Monday, March 19, 2018

Benarkah Penyanyi Yuna Alami Gangguan Seksual?


HALAMAN HIBURAN

DIKATAKAN gangguan seksual dalam talian bukanlah satu perkara yang boleh dipandang enteng oleh orang ramai. Ini kerana gangguan ini dibimbangi boleh menjadi semakin parah jika tindakan sewajarnya tidak diambil dengan segera.

Perkara ini terpaksa dihadapi penyanyi, Yuna apabila menulis di laman Twitternya bahawa dia telah menerima gangguan seksual di media sosial Instagram sejak lebih setengah tahun lalu.
Justeru, Yuna atau nama sebenarnya Yunalis Zarai, meminta bantuan Instagram untuk melakukan sesuatu setelah mati akal memandangkan pelaku tersebut kembali mengganggunya walaupun sudah banyak kali disekat.
“Hey @Instagram, saya telah diganggu seseorang tak dikenali, individu itu sudah mengganggu saya dengan pelbagai komen berunsur seksual selama setengah tahun sekarang.
“Saya telah membuat laporan berkenaan komen dan akaun miliknya kepada anda, tetapi orang ini masih kembali menggunakan akaun baru. Tolong saya, saya dah sekat akaunnya 10 kali,” tulisnya di Twitter.
Dalam perkongsiannya yang kedua, Yuna menjelaskan bahawa dia telah mengikuti langkah-langkah bagi mengekang perkara itu, namun ia masih berlaku sehingga kini.
“Tolong @Instagram bantu saya tamatkan serangan seksual dalam talian! Ada emel tertentu saya boleh hantar gambar atau tangkap skrin mengenai serangan itu?
 “Saya sudah mengikut segala langkah yang disuruh pusat bantuan kamu, namun pemangsa ini terus kembali. Meskipun saya sudah sekat dia lebih 10 kali, dia kembali dengan akaun baru.
“Individu itu sudah mengganggu saya dengan pelbagai komen berunsur seksual selama setengah tahun sekarang,” katanya yang nyata kecewa dengan perkara tersebut.
Yuna bagaimanapun ketika dihubungi pihak media tidak mahu memberikan sebarang komen mengenai gangguan tersebut buat masa ini.
“Saya tidak mahu komen apa-apa buat masa ini untuk tujuan keselamatan,” komen Yuna yang disampaikan menerusi pengurusnya, Nor Zaina Wardah atau Wawa.
Pada Januari lalu, Yuna baru sahaja melangsungkan pernikahannya bersama jejaka pilihannya, Adam Sinclair dengan majlis tersebut diadakan di Puncak Rimba, Bentong, Pahang.
Penyanyi yang sudah menempa nama di Amerika Syarikat itu berpangkalan di Los Angeles, dan kembali ke sana awal bulan ini selepas selesai dengan beberapa resepsi perkahwinannya, baru-baru ini.
Soalnya adakah benarkah Yuna yang baru berkahwin itu mengalami gangguan seksual? Atau hanya dalam proses promosi diri?

Kembalilah kepada Islam.
UNDILAH PAS dalam PRU14
 
PAS, sebuah parti politik di Malaysia yang membawa kebahagiaan dari dunia hingga akhirat! Bukan seperti DAP, parti sekular yang menjamin 'neraka' di akhirat, kerana menentang Islam dan menentang cara hidup Islam? 
Lihat juga.. 
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS
E-Buku IH-118: Siri Politik Islam Masakini -Presiden PAS

3 comments:

Anonymous said...

Terdapat pelbagai jenis penyakit gila dalam Pakatan Munafik pimpinan sifu devilgelis:

Gila kuasa

Gila jawatan PM, TPM, Menteri, MB, TMB

Gila kerusi

Gila pengaruh

Gila babi

Anonymous said...

Gila sumbu kuasa 10

Gila mimpi 15 kali

Gila selfie dada amoi

Gila 'fatwa' liberal sesat halalkan yang haram, haramkan yang halal.

Gila reformasi jadi basi

Gila liberalisme

Gila terowong

Gila banglo terlajak diskaun

Gila terowong

Gila tanah

Gila kertas kerja

Gila rasuah

Gila skim cepat kaya

Gila kronisme

Gila dedak roket

Gila murtad

Gila maksiat

Gila kesesatan

Gila hedonisme

Gila LGBT

Gila atheisme

Gila Fir'aun

Gila dll

Adakah kita mahu orang gila dalam Pakatan Munafik perintah negara kita?

Undilah parti Islam PAS pimpinan ulama Islam dalam PRU 14 untuk menyelamatkan agama Islam dan umat Islam.

Anonymous said...

Ada juga gila kambing Jamnapari
Gila fitnah Audio
Gila demo makan rumput

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails