudi Talmud: Baba mezia, 114b

(2) "Every Jew, who spills the blood of the godless (non-Jews), is doing the same as making a sacrifice to God." Talmud: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

Terjemahan: Setiap Yahudi yang menumpahkan darah orang bukan Yahudi adalah seperti melakukan pengorbanan untuk tuhan. Rujukan: Bammidber raba c 21 & Jalkut 772

(3) "The souls of non-Jews come from impure sprits and are called pigs."
Jalkut Rubeni gadol 12b

Terjemahan: Roh orang bukan Yahudi berasal dari roh kotor dan dinamakan babi. Rujukan: Jalkut Rubeni gadol 12b

Anonymous said...


Allah menyifatkan musuh-musuh Islam seperti Pakatan Munafik pimpinan kafir harbi DA-Pig lebih teruk dari haiwan ternakan kerana mereka menentang, memburuk-burukkan dan memfitnah dan menghina ajaran Islam dan perjuangan Islam dan mempromosi dan membela kemungkaran dan kesesatan seperti sekularisme, hedonisme, liberalisme, pluralisme, LGBT, atheis, arak, murtad, rasuah, zina dll. Bukti:

Allah telah berfirman yang bermaksud:

"Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk isi neraka Jahannam kebanyakan dari jin dan manusia, mereka mempunyai hati, tetapi tidak dipergunakan untuk memahami [ayat-ayat Allah] dan mereka mempunyai mata [tetapi] tidak dipergunakan untuk melihat [tanda-tanda kekuasaan Allah] dan mereka mempunyai telinga [tetapi] tidak dipergunakan untuk mendengar [ayat-ayat Allah]. Mereka itu seperti binatang ternakan, bahkan mereka lebih sesat lagi. Mereka itulah orang-orang yang lalai." Al-A'raaf : 179.

Anonymous said...

'Tentera Merah', 'Tentera Kacang Merah (RBA)' DA-Pig dll berfungsi mencipta dan menyebarkan fitnah dan khabar angin karut untuk menghasut rakyat membenci parti lawan seperti parti Islam PAS.

Maka fungsi peringkat awal mereka adalah seperti puak komunis di Russia dan China yang telah membentuk Tentera Merah negara China Komunis dan Russia komunis yang telah menyebarkan propaganda karut yang bersifat perkauman di kalangan rakyat dan menzalimi, menindas, menyiksa dan membunuh berpuluh juta manusia yang tidak bersalah di negara China Komunis dan menghapuskan ajaran agama Islam dll.

mahligaiseni said...

Kamu bercakap macam hukum itu di tangan kamu. Kamu ingat Allah itu hanya berpihak kepada kamu - PAS? Bertaubatlah. Kelak kebinasaan itu kamu yang tanggung. Jangan asyik tuding jari kepada orang lain, tuding juga kepada dari dan parti kamu sendiri. Semoga kamu dan parti kamu sedar akan perkara ini. Keluarlah dari kepompong jumud kamu itu.

Anonymous said...

h DAP anti Islam

https://www.google.com/amp/s/aidcnews.wordpress.com/2015/09/29/10-bukti-dap-anti-islam/amp/

10 Bukti DAP Anti Islam

klxpress.com – Tindakan Parti Tindakan Demokratik (DAP) negeri Pahang yang bercadang untuk menyaman Jabatan Agama Islam Pahang dan khatib khutbah hari raya Aidiladha hanya kerana isi kandung ucapan yang menggesa umat Islam supaya bersatu padu dan jangan berpecah belah walaupun berlainan ideologi politik memang keterlaluan.

Khatib menyelar sikap orang Islam yang berpecah belah sehingga sanggup bersama dengan parti DAP yang anti Islam. Mengapa perlu DAP melenting? Adakah parti roket itu merasa pedasnya?

Isu DAP vs Islam bukan sesuatu yang baru, sejak dahulu lagi DAP sudah bertelagah dengan sesiapa jua yang cuba memperjuangkan Islam. Jika mahu melihat yang popular dan terkini, lihatlah apa terjadi pada hubungan parti Islam PAS dengan DAP. Selepas PAS ditendang keluar, DAP semakin naik tocang.

Jika disenaraikan, memang banyak buktinya, yang pertama, dalam Perlembagaan parti DAP, disebutkan dasar perjuangannya adalah demokrasi sekular. Ini bercanggah dengan Perkara 3 Perlembagaan negara, Islam adalah agama Persekutuan dan makna Islam sendiri yang mencakupi keseluruhan cara hidup.

Bukti kedua, prinsip sosialis sekular yang mengundang kebebasan individu tanpa kawalan agama. Ini bercanggah dengan Perkara 3, yang memberikan hak beragama dan kebebasan beragama atas hak individu serta menghormati Yang DiPertuan Agong sebagai ketua agama.

Bukti 3, siri penentangan terbuka terhadap hak demokrasi majoriti rakyat Kelantan untuk melaksanakan Kanun Jenayah Syariah (Undang-undang Hudud), sekaligus menentang keputusan Sultan Kelantan dalam titah Baginda dalam sidang DUN Kelantan Mac 2015. Bab ini ramai saksi hidup yang sanggup tampil ke mahkamah jika berlaku saman, termasuk dalam taklimat tertutup, ramai pemimpin DAP bersuara terus terang tidak bersetuju dengan kanun itu.

Bukti keempat, DAP bersikap tidak menghormati malah bertindak songsang dengan prinsip Perlembagaan negara tatkala cubaan private member bill untuk meminda Akta 355 bagi meminda kadar hukuman jenayah Islam agar selari dengan hukum Islam sebenar. DAP tegar menganggapnya bercanggah dengan Perlembagaan sedangkan Parlimen adalah satu proses perundangan berlandaskan Perlembagaan.

Bukti kelima, Apabila Perdana Menteri ke-4 Tun Dr Mahathir Mohamed mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam pada 29 September 2001. DAP berkeras bahawa Malaysia bukan sebuah negara Islam dengan memperkenalkan kempen menentang “Deklarasi 929” sekalipun Tun Dr Mahathir menerangkan tiada perubahan pada perlembagaan Malaysia. Malah, DAP menentang sebarang perlumbaan antara UMNO dan PAS untuk menjadi parti yang lebih Islamik pada sidang media 22 September 2002.

Bukti keenam, DAP menolak pengenalan subjek TITAS (Islamic and Asian Civilisation Studies) di Institut Pengajian Tinggi Swasta.

Bukti ketujuh, DAP menganggap amalan agama Islam seharusnya terhad untuk amalan peribadi sahaja sedangkan hakikat amalan Islam menjangkau bukan sahaja amalan peribadi tetapi mencakupi keseluruhan aspek kehidupan.

Bukti kelapan, DAP pada 22 Ogos 2012 mengatakan Hudud dan Negara Islam bukanlah polisi dalam Pakatan Rakyat lantas menolak sebarang usaha yang berkaitan dengan agenda Islam walaupun terhadap rakan pakatan mereka sendiri.

Bukti kesembilan, DAP tegas mempertahankan pendirian mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara sekular dan berusaha supaya syariat Islam seperti perundangan hudud tidak dilaksanakan di negara ini.

Bukti kesepuluh, pimpinan DAP yang “islamophobic” seringkali menyindir dan campurtangan dalam isu-isu seperti kod etika berpakaian yang dituduh sebagai usaha islamisasi, isu sambutan Halloween dan Valentine bagi umat Islam, mengadakan pesta Oktoberfest dan konsert secara terbuka, isi khutbah Jumaat dan pelbagai lagi perkara sama ada di dalam status FB atau twitter yang mengundang kemarahan umat Islam.

Reply

Anonymous said...

Wahai mahligay dungu ternakan parti kafir harbi DA-Pig, Allah tidak akan berpihak musuh Allah seperti Pakatan Munafik pimpinan DA-Pig yang telah menentang dan menghna ajaran Islam.

Unknown said...

HAHAHA............Asalkan bukan BABI DAN DAP,
yang lain semua HALAL!
KAHKAHKAH.

Anonymous said...

Wah betapa sempitnya minda penyokong DA-Pig seperti Minah andartu.

Parti Islam PAS pimpinan ulama Islam menentang semua bentuk kemungkaran dan kesesatan dan murtad yang sedang diperjuangkan oleh DA-Pig dan khadam liberal dungunya.

Anonymous said...

Parti DA-Pig terlibat dalam 66 skandal rasuah yang merugikan rakyat dan negara.

Mengapa Minah andartu, Mahligay, kluangay, puakagay dll diam membisu seperti syaitan bisu?

Mulut barua sudah penuh dengan dedak cap roket?

Anonymous said...

Pemimpin DAP tidak boleh menyalahkan orang lain bila mereka di tuduh anti Islam sebab orang mereka jugak yang sengaja melakukan perkara perkara yang telah disebutkan itu. Padahal perkara itu langsung tidak memudaratkan kehidupan seharian orang orang DAP. Tidak mungkin dan mustahil hukum ALLAH itu zalim terhadap kehidupan hambaNya. Cuma setan di kalangan Jin dan manusia shj yang tidak mahu peraturan Islam itu di tegakkan.

So selepas ini menjelang PRU 14 kita nak tengok reaksi orang orang melayu sekiranya MP Hannah Yeoh dan Teresa Kok pakai semula tudung masuk ke masjid untuk berkempen sambil "berbuka puasa".

Anonymous said...

Pemimpin DAP tidak boleh menyalahkan orang lain bila mereka di tuduh anti Islam sebab orang mereka jugak yang sengaja melakukan perkara perkara yang telah disebutkan itu. Padahal perkara itu langsung tidak memudaratkan kehidupan seharian orang orang DAP. Tidak mungkin dan mustahil hukum ALLAH itu zalim terhadap kehidupan hambaNya. Cuma setan di kalangan Jin dan manusia shj yang tidak mahu peraturan Islam itu di tegakkan.

So selepas ini menjelang PRU 14 kita nak tengok reaksi orang orang melayu sekiranya MP Hannah Yeoh dan Teresa Kok pakai semula tudung masuk ke masjid untuk berkempen sambil "berbuka puasa".

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails