Friday, September 23, 2016

Pindaan RUU 355, Setiap Islam Wajib Sokong. -Abd Hadi (Video)

Hasil carian imej untuk abd hadi awang

Pindaan RUU 355 Wajib Disokong Oleh Setiap Orang Islam


(IH)

12 comments:

Anonymous said...

Akhir2 ini... kita diselubungi perbuatan bersekongkolan kejahatan rm2.6b & rm90m ini, tak tahu la sampai bila nak selesaikan... kenapa tak saman2 lagi untuk mempertahankan maruah... bukan takat diri atau parti.. tetapi maruah rakyat dan negara...

skang dua2 ketua pemimpin melayu dua2 belah dibelit kes yg menuntut mereka secara individu untuk bertindak - saman la woii...

tp ape2 hal pun.. yg aku tahu kita semua bukan maksum, tak pernah dapat wahyu pun, dan semua bertindak atas kapasiti sendiri yang akan dipertanggungjawabkan, sedarlahhhhh... tak suci mana pun kita nie... yg pergi kita doakan agar lancar perjalannya disana... amin..

tp yg masih hirup udara nie... mohon saman ye pakcik2 ketua...

Ir Anonymous said...

Pd saya soal saman ni perkara kecil shj kerana kita ada tempoh selama 6 tahun utk bertindak.. Elok kita tumpukan kpd PRU 14 yg semakin hampir.. Saya yakin hanya org Melayu PAN shj yg buat2 percaya akan tuduhan SR berkenaan.. Semua org tahu itu hanya tuduhan kosong tanpa ada satu bukti pun dikemukakan oleh SR.. Tak perlulah PAS rasa gelabah hanya kerana ingin memenuhi kehendak pihak yg tiada langsung kepentingan di dlm PAS..

Anonymous said...

Pheh .. PAS dah global sekarang .. walaupun sepatah haram tak tau royak omputih, tapi mereka berada di mana-mana, Engleng, Londong, Germang, Jepong, California .. maklumlah pitih tengoh banyok sekarang .. 90 juta tu.

Anonymous said...

Heheheheheh nak sedapkan diri sendiri itu tak salah. Betul ke hadi nak saman tu disebabkan ingin memenuhi kehendak pihak yg tiada langsung kepentingan dalam Pas? Risau gak saudara Ir kita ni ya? Makin jelas kan? Yang hadi n gang cuma gebang je lebeh. Yang sebelum ni buta dah mula celik, dah mula nampak permainan sebenar org2 munafiq berjubah dan berserban, serta pakai bow.

Anonymous said...

Bila bamyak sangat dengar cakap torak PAN jadi macamtulah

Mamat kelantan PAN ni mesti berguru kat Wan Rahim. Wan Rahim kata anak TGNA nak masuk PAN tak da pun

Woi PAN Kelantan. Wan Rahim kata Husam tu kuasa 10. Husam punya power dia boleh pecah 10. Macam Matrix Keanu Reaves. Nik Abduh pun tak boleh buat matrix

Nik amar; ustaz sanusi hang ingat boleh buat matrix ka. Saksi karamah matrix husam mr wan rahim kb.

Kah kah kah ketua PAN Kelantan memang merapu. Aku oranh Perlis pun malu kata kao ni mai Kelantan. Mai Bangladesh kut

Anonymous said...

https://youtu.be/xCYe9tjnYeQ

Pandangan TGNA terhadap Husam Musa

Ir Anonymous said...

Sebenarnya sejak G18 keluar dari PAS sehinggalah hari ini PAN masi tercari2 kesilapan PAS terutama oleh TGHA .. Alhamdulillah biarlah PAN terus mencari benda2 yg tak wujud langsung.. kasihan juga kpd PAN kerana sehingga kini mereka masih terus mencari2nya utk dipersembahkan kpd tuan besarnya.. daripada isu UG sampailah ke isu 90 juta, alhamdulillah PAS tetap bersih dan konsisten serta istiqamah menjunjung perjuangan utk islam berbanding perjuangan utk harbi!

Anonymous said...

Pas sbg parti jual agama wajib saman SR krn ini melibatkan maruah Islam dan tahap keimanan lebai2 boleh dianggap munafik.

Tak pernah lg dgr lebai2 pemakan dedak 90juta menafikan tuduhan kecuali walaun2 mrk yg meroyan kepanasan kata fitnah.

Anonymous said...

Daripada ABI HURAIRAH RADHIYALLAHU'ANHU RASULULAH SAW bersabda:

"Kelak pada AKHIR ZAMAN akan ada pemimpin yang aniaya, menteri-menteri yang fasik, hakim-hakim yang curang dan ulama-ulama pendusta. Barangsiapa di antara kamu nanti SEMPAT MENEMUI ZAMAN INI, maka hendaklah ia tidak menjadi pegawai pajak, kaki tangan kerajaan dan PENGUASA UNTUK MEMBANTU KEBURUKKAN yang telah mereka lakukan. -"(HR.Thabrani)

Anonymous said...

Kamu buta dan pekak sebab itu tak tahu dan tak dengar. Teruskan usaha kamu untuk memperlekehkan perjuangan islam.

Anonymous said...

Moga kita semua kembali pada islam yang suci.

Anonymous said...

Anon 7.55 yang sebenarnya buta dan pekak sebab dah tau tapi buat2 tak dengar. Teruskan penafian kosong kamu semata2 mendokong lebai2 berserban dan berjubow yang bersubahat merompak harta negara. Teruskanlah menyokong ular2mak yang munafiq, menjual agama untuk memenuhi karung sendiri.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails