Tuesday, December 16, 2014

Artis Ini Hina Hijab.


HALAMAN HIBURAN
PENGHINAAN fesyen tudung Muslimah telah dilakukan oleh artis Lebanon Maya Diab.  

Ia mencetuskan kontroversi selepas muncul di acara TV seperti acar pertandingan Rising Star Khamis malam, ia lancang dengan mengenakan apa yang kelihatan seperti penutup kepala / tudung Islam, tapi mengenakan pakaian yang serba terbuka dan mini di seluruh badannya kecuali kepala.

Selepas penampilannya di acara tersebut, seketika saja menghasilkan gelombang reaksi postingan yang mengecam di media sosial. Salah satunya, seorang yang mencatat dalam twitternya menyatakan bersyukur artis itu telah memakai tudung, tetapi ia lupa mengenakan pakaian di seluruh badannya.

Maya Diab Yesterday #mayadiab 3rd look in staracademy #staracarabia rerun Saturday the 13th of December at 8.00pm (beirut time) on LBCI. Stay tuned lovers, and thank you for your support, love and trust.  Have a nice weekend!
Photo: #mayadiab 3rd look in staracademy #staracarabia rerun Saturday the 13th of December at 8.00pm (beirut time) on LBCI. Stay tuned lovers, and thank you for your support, love and trust. 
Have a nice weekend!

Lain lagi dari postingan yang kelihatan marah dengan pakaian artis ini yang mereka gambarkan sebagai "penghinaan" terhadap Jilbab Islam.

Dikhuatiri sikap artis Maya Diab ini yang berasal dari negara majoriti Islam tersebut, akan diikuti oleh artis-artis negara-negara Muslim di belahan dunia lain 


Di Malaysia, artis-artis sihat pemkiran, insya Allah! (IH)

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails