Sunday, April 17, 2016

Wanita Ini Berbogel, Menari Di Jalan, Tagih Seks Pada Pelancong, Lompat Di Bumbung Kereta.. Mengapa?

wanita1

Satu: 
Penangan arak… gara-gara mabuk seorang wanita sanggup berbogel di tepi jalan sambil merayu-rayu kepada seorang pelancong asing supaya melakukan seks dengannya tanpa sedikit pun rasa malu.


Kejadian itu berlaku di sebatang jalan yang sibuk di Shanghai dan sudah pasti perbuatan wanita mabuk itu telah dirakamkan. Wanita berkenaan turut menawarkan pengalaman `eksotik’ kepada lelaki warga asing itu jika dia mahu melakukan seks dengannya.


Lelaki tersebut bagaimanapun tidak menunjukkan minat terhadap wanita itu dan cuba menjauhkan diri daripadanya.
Polis yang tiba di situ cuba menangkap wanita mabuk tersebut namun dia melawan. Dia bagaimanapun berjaya dimasukkan ke dalam kereta peronda polis. Tidak diketahui sama ada wanita itu adalah pelacur atau tidak.




Dua:

Mabuk, atau mungkin gila, wanita ini telah berbogel dan melompat di atas kenderaan di jalan raya sambil menari-nari dalam kejadian yang menarik perhatian ramai di China.


Ketika itu jalan raya sesak dan kenderaan tidak dapat bergerak, jadi ia memudahkan wanita itu melompat dari satu bumbung kereta ke atas bumbung kereta lain.

Namun salah seorang pemandu kereta di mana wanita itu melompat telah hilang sabar kerana keretanya diperlakukan demikian rupa, telah menarik kaki wanita itu.

Dia dengan kasar memegang buku lali wanita itu lalu menghumbankannya ke atas jalan, menyebabkan wanita berkenaan menangis kerana kesakitan. Wanita itu terbaring di jalan raya hinggalah anggota polis tiba dan menutup badannya sementara menunggu ketibaan ambulans.

Arak membuat manusia hilang akal. Sanggupkah anda membuang akal anda?
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Bila lagi kerajaan Malaysia yang siuman dan tidak hilang akal mahu mengharamkan arak di kalangan rakyatnya? Melaksanakan tuntutan Islam sebagai 'agama bagi Persekutuan', Perkara 3 dalam Perlembagaan Negara? (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails