Saturday, August 03, 2013

Cadang Jadikan Gundik Banduan B/Islam Dilanda Perang. Sokong!

Salwa al Mutairi  

Wanita ini saran beli tawanan perang untuk dijadikan hamba seks lelaki Kuwait

Seorang wanita Kuwait yang pernah bertanding untuk kerusi Parlimen Kuwait menyeru agar perhambaan seks dibenarkan di sisi undang-undang .

Untuk itu beliau mencadangkan supaya banduan bukan Islam dari negara-negara yang dilanda perang untuk dijadikan gundik.

Salwa al Mutairi berhujah bahawa membeli hamba seks akan melindungi hamba yang baik, taat dan 'kejantanan' lelaki Kuwait terpelihara dari zina kerana menurutnya membeli pasangan seks yang diimport akan menjadi sama seperti perkahwinan.

Mutairi mendakwa: 'Tidak ada rasa malu dan ia tidak haram (dilarang) di bawah undang-undang syariah Islam.

Beliau memberi contoh Haroun al-Rashid, seorang pemimpin Islam abad ke-8 yang memerintah di kawasan yang dilindungi di zaman moden Iran, Iraq dan Syria dan dikhabarkan mempunyai 2,000 gundik.

Mutairi mengesyorkan bahawa pejabat boleh dibuka untuk menjalankan perdagangan seks dengan cara yang sama seperti disediakan agensi-agensi pengambilan pembantu rumah.

Beliau menyatakan bahawa  membeli tawanan perang untuk melindungi orang-orang lelaki Kuwait daripada terdorong melakukan zina atau yang tergoda oleh kecantikan wanita lain.

'Sebagai contoh, dalam perang Chechnyan itu, pasti terdapat tawanan wanita Rusia, "katanya.

'Jadi, pergi beli mereka dan menjual mereka di Kuwait. Adalah lebih baik daripada lelaki kami melibatkan diri dalam hubungan seks haram. '

Hujah luar biasa beliau untuk rancangan beliau ialah 'tawanan' mungkin 'akan mati kelaparan di sana.

Beliau menegaskan, "Saya tidak melihat sebarang masalah dalam hal ini, tidak ada masalah sama sekali. Dalam usaha untuk mempertimbangkan perasaan wanita itu dalam susunan, Mutari mengakui bahawa wanita hamba, bagaimanapun, hendaklah sekurang-kurangnya 15. - dailymail 

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Ya. Bagus cadangan itu, kerana ada nas yang membolehkan. Boleh bincang!

5 comments:

pkrcabangtambun said...

Sial betul pompuan ni.. Dalam islam mane boleh simpan perempauan dan berzina. Kalau gatal sangat kaum lelaki dibenarkan beristeri sehingga 4.

Anonymous said...



Blogger pkrcabangtambun

Belajar agama lagi yop. Lihat mengenai perhambaan & tawanan perang.

C++ said...

Bhai PKRCabangTambun...

Yer betul... lu kena pi belajar agama lagi la bhai... sungguh... nih nasihat dari gua nih...

Anonymous said...

Perhambaan tak pernah dihapuskan pun dlm Islam. Cuma kita umat Islam je yang malas (baca: takut mati) sebab tu tak nampak hamba2 ni padahal ia adalah satu ganjaran dari Tuhan

Tembakau Jawa said...

Perhambaan memang tidak dihapuskan dalam Islam tapi Islam menggalakkan umatnya untuk membebaskan hamba. Korang ingat perhambaan ni bagus ke cuba bayangkan diri korang jadi hamba, tuan kau boleh buat kau sesuka hati dia. Islam adalah agama yang seuai untuk semua zaman sekarang perhambaan telah lenyap ditelan zaman kenapa nak diwujudkan kembali. Tolong jangan fikir pasal sex aje walaupun Islam benarkan seorang lelaki bersetubuh dengan hamba perempuannya. Seperti aku kata tadi bayangkan anak perempuan atau saudara perempuan korang jadi hamba atau tawanan perang dibuat macam kain buruk korang suka ke. Admin benda macam ni tak payah siarkan lagi bagus bukannya boleh mengembangkan minda tapi boleh mendatangkan imej buruk kepada Islam kalau orang bukan Islam salah memahami tulisan ini.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails