Saturday, December 20, 2014

Isteri Jadikan Suami Berbogel Di Tempat Parlking. Bagaimana?

Tukang serong China dipaksa istri telanjang di parkiran toserba
Berbuat serong, dia dipaksa isterinya  bogel di tempat parking kereta.

PADAN muka suami, wajarkah?

Wanita bernama Ting Su (29 tahun) asal China ini curiga kepada suaminya. Cheng suaminya, mulai dianggap serong. Sikapnya aneh selama beberapa bulan terakhir.

Wanita ini lalu mengekori kereta suaminya hingga ke sebuah tempat letak kereta, melalui GPS. Tidak disangka, Cheng rupa-rupanya benar-benar berlaku serong di dalam kereta. Dia terbukti main gila dengan adik kembar Ting seperti dilaporkan starcasm.net.

Marah besar.. Ting melanggar kereta mereka berdua. Kerana terkejut takut ketahuan, pasangan bejat ini spontan keluar dari kereta. Tiba-tiba Ting akan mengambil alih kenderaan itu dan mengunci pintu. Cheng bersama adik kembar Ting, berada dalam keadaan tanpa pakaian sehelai pun.


Mereka memohon-mohon sampai menangis, agar dibenarkan masuk kereta. Soalnya lokasi letak kereta itu mulai ramai diserbu pengunjung. Mereka jadi tontonan dan gambarnya diambil. Gambar Cheng dan pasangan mematung di luar kereta menjadi viral di jejaring sosial. Lalu ramai membahasnya. Ini pelajaran penting buat lelaki berkelakuan serong. 

Kalau pasangan suami isteri itu orang Islam (pasti suaminya Islam yang tidak sempurna), wajarkah isteri lakukan hal tersebut pada suaminya? (IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails